Elite99, 6 kolorów lakieru do manicure hybrydowego

Kiedyś skusiłam się na hybrydy Elite99. Przeczytałam kilka pozytywnych opinii i stwierdziłam, że jednak spróbuję. Wybrałam bardzo klasyczne odcienie, które najczyściej wybieram na co dzień. Szczerze to nie spodziewałam się cudów, a tu proszę totalne zaskoczenie, że jednak te hybrydy takie złe nie są, mimo, iż pochodzenia chińskiego.
Pakiet zawiera 6 kolorów po 8ml w każdej buteleczce.
Trafimy tutaj na kolory klasyczne + jeden błyszczący.
1542 Beige Brown – nudziak z subtelnym shimmerem. Pięknie i delikatnie połyskujące drobinki. Wymaga od 2-3 warstw, trochę prześwituje.
1428 Pearl Grey – szary o wykończeniu błyszczącym, z drobinkami perełek. Cudownie się mieni. Bardzo prześwitujący potrzeba, aż 3-4 warstw.
1538 Dark Grey – ciemny szary
1541 Greyish Brown – bardzo dziwny odcień. Niezbyt mój.
1453 Rose Brow – mieszanka różu, w tym brudnego różu i beżu. Co ciekawe w zależności od padania światła ma inny odcień. Wymaga jeden warstwy. To jest zaskoczeniem plus gęsta konsystencja.
1535 Pompeian red – piękna klasyczna i soczysta czerwień. Wystarczy 2 dwie warstwy.

Hybrydy utwardzam w lampie Led (30-60sek.)
Dzisiaj pokażę Wam tylko dwa zestawienia. A kolejnym razem następne.
Tutaj sam 1453 Rose Brow
A tutaj zestawienie typowo świąteczne 1428 Pearl Grey i 1535 Pompeian red. I chyba jak na razie najpiękniejsze.
Hybrydy noszę po 2 tygodnie. Co jest wielkim zaskoczeniem. A testuję je praktycznie miesiąc. Przyszły mi przed świętami. Paznokcie są w takim samym stanie jak po hybrydach, które do tej pory stosowałam (czyli Mollon, Escala, Victoria Vynn) i wciąż są twarde, nie łamią się, ani nie pękają. Paznokcie błyszczą, wyglądają świetnie. Ze ściąganiem też nie ma jakiegoś problemu jak tradycyjne hybrydy.
Uwielbiam nosić hybrydy dzięki temu mój manicure jest estetyczny na długi czas, a ponadto paznokcie nie ulegają zniszczeniom. I w końcu mam przez cały czas długie.

Ten zestaw to świetna propozycja kolorystyczna. Szczególnie, gdy nie wiemy na co postawić. Są też takie startery z baza i topem. Cieszy mnie fakt, że zdecydowałam się na ten zestaw. To był dobry wybór. Już wypatruję kolejny w pastelowych odcieniach.
Zestaw zamówiłam z dresslily.com
dostępne też na rosegal
I jak się Wam podobają? Znacie?

Komentarze

  1. uwielbiam te lakiery, mam ich sporą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, takie bardzo klasyczny i dający spore możliwości :) Ja do końca nie jestem przekonana do chińskich hybryd, ale wiadomo każdy może mieć w tej kwestii inne zdanie :) Czerwień ma bardzo fajny, żywy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej marki,ale LAKIERY zaciekawiły mnie - chętnie poznam je bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zamówiłyśmy podobny zestaw i nie możemy się doczekać kiedy trafi w nasze ręce :) My jednak wybrałyśmy bardziej szalone kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne kolory i te klimatyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem dobrze wyglądają - myślałam że będą gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ten zestaw,ale mnie jakoś specjalnie nie urzekł :) Lakiery wypadają podobnie gęstością jak te zwykłe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem mile zaskoczona ,piękne kolorki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. marka pojawia mi się już ktorys raz, wiec widze, że blogerki chetnie je polecają.
    kolory są przesliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te marke. Wygląda rewelacyjnie na pazznokciach

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te lakiery kolory cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny zestaw a kolory przepiękne! bardzo ładne, uniwersalne kolory, jeszcze nie miałam styczności z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolorki zamówiłaś :) Ja również skusiłam się na jeden taki zestaw, ale z innymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię połączenie czerwień plus srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie ładne kolory lakierów. Zwłaszcza odcienie beżowe, nude :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zestaw. Klasyka w najlepszym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. zamówiłam sobie zestaw nudziaków i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny jest ten zestaw i posiada ładne kolorki, ja niestety nie umiem robić hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  20. To sreberko bardzo mi się podoba :) Ślicznie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne kolory! Lubie kombinować z manicurem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wypróbowałam kilkanaście/ kilkadziesiąt lakierów hybrydowych z Chin i akurat te nie należą do moich ulubieńców. Określiłabym je przeciętnymi, ale dużo pewne zależy od produkcji. Nie wierzę, że wszystkie wchodzą identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam, że ciężko mi wybrac jeden sposród wszystkich tych kolorów, bo wszystkie trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie totalna nowość. Czerwień piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że niektóre kolorki mają słabe krycie, ale to już chyba każda marka lakierów ma takie odcienie. Za to czerwień cudna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Czerwień i srebro to moi faworyci a ich połączenie wygląda super choć wolę złoto.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio przyszly do mnie kolejne 4 sety i jestem nimi zachwycona
    Nie dosc ze dobre to jeszcze tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne są te kolorki, szkoda ze1 na codzień nie robię hybryd

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam jeden kolorek z tej firmy i jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne kolorki. Chyba te, które pokazałaś podobają mi się najbardziej. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne kolory. Najbardziej podoba mi się szarry srebrny. Wyglądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się szary z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niedawno odebrałam swój zestaw lakierów tej marki, skusiłam się jednak na inne kolorki, niebawem pokażę je na blogu :) Testy trwają! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Już od jakiegoś czasu mnie kuszą, ale wciąż nie zamówiłam

    OdpowiedzUsuń
  35. Zamówiłam dwa komplety , i bardzo się cieszę że się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny zestawik I ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ cudowne odcienie ! Ja już czekam na swoje zestawy i zacieram rączki !

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam kilka kolorów w swojej kolekcji.:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię hybrydy, czekam właśnie na zestaw od Elitte 69:) Mam nadzieję że i u mnie się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie miałam jeszcze hybryd tej marki

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolorki są śliczne! Bardzo mi się podoba oczywiście czerwień, którą uwielbiam na paznokciach :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam, ponieważ nie interesują mnie hybrydy. ;)
    Mam własne długie paznokcie, a i rzadko je maluję.
    Kolory ładne, stonowane.

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie dzisiaj przeglądałam te lakiery, gdyż dotarły do mnie w ostatnim zamówieniu. Mam nadzieję, że będą się długo utrzymywać na moich paznokciach. Czerwień najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty