Świat zapachu i inspiracji z Flowperfumes

Uwielbiam pięknie pachnące perfumy, ich zapach na skórze pozwala czuć mi się lekko i zachęcająco. Samo otaczanie się w obłędnym zapachu samą doprowadza mnie do pewności siebie. Zapewne w tym dziwnym świecie, wystawiania się samego siebie ponad wszystko nie jestem sama. I wiele z Was lubi przepiękne nuty zapachowe. Nie zwracam tak wielkiej uwagi na firmy, ale kocham boskie zapachy, ładne flakoniki. Dla mnie ważny jest zapach i trwałość. I takie właśnie są te perfumy, które dziś chce Wam przedstawić. A będą to dwie wersje: damska i męska inspirowane znanymi markami.
FlowPerfumes to zamienniki znanych markowych perfum. Tak wiem są zwolennicy i przeciwnicy. Każdy ma swoje zdanie i prawo. Dla mnie ważny jest ładny zapach i nikt nie zabroni mi używać tych perfum.
Uwielbiam nuty kwiatowe, gdy otaczają mnie lekkością, świeżością i swoją subtelnością. Dlatego wybrałam zapach 14, odpowiednik i inspiracja Lacoste Pink.
Ogólnie gdy nie wiem co wybrać, to różowy kolor perfum zazwyczaj mi w tym pomaga. Raczej nie zawiodłam się na tej swojej logice myślenia. I tak jest tutaj. Bałam się trochę nuty bazowych jak piżmo i drzewo sandałowe, bo tego to mój nos do końca nie potrafi wytrzymać, ale duża dawka słodyczy kwiatów i owoców cytrusowych przyćmiła moje obawy. I pozwoliła cieszyć się tym boskim zapachem fiołka, jaśminu.

nuta głowy /kardamon /mandarynka /czerwona pomarańcza
nuta serca /fiołek /jaśmin
nuta bazowa /piżmo /wanilia /drzewo sandałowe
 Zapach jest słodyczą i przyjemnością podczas noszenia. Uwielbiam otaczać się takimi nutami, które kuszą, dają się ponieść fantazji, rozmyśleniu. Idealny dla kobiet beztroskich, które duszą są jeszcze młode, chcą lecieć z wiatrem.

Męska wersja to numer 22, czyli inspiracja Hugo Boss Energy. To potężna dawka męskości z nutami cudownej świeżości. Uwielbiam ten zapach na ciele męża. Kusi i nęci. Pachnie bajecznie i długo na skórze. A drzewo sandałowe i piżmo w tym przypadku tylko podkreśla charakter wody i idealnie tu pasuje. Wersja zapachu, która dodaje energii, ale też i werwy, pewnej dozy męskości. Leśne, choć świeże nuty to miłe dla nosa połączenie. 

nuta głowy /pomarańcza /bergamotka /mandarynka
nuta serca /melon /drzewo cedrowe /kwiat pomarańczy
nuta bazowa /piżmo /mech /ambra /drzewo sandałowe
Zapachy są różne, ale każdy znajdzie odpowiednią nutę/barwę dla siebie. Jeśli macie ochotę na zakup to mam dla Was rabat na hasło: zakreconyswiatwery -15%. Ważny do 31.01.2018 

Komentarze

  1. Te często sięgam po zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam wcześniej o tych perfumach, to co rzuca się w oczy to urocze korki :) może sobie coś zamówię. czasami sięgam po zamienniki oryginalnych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te perfumy! Są bardzo trwałe i mają zapachy identyczne jak oryginały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrafie sobie wyobrazic zapachów, ale bardzo chetnie poznam jak pachna na zywo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia, nie znałam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam ich wczesniej i chyba nigdzie nie widzialam ;) opakowania bardzo ladne

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o nich wcześniej, ale czasem sięgam po zamienniki, więc chętnie je poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo same opakowania śliczne :D Firma co prawda nam nie znana, ale myślimy, że musimy poznać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję, że damski zapach przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZEPIĘKNE OPAKOWANIA. CHĘTNIE JEDNE Z NICH PRZYGARNĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale genialne opakowania! Ja nie umiem opisywać zapachów i ciężko mi wybrać zawsze cokolwiek przez internet :) Zawsze wybieram się najpierw stacjonarnie żeby ocenić zapach ;) ostatnio szukam swoich ideałów, kilku bo zależą one od nastroju :) Dwa już mam i wiem że zostaną ze mną bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zauroczona tymi perfumami - pięknie wyglądają, a ich zapachy, to obłęd. Mam dwa warianty - 13 i 21. Pachną cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię zamienniki czasami nawet bardziej niż oryginały , fajne mają flakoniki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka szkoda że nie można sobie ich powąchać tak przez Internet. Ciekawa jestem jak pachną

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się flakony tych perfum ;) Nie znam obu zapachów, ale znalazłabym jakiś dla siebie na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, piękne flakoniki perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm...Wyglądają niezwykle interesująco - chętnie poznałabym je bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się przyjrzeć tej firmie. Właściwie od dłuższego czasu poszukuję moich ulubionych perfum, które niestety wycofali. Chodzi dokładnie o c-trhu pearl garden. Może znajdę coś podobnego u nich.
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tych zapachów :-) myślę, że przypadłyby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  20. O,coś nowego! :) a ja też nie unikam zamienników,liczy się zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze słyszę o tej marce. Chętnie ja poznam

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę już je na ktorymś blogu, bardzo mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze powiedziawszy nie znałam tej firmy, ale skoro zapach ich jest owocowy-kwiatowy, to myślę, że z całą pewnością bym się z nimi polubiła :D
    Rzeczywiście kolor różowy również i mi zawsze w perfumach się sprawdza- Ty wiesz, że dopiero teraz, gdy przeczytałam to u Ciebie, zauważyłam, że i u mnie sprawdza się to :) hehehe

    pozdrowionka :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Po te zapachy sięgne bardzo chętnie :) Od jakiegoś czasu przeglądam ofertę i szukam swojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O tych perfumach nie słyszałam ale zainteresowały mnie, fajnie, że można kupić znane zapachy w tańszej werzji

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasem takie odpowiedniki są trwalsze od oryginałów :) chętnie bym sprawdziła jak pachnie ta 14-stka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym wypróbowała. Super

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam te perfumy, będzie również recenzja u mnie :) mogę również je polecić :) fajne zamienniki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te perfumy od dłuższego czasu mnie kuszą - flakony są bardzo oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne flakoniki, słyszałam o nich wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam ich zapachów, ale flakoniki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. widziałam już je na IG, cudowne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tego zapachu. Ja nigdy nie miałam żadnego lepszego zapachu, tylko zwykłe dezodoranty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądają te zapachy :) Aż zachęcają, żeby po nie sięgnąć. Lacoste Pink znam, więc jego odpowiednik na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa czy mi także spodobałyby się te perfumy <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia. Bardzo mi się podobają takie minimalistyczne flakoniki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo pomysłowe opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  38. No z taką edycją wyglądu flakonów perfum jeszcze się nie spotkałam :D chyba ze względu na sam wygląd zewnętrzny była bym skłonna je nabyć :D Naprawdę mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  39. Flakony mają urocze, jednak mnie drażni te wszystkie zamienniki, moze dlatego że godnych uwagi nie poznałam...

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też uwielbiam nuty kwiatowe, i tak samo jak ty kieruję się kolorem i się nie zawiodłam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak zwykle świetne zdjęcia. Perfumy nr 14 byłyby dla mnie idealne, uwielbiam subtelne zapachy. Jeżeli sama kupuje perfumy to zazwyczaj są to właśnie zamienniki.

    OdpowiedzUsuń
  42. To nie dla mnie, nie przepadam za zapachem fiołków.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciężko ocenić mi zapachy na odległość, ale chętnie sprawdziłabym jakość tych zamienników. Używam perfum prawie codziennie, wiec warto znać ich tańszą wersje.

    OdpowiedzUsuń
  44. Oba składy bardzo ciekawe ale zdaje mi się, że wybrałabym zielony! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Widziałam te perfumy na instagramie i mnie już korcą jakiś czas. Chyba w końcu je zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie są znane mi te perfumy gyż nie mam do nich dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Czasem sięgam po takie zamienniki oryginalnych perfum.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty