Zamszowa sznurowana spódnica

Ogromnie cieszy mnie każdy dzień, w którym wstaje słońce. Robi się bardzo ciepło i słonecznie. I jakoś tak lżej, lekko i przyjemnie. Obiecałam pastele, więc oto kontynuacja pastelowych outfitów. Tym razem ubrania pochodzą z gamiss Czekały dzielnie na piękną aurę i się doczekały.


Sznurowane spódnice i ogólnie odzież zrobiła na mnie duże wrażenie. Ostatnio mogliście podziwiać czarną ze skóry spódnicę. A teraz zupełnie coś innego zamszowa, ze sznurowaniem, w pięknym jasnym odcieniu beżu. Oszalałam na jej punkcie i mam też taką szarą. Ale to w kolejnej stylizacji ją ujrzycie. 
Kurtka- nn
Spódnica- gamiss.com
Bluzka- gamiss.com

Komentarze

  1. Piękny zestaw, super jest ta sznurowana spódniczka - często ją widuję na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka i spódnica bardzo mi się podobają. Chciałam kiedyś zamówić podobną spódniczkę, ale rozmiar przyszedł zupełnie inny niż miał być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta spódnica! Kolor ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna też kiedyś taką miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pastelowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna, wiosenna stylizacja, super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą bluzkę - spódnica cudna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja ! Nigdy nie mogłam się przekonać do takich spódniczek , ale muszę dać im szansę ponieważ prezentują się zjawiskowo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz - widzę,że pogoda do zdjęć dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetna jest na spódniczka. Cała stylizacja mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio tego rodzaju spódniczki robią furorę a twoja ma dodatkowo piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna! i jakie Ty masz piękne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaka ładna wiosenna stylizacja :) A ta spódnica prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te sznurowane spódnice, to teraz wielki hit :) Super jest

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie to zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest ta spódnica i zestawiłaś ją z fajną bluzką :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica jest piękna! super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te spódniczki ostatnio robią niezłą furrore, a ty wyglądasz w niej nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak pięknie! :) Uwielbiam Twój styl! ❤ spódniczka i bluzeczka są cudowne. Bardzo lubię połączenie delikatnych kolorów z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta spódnica jest naparawde fajna , wydawął mi sie na stronie bardzo krótka a tu miłe zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna, fajna :) ale lepiej by wyglądała jakby była obcisła i przylegająca;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj lecimy szybko do Gamiss póki ta spódniczka jeszcze tam jest :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ta spódniczka, chętnie widziałabym ją w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie pastele bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka jest naprawdę piękna! Świetny kolor i wiązania, które są fajnym elementem!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie zamszowe spódniczki;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ladna ta spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie, ta bluzeczka jest na mojej liście :) spódniczka śliczna ::

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja ulubiona kolorystyka. Ślicznie wyglądasz! Bardzo mi się podoba ta propozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak to fajnie wygląda takie połączenie. Elegancko i ze stylem.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam pudrowy róż! Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  33. spodniczka jest śliczn w pieknym kolorku :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna spódnica, śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna jest ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna stylizacja, spódniczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja. Jak zawsze wyglądasz doskonale. Ten delikatny róż bardzo dobrze do ciebie pasuje, czarna kurtka dopełnia całą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle wyglądasz obłędnie, a spódnica to po prostu sztos.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty