Elite99, Gel Polish, Pastelowe manicure hybrydowe

Jakiś czas temu wychwalałam hybrydy Elite99 z rosegal Można to zobaczyć tutaj i tutaj  i postanowiłam spróbować inny zestaw bardziej wiosenny, pastelowy.
Uwielbiam róże i jego pochodne, więc nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności.
Tutaj wszystkie kolory praktycznie są do siebie podobne, choć jednak różne. Jedynie pojawi się tutaj błękit, który widoczny jest na stronie sklepu, a na paznokciach jest zupełnie biały.
A odcienie to:
1323 - (biały) zupełnie biały
1325 – (shell różowy) brudny róż, najpiękniejszy z zestawu
1327 - (pearl różowy) jasny różowy z delikatnym shimmerem
1361 – (misty Rose)rozbielony róż, bardziej taki typowy do fancuskiego manicure z prześwietem
1408 – (rose cień)jasny róż, jaśniejszy niż Barbie
1409 – (Geranium różowy) jasny różowy, typowy Barbie
A dzisiaj przedstawiam Wam połączenie 4 odcieni, czyli:
1408 – (rose cień)jasny róż, jaśniejszy niż Barbie – wskazujący i środkowy
1323 - (biały) zupełnie biały – serdeczny
1327 - (pearl różowy) jasny różowy z delikatnym shimmerem - mały
1325 – (shell różowy) brudny róż, najpiękniejszy z zestawu - kciuk
Ponownie jestem zadowolona, a teraz jeszcze bardziej, bo jednak co pastele to pastele. Łatwo się je nakłada. Bazę i top używam nasze polskie. Hybrydy wytrzymują u mnie ok.2 tygodni. No chyba, że wcześniej mi się znudzi to ściągam. Ze ściąganiem też nie widzę problemu. Do tej pory nie zniszczyły mi płytki, a używam je już któryś miesiąc z rzędu, oczywiście na zamianę z naszymi polskimi.
Paznokcie są tak samo twarde, nie ulegają pęknięciom czy zniszczeniom.
Pastelowe hyrbydy dostępne w rosegal

Komentarze

  1. Cudne 🌸 Też uwielbiam róż😍

    OdpowiedzUsuń
  2. pastelowe manicure należą do moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor, ktory jest bialy na stronie tez jest bialy, ale oni tak zaznaczają ten kolor :P. Mi od razu rzuciło sie w oczy, ze to biel. Swietne mani. U mnie rowniez teraz w koncu roz i pastele:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym zestawie są prześliczne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej widze, że to zestaw idealny dla mnie, same przepiękne pastele!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pastele, bardzo ładny manicure, tych hybryd jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne pastelowe róze, moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twój manicure - fajnie dobrane kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ile różu :-D bardzo fajne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kolekcja, bardzo lubię pastelowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie komponują te zestawy, ten również przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne róże, pastele teraz jak najbardziej wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie prezentują się na paznokciach. Piękne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety od jakiegoś czasu nie mogę w ogóle używać hybryd - lekarz mi nie pozwala po ostatnim uczuleniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wszystkie te kolorki i miałam już na paznokciach jeden i szczerze powiem jestem przyzwyczajona do tych lakierów z górnych półek i jak po 2 dniach zaczęły mi się robić odpryski to się załamałam :( A dodam, że baza i top z Semilac. No nic, będę jeszcze testować dalej ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolorki :) Idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna kolekcja nudziaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię te lakiery !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie pastelowe odcienie. Co to dużo pisać - śliczny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie to wygląda. Sporo masz tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobaja mi się takie jasne i stonowane kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamówiłam sobie 2 zestawy tych lakierów i muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne kolorki ;) lubie hybrydy tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  24. Przesłodkie odcienie! Sama w takich nie gustuję, ale moja mama byłaby zachwycona bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tych hybryd, bardzo lubię róże i dużo ich u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie zamawiałam tam lakierów do paznokci. Te Wyglądają całkiem nieźle, a w dodatku są w moich ulubionych kolorach. Przekonałaś mnie do ich wypróbowania. Gdy będę miał okazję na pewno je zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy mi się podoba, a w połączeniu wyglądają całkiem super! Uwielbiam pastele!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny zestaw. Cudowne są te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też skusiłam się na hybrydy z rosegal i jestem z nich zadowlona :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam nudziaki na paznokciach !
    Pieknei wyglądają i pasują do każdej okazji.
    Co do lakierów ja mam nie miłe przeżycia po hybrydach z tego sklepu ;(.
    Odpadły mi po 2 dniach :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorki bardzo ładne, idealne na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw, lubię takie odcienie na paznokciach. W stosunku do ceny to te hybrydy są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Skoro Ci się sprawdzają to z chęcią sobie zamówię taki zestaw hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne paznokcie. Uwielbiam takie kolory a tu dobrane są idealnie. Na wiosnę w sam raz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty