Różowo mi: Marynarka pudrowy róż i lordsy

Moja wiosna na pewno będzie pastelowa. Uwielbiam ubrania, buty i dodatki w tych jasnych odcieniach. Dzisiaj zrobiło się bardzo słonecznie i ciepło, co prawda śnieg jeszcze zalega, ale z dnia na dzień myślę, że przy tej temperaturze pozostanie po nim tylko wspomnienie. Nie mogłam wytrzymać i musiałam pójść na zdjęcia i pokazać Wam swoje ostatnie zdobycze, które wielu z Was widziało na instagramie.
 Dzisiaj główną rolę gra jasny pudrowy róż, jest słodko jak z piankami marshallow, ale przełamałam to odcieniami niebieskiego. Dla mnie duet idealny.
Jasno różowy żakiet chodził za mną od dawna, nareszcie znalazłam odpowiedni. Dłuższy, klasyczny, idealny! Będzie pasował na wiele okazji.
Nowością są też buty. Pastelowe oczywiście tutaj również mój ulubiony róż. Wygodne półbuty (lordsy) na płaskim obcasie to zdecydowanie must have tej wiosny. Zamszowe, uroczymi dodatkami są kokardy i frędzle. Styl boho. W ofercie sklepu można znaleźć 4 odcienie. Znikają w okamgnieniu. Dodam, że są producenta Vices. A to jak dla mnie najwygodniejsze buty.
Całość klasyczna bez udziwnień. Casualowo, na luzie, sportowo przede wszystkim wygodnie i kobieco.
Marynarka- bonprix.pl (bezpośredni link do marynarki bonprix.pl)
Spodnie- bonprix.pl
Bluzka- bonprix.pl
Torebka - zaful

Komentarze

  1. Bardzo zgrany zestaw, te buty są ekstra, marynarka również :) Planuję sobie kupić coś w tym stylu właśnie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja :) Jaka elegancka marynarka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka jest swietna. Buty kompletnie nie w moim stylu. Nie podobaja mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam na instagramie i przyznam, że bardzo podoba mi się taka casualowa wersja Ciebie ;) Wyglądasz super, na luzie a jednocześnie tak kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne połączenie, nie zimno Ci w tych bucikach??

    Zapraszam do siebie.
    Miłego wieczoru!! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Właśnie nie było. Fajnie było ciepło

      Usuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pastelowe kolory goszcza w mojej szafie, ale takiego plaszcza mi brakuje! Musze o takim pomyslec!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuć już wiosnę :D Podoba mi się ta marynarka, jestem ogromną fanką różu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w pastelach. Jest to zatem dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta marynarka i świetnie zestawiłaś ją z innymi ubraniami. Wszystko tworzy jedną, spójną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tylko, żeby jeszcze ta wiosna w końcu przyszła ... 🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, jasny ubiór zawsze super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarka jest po prostu fantastyczna! Uwielbiam takie odcienie i świetnie się zgrywa z jeansami. Dla mnie cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie. Podoba mi się zestawienie pasiastej bluzki z różem, ano i stylowa torebka.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna stylizacja, marynarka ma fajny krój, niebawem złożę zamówienie na BonPrix :) skuszę się na coś wiosennego. świetne buty. ostatnio co raz częściej wybieram wygodne obuwie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look tu widzę u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wiosennie! Cudownie! A u mnie leje za okniem :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor marynarki. Muszę również taką sobie zakupić. W swojej kolekcji mam same ciemne kolory czerń i jedną kobaltową, więc ta byłaby idealna na wiosenne dni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja, bardzo lubię takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie :) jak ja kocham taki róż :) śliczna marynarka i cudne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! Piękne zestawienie! Takie wiosenne! Sama chętnie bym się tak przyodziała! Buciki są śliczne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna stylizacja - ostatnio bardzo lubię pudrowy róż.

    OdpowiedzUsuń
  24. Marynarka ma przeuroczy kolorek ^^ Strasznie podoba nam się cała stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna ta marynarka! Własnie takiej mi brakuje w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki piękny odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja wszystko ładnie ze sobą połączyłaś całość tworzy fajny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam pudrowy róż, a buty cudowne. podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jest ta marynarka :-) i tak naprawdę może służyć jako lekki płaszczyk, bo jest dłuższa :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle ładna stylizacja. Wyglądasz pięknie w pudrowo różowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie piękne są te buty! Doskonałe do wiosennych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. marynarka jest przecudowna! ❤ ma śliczny kolor i bardzo ładny krój :) super stylizacja, też lubię łączyć róż z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna stylizacja, bardzo podoba mi się marynarka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty i marynarka cudowne! Zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam lordsy i planuję kupić sobie podobne na wiosnę <3 Już się nie mogę doczekać cieplejszych dni <3 A marynarka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U Ciebie już bardzo wiosennie widzę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty