Dermedic, Oilage, Anti-Ageing, Skoncentrowany krem przeciwzmarszczkowy pod oczy

Kremy pod oczy to ważna pielęgnacja tej delikatnej części naszej twarzy. Choć wiele razy zapomina się o tym to warto sobie to przypomnieć i uwzględnić. W ostatnim czasie stosowałam skoncentrowany krem pod oczy wzbogacony nowoczesną olejową formułą. Krem nadaje się do skóry wrażliwej w wieku dojrzałym.
Krem zamknięty jest w małej, choć tradycyjnej tubce zawierającej 15ml lekko żółtego kremowego produkty. Nie wchłania się szybko potrzebuje dłuższego czasu, dodatkowo widać na skórze lekko tłustą powłokę, z racji zawartości kompleksu TriOleum. Jego zastosowanie najlepiej zostawić na wieczorną pielęgnację, wtedy lepiej to wpłynie na pielęgnacje skóry. Za dnia raczej się go nie uwzględnia.
Pachnie delikatnie, nie nachalnie, ale wyczuwalnie z nutą cytrusów i formy oleju.

Skoncentrowany krem pod oczy w szybki sposób rozjaśnia okolice oczu, niweluje cienie pod oczami. Dzięki zawartości kompleksu olejowego mam wrażenie, że skóra pod oczami lepiej odbija światło. Przynosi natychmiastowa ulgę związaną z wysuszeniem skóry. Doskonale nawilża, odżywia i regeneruje. Skóra jest cudownie gładka, miękka, elastyczna i sprężysta.

Krem nie podrażnia skóry, ani spojówek. Czasem przez potarcie oka dostanie się krem, ale nie wywołuje on szczypania czy swędzenia. Nie jest też komogenny, czyli nie zapycha skóry.

Jestem zadowolona z działania kremu, najbardziej zależało mi na rozświetleniu i nawilżeniu, więc to otrzymałam. Działanie przeciwzmarszczkowe to jednak za krótkie stosowanie, ale mam nadzieję, że w środku jednak coś się dzieje, i dobrze wpływa to na moją skórę. Nie mam mu nic do zarzucenia, zostaje tylko stosować dalej i cieszyć się z dobrego działania.

Krem to koszt 41,90zł w dermedic.pl

W skład serii Oillage wchodzą jeszcze inne kosmetyki, więc warto poszerzyć swoją pielęgnację o cały zestaw. 

Komentarze

  1. ta seria jest fantastyczna, co prawda nie miałam okazji jeszcze poznać kremu pod oczy ale jestem fanką kremu na dzień i na noc oraz fantastycznego syndetu, który powoli mi się już kończy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczynam swoja przygode z dermedic. Tego kremu nie stosowalam bo aktualnie mam ulubienca w tym temacie jednak gdy go skoncze siegne po ten

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat tego kremu nie stosowałam, ale markę znam doskonale. Często stosuję ich kosmetyki i zawsze jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zależy mi na rozjaśnianiu cieni, fajni że w tym celu dobrze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  5. Mając 20 lat jeszcze nie myślą o kremach przeciwzmarszczkowych, ale powoli czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale skoro nawilża to chętnie po niego siegne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie używam maści z witaminą A pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten krem wydaje się być idealny dla mojej skóry pod oczami Dermedic bardzo lubię, już sporo czytałam o tej linii

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie miałam jeszcze żadnego kremu z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ta firma jest jedna z lepszych. Jeszcze żaden kosmetyk mnie nie zawiódł.
    Jak nazywaja się te kwiatki, ktore masz na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremu nie znam, ale cieszę się, że wywołał na Tobie tak dobre wrażenie. Z pewnością polecę go mojej mamie, gdyż lubi tego typu kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja obecnie używam innego kremu pod oczy z Dermedic, ale ten też będę chciała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic z tej linii nie miałam, ale nawilżającą to uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam zbyt wielu kosmetyków Dermedic, bo raptem jeden, ale mam o nim dobre zdanie, więc jestem ciekawa też innych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj sporo teraz o tej serii :) Nas bardzo kusi wypróbowanie chodź jednego produktu od tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie ta seria, z chęcią skuszę się na ten krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę że ze względu na jego wchłanianie i pozostawianie warstwy po oczami będzie idealny jako kosmetyk na noc a rano wstaniemy z pięknie wyglądającą skórą pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę po niego sięgnąć, cienie pod oczami to moja zmora

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie miałam okazji testować nic z tej serii, ale jak najbardziej firmę Dermedic polecam.

    OdpowiedzUsuń
  20. TAKI PRODUKT JESZCZE NIE DLA MNIE ALE Z PRZYJEMNOŚCIĄ KUPIĘ GO DLA MAMY

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej serii nie stosowałam, ale działanie kremu jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety dość często zapominam o pielęgnacji pod oczamy, więc taki krem dla mnie byłby jak nalazł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cytrusowy zapach przypadł by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo sobie cenie.marke Dermedic. Mam kilku ulubiencow tej firmy, zwłaszcza z serii Hydrain.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie mialam okazji poznać tego kosmetyki, ale czytalam wiele dobrych opinii!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny kremik ale raczej nie dla mnie, chociaż moja szyjka mogłaby go polubić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba jeszcze mi niepotrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam o tej marce ale nie miałam sposobności by użyć jakiegoś produktu

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydałby mi się nowy tego typu kosmetyk bo obecny mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena nie jest niska ale za dobry krem chętnie bym tyle dała. Nawet przy tej pojemności.

    OdpowiedzUsuń
  31. Marka która mnie kusi na każdym kroku a nie mam do niej dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie może krem nie odpowiedni , ale moja mama pewnie się nim zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Póki co nie potrzebuję takich kremów ale recenzja przekonywująca :)
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta seria wzbudziła moje zainteresowanie jak tylko pojawiło się info o jej dostępności :) Niedługo zabieram się za testowanie właśnie tego kremu pod oczy, do twarzy na dzień i produktu myjącego z olejkami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty