Czerwona sukienka Zip

Czerwień ostatnio jest bardzo modna i na topie. Bardzo się z tego powodu cieszę, bo ją ogromnie lubię. Stąd też kolejna sukienka w tym kolorze. Na rosegal  jedna wpadła mi w oko. Co prawda miała być na święta, ale przyszła nieco później. Mimo to jak widać nada się na każdą okazję. Okazała się zdecydowanie za długa, stąd na zdjęciach widać ją w innej wersji niż proponuje sklep.Tak bardziej mi się podoba. A druga sprawa, sukienka ma ciekawy dodatek w formie zamka, to też skusiła mnie skutecznie. 
W tym zamówieniu znajdowały się jeszcze: świecznik i poszewka oraz sukienka 
Wszystko widzieliście na instagramie.

Płaszcz - gamiss.com
Sukienka rosegal.com
Buty- kupbuty.com
Torebka - nn  

Komentarze

  1. Bardzo ładna sukienka. Dzięki zamkowi nabiera niespotykanego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna jest ta czerwona sukienka jednak szara podoba mi się jeszcze bardziej. piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor czerwony teraz faktycznie króluje, śliczna jest ta sukienka :-) nada się na każdą okazję :-) ta druga też mi się podoba ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona wymiata, ale ładnemu we wszystkim ładnie :)Super w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio też sprawiłam sobie czerwoną sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się poszewka, czerwona sukienka ładna ale raczej nie dal mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w czerwieni :) Super kobieca stylizacja! Idealna na kolację z ukochanym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest piekna. Absolutnie mój klimat i kolor. A ty wyglądasz w niej naprawdę pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie w nich wygladasz, chociaz jak dla mnie sa za krotkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Tobie w czerwieni, jednak ta druga sukienka to dopiero robi genialne wrażenie! Świetnie Tobie pasuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. No kochana, obie cudne te sukienki, ale srebrna wymiata, mega sexi :) super 👌 😊 ja bym się na złotą zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka, czerwień bardzo Ci pasuje. U Ciebie prezentuje się dużo lepiej niż na stronie.
    Ta druga też super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ta czerwona sukienka byłaby idealna, gdyby była czarna;) Świecznik bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jest ta sukienka, w ogóle bardzo Ci do twarzy w różowym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci w czerwieni :) Sukienka bardzo fajna, rewelacyjna jest wersja w kolorze butelkowej zieleni, ale już z tego co widzę wyprzedana :( Ta druga sukienka też super, taka sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zarówno czerwona jak i szara są niesamowicie seksowne

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz w tj sukience. Cała stylizacja doskonale się komponuje. Wyglądasz po prostu olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się niestety powtórzyć, ale pięknie wyglądasz, a czerwień, to zdecydowanie Twój kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz olśniewająco. Nie wiem gdzie lepiej ale ta wersja srebrna to taka bardziej dla męża a na czerwono jak stylowa kobieta biznesu.

    OdpowiedzUsuń
  20. niby w czerwonym kobiecie do twarzy, a mi jakoś czerwony nie pasuje :d mogę stwierdzić nawet, że nie znoszę tego koloru, ale do Ciebie jak najbardziej pasuje. wyglądasz obłędnie . i zazdroszczę tego, że umiesz chodzić w szpilkach :D chyba, że nie umiesz tak jak ja i to tylko do zdjęć haha, ale wątpie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umie w nich chodzić i wybieram max 9,5 cm bo wiem ze w takim pójdę. Te akurat moje to ulubione. Niestety na 10 cm juz nie daje rady.

      Usuń
  21. Uwielbiam żywe kolory! W ostatnim czasie to one częściej goszczą w moich stylizacjach:) piekne sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne obie sukienki, ale moim zdaniem większe wrażenie robi ta srebrna :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna ta sukienka! 💋 suwak fenomenalny !

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w czerwieni:) super sukienka:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na ten świecznik - już w Polsce jest więc niebawem będzie u mnie.
    Czerwona sukienka niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze co napiszę to to, że znalazłaś super miejsce na zdjęcia :) Druga rzecz, t to że wyglądasz bardzo sexownie :) Pasuje do Ciebie czerwień :* Fajnie, że tu trafiłam hehe Fajny blog <3
    Zapraszam też do mnie, u mnie w najnowszym wpisie szarość podkreślona perłami ;D
    Mój blog - MAGICLOVV

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodobała mi się ta sukienka. Przepięknie Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się czerwony jest modny a jednocześnie bardzo kobiecy. Co do kroju sukienki nie jest w moim stylu, ale Ty w niej bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham czerwone sukienki ale ten model mi się nie podoba, mam wrażenie że trochę pogrubia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna sukienka i mega rajstopy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna sukienka i świetne rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Przepiękna jest ta czerwona sukienka. Rewelacyjnie w niej wyglądasz. Zresztą ta brokatowa też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie Ci Kochana w takich kreacjach ! Jesteś zjawiskowa !

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialna jest ta sukienka. Ostatnio oszalałam na punkcie koloru czerwonego i chyba sobie taką kieckę zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepięknie wyglądasz sukienka idealna dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O bardzo ładnie ta sukienka wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  37. My ostatnio kupiłyśmy sobie również sukienki :) Jednak ta Twoja jest o wiele lepsza od naszych! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. ładnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czerwona sukienka jest fajna, ale szara po prostu bombowa<3

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem pod wrażeniem, że nie było ci zimno, ale znam to poświecenie czego się nie zrobi dla dobrej sesji znam to skądś, świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty