Moje zamówienia: Dodatki z zaful i rosegal

Dzisiaj taki wpis, w którym pokażę Wam co nieco o różnych rzeczach z chińskim stron typu rosegal oraz zaful Dopiero wiele rzeczy mi poprzychodziło. Świąteczne paczki z rosegal trochę dłużej szły z uwagi na dużo zamówień. Ale już są i warto je pokazać.

Raz na jakiś czas dobieram sobie różne rzeczy i chętnie Wam pokażę co tam jeszcze do mnie przyszło.

Gwiazdki led światło białe, zimne.
To idealny prezent dla fanów piłki nożnej. Mój syn jest nią zachwycony. Można wybrać sobie dowolny kolor, a jest ich 7. Efekt 3D, zmienne światło stałe lub migające na przemian kolorami. Na USB lub baterie. Dotykowa.
Wybierając ją myślałam, że to jedna gwiazda led, coś mi się pomieszało. Są to papierowe gwiazdy, fajnie wyglądają, w grudniu na święta zawisną na oknie.
Wystrzałowy dekolt, siateczka i blink blink.
Mam nadzieję, że sukienkę pokażę Wam wkrótce na sobie.
A teraz taka mała zapowiedź tego co będzie na kolejnych zdjęciach typu stylizacje. Tutaj widzicie kilka ciuchów i dodatków z zaful. Mam jeszcze płaszcze, ale to już wkrótce pokażę na sobie. Śnieg spadł i trochę namieszał mi w planach, mimo to nie poddaję się.
Światełka 20 led zaful
drobne światełka widać na wszystkich zdjęciach 
mała torebka z motylkiem zaful
duża szara torebka zaful
koc syrenka zaful 
Od dawna marzył mi się taki ciepły koc/pled i w końcu go mam. Problem z zmarzniętymi stopami z głowy. Zwykły koc szybko ucieka, a tutaj mam wszystko pod kontrolą.
łapacz snów zaful
okulary zaful
i widoczne swetry na zdjęciu
sweter perełki
szary sweter
kardigan  
BIG SALE OF Valentine's Day and up to 75% off

Mam dla Was kupon do zaful – 15% na hasło: ZFLOVE2018 (przy zakupach powyżej $30)
Wpadło Wam coś w oko?

Komentarze

  1. Światełka uwielbiam. Lapacz snow tez jest piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ile pięknych rzeczy. Łapacz snów, papierowe gwiazdki i torebka to coś co chętnie bym widziała u siebie )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, Kochana świetne zamówienia :) powiem Ci, że te gwiazdy cudnie wyglądają :) a ta sukienka szałowa, już się nie mogę doczekać kiedy ją zaprezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. światełek i ciepłych wełnianych ubrań na zimę nigdy za mało ;) szczerze nie zamawiałam jeszcze nigdy na tych stronach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łapacz snów wygląda bardzo ładnie, przydałby mi się taki do zdjęc itp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba łapacz snów i koc syrenka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobne lampki śnieżynki ale dające ciepłe światło. Zamówię sobie te papierowe gwiazdy, są wyjątkowo ładne i będą super dekoracją nie tylko świąteczną ale przede wszystkim zimową. uwielbiam łapacze snów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zamówienie, ale sukienka najlepsza :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka piękna i te okulary czad!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne dodatki a najlepszy jest koc mam go i nie rozstaje się z nim wieczorami na krok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary i ta mała torebka super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Łapacz snów piękny ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiecka bombowa, a kocyk syrenke ostatnio zamówiłam dla córki.

    OdpowiedzUsuń
  14. całość zamówienia bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki koc robi naprawdę furorę, sama mam na niego chęć :) Może kiedyś uda mi sie go zamówić
    Lubię motyw łapacza snów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna zamowienie Ci przyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Światełka robią teraz furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne rzeczy zamówiłaś, światełka i swetry są super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna sukienka. Światełka są również super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale dużo cudowności pozamawiałaś :) Mam kilka z tych rzeczy, a na kilka czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten syreni ogon jest fajny, fotogeniczny! :D Mam mega podobny łapacz snów, bardzo lubię ten motyw i to nie tylko na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spore zamówienie, również mam Łapacz snow jest bardzo ładnym dodatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koc syrenka oczywiście dla mnie wygrywa bo ja uwielbiam te koce KOchana :* Światełka led też super , Buiaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest przecudowna!!!! Łapacz snów ii gwiazdki led mam :) mój łapacz świeci w ciemności :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Większa torebka, łapacz snów oraz lampki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale perełki wyszukalaś, te papierowe gwiazdki przepięknie wyglądają, łapacz snów zamierzam sobie zamówić. Sukienka z cekinowym dołem zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko bardzo mi się podoba, ale najbardziej sukienka! 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajne zamówienie. wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta szara większa torebkę mam i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne cudenka! Lampki najbardziej przkuły moja uwage! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Również zamówiłam dwa łapacze snów , teraz nie żałuję widzę na zdjęciu że są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogę się doczekać, kiedy pokażesz nam tę sukienkę na sobie :D Wygląda wystrzałowo :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne światełka i łapacz snów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super rzeczy! Fajne sweterki widzę i tą szarą torebkę sama mam zamiar zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne zamówienie ;-) ten łapacz snów mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  36. Szary sweterek jest cudowny na zimowe wieczory. Bardzo stylowy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko takie śliczne. Lampeczki, lapacz snow no i ta sukienka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jedno z lepszych zamówień jakie ostatnio widziałam! I oczywiście zrobiłaś piękne zdjęcie! Duża torebka najlepsza! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Niezłe rzeczy z tego zalando, szczególnie ogon syrenki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. *Zaful. Sorry. Nie wiem o czym ja myśle :p

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne światełka :) lubię takie bajery

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukienka naprawdę ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty