Sznurowana spódnica i koronkowa bluzka

Wiosna wyzwoliła we mnie chęć noszenia spódnic i sukienek. To odkrywanie nóg zapewne nie tylko ja czuję, ale i inne kobiety, więc nie może być inaczej jak pokazanie Wam nowych spódnic. Do mojej szafy trafiło, aż 3 nowe w różnych kolorach i materiałach. W dodatku mają ładny fason, ale i także urozmaicenie jakim jest nie banale sznurowanie. Dzisiaj czarna spódnica z rosegal
Skórzana spódnica sama w sobie jest elegancka i nie chcąc, aby było to z pazurem i niegrzecznie stworzyłam taktowny, casualowy zestaw. Spódnica to ta z tych mini, ale jak widać długość jest odpowiednia. Może dlatego, że ja muszę nosić ją jak spodnie biodrówki, czyli bardzo nisko. Mi długość pasuje i dobrze się w niej czuję. Jest zapinana na zamek z boku. Zaciekawia sznurowaniami. Mimo noszenia ubrań w rozmiarze S spódnicę zamówiłam M, ze względu na szerokie biodra.

Nowością jest także bluzka koronkowa w uroczym ładnym pastelowym kolorze. Ni to beż ni to morelka. Oprócz pięknej koronki uroku dodają hiszpańskie rękawy. Piękna!
Do tego bez spiny i na luzie płaskie półbuty z kokardką. W pięknym szarym odcieniu, zamszowe. Boskie i szybko znikające ze sklepu.
Marynarka - zaful.com
Bluzka - rosegal.com
Spódnica - rosegal.com
Torebka - nn

Komentarze

  1. Bluzka i spódnica są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sesja, mam bardzo podobne buty :) mnie pozowanie nie wychodzi tak dobrze jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubie pokazywac nog w spodniczkach
    Zdecydowanie wole krótkie spodenki :). Bluzka jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie najbardziej zachwyciły buty

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam ubrania z wiązaniami, a taka spódniczka wygląda naprawdę kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się bluzka, jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ze smakiem do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna i kobieca stylizacja. Świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta spódnica jest mega! Świetnie w niej wyglądasz, ale nie ma się co dziwić, taka zgrabna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :-) ta spódnica jest mega

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam nosić spódniczki przez cały rok, nawet zimą, ale wtedy oczywiście grube czarne rajstopy są obowiązkowe :) bardzo ładna stylizacja! :) Spódniczka nie w moim stylu, bo nie lubię skórzanych ubrań, ale na Tobie wygląda świetnie. Bluzeczka jest genialna! ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zauroczona tą bluzką z falbaniastymi rękawami, super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetne wyczucie stylu *.* Wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką samą spódniczkę tylko, że z zamszu i różową. Stylizacja bomba ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja lubię takie rękawy <# super wyglądasz :)
    pomagam i klikam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Fajna spódnica chociaż sama miałabym wątpliwości żebym ją założyła do codziennej Stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica jest fantastyczna! :) Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka i przyznam, że te butki fajnie budują taką stylizacje na luzie ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę świetna jest ta spódnica. A bluzka dodaje jej lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z pazurem racje masz lepeij nie w szczegulności jak do pracy a jeszcze nie tak cieplutko , ładnie wszystko spasowane.

    OdpowiedzUsuń
  22. Połączenie tej spódnicy i bluzki to moim zdaniem strzał w dziesiątkę. Kolorki też super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie zestawilas ta spodniczke! Ciekawie i z klasa, zreszta jak zawsze u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej mi sie podobają buty

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna jest ta spódniczka i gdyby była troszkę dłuższa tp chętnie bym zamówiła

    OdpowiedzUsuń
  26. Mokasyny najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą samą bluzkę:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja! Bardzo ciekawe połączenie, ale dzięki Tobie wiem, że koronka świetnie prezentuje się również z takimi spódnicami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna ta bluzka i buty również bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej podobają mi się buciki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki swietny look;) Spódniczka bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zarówno spódniczka jak i bluzeczka są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. czego nie założysz to wyglądasz świetnei :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty