Czarna narzutka i sweterek z perełkami

Kto by pomyślałam, że dziś będzie taki piękny dzień. Słonko wyszło, zrobiło się ciepło, aż zamarzyłam o wiośnie. Ale gdzie tu do wiosny. W tamtym roku leżało pełno śniegu, a w tym, eh coraz gorzej. Później zamiast być wiosna dla zasady będzie w marcu zima. Ale dobra koniec narzekania. Myślałam, że zaskoczę Was zdjęciami ze śniegiem pierwszą noworoczną stylizacją jednak nic z tego.
Dziś przedstawiam Wam lekki zestaw, faktycznie na wiosnę.
Taka narzutka al'a marynarka z asymetrycznym przodem z zaful Fajnie wygląda, jest elegancka. Uroku dodają jej naszycie na rękawach i z tylu. Oraz cudowny sweterek z perełkami z gamiss Zapewne większość z Was widziała szary na instagramie, ale na niego też przyjdzie pora. I to by było tyle z nowości. Kolejne niebawem.
Marynarka - zaful.com
Sweter - gamiss.com
Spodnie - nn
Torebka - nn
Buty - czasnabuty.pl

Komentarze

  1. Przepiękny jest ten sweterek z perełkami

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten sweterek z perełkami :) Super w nim wyglądasz i ogolnie w czerwonym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Perełki teraz są mega modne i ja sama mam ochotę na jakieś ;) Chociaż przyznam, że kusi mnie przerobić coś co już mam w szafie, po prostu doszyć perełki ;) Po pierwsze byłoby to tańsze wyjście, a po drugie dziewczyny często mówią że i tak trzeba przyszyć te perełki bo odpadają więc ja już zrobiłabym sobie to porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja ,a pogoda iście wiosenna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz bardzo w modzie są te wszystkie perełkowe ciuszki <3. Bardzo mi się podobają! jestem nimi zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta bluzeczka, super 👌 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też dziś słoneczko! Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana :O Dlaczego Ty zawsze masz takie cudowne zdjęcia? :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to źle? chyba dobrze:), dzięki bardzo, staramy się

      Usuń
  9. Oczywiście świetnie! A narzutki od zawsze uwielbiałam ☺
    Wszystkiego dobrego w tym i każdym innym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:) super marynarka i sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny zestaw, podoba mi się kolor sweterka

    OdpowiedzUsuń
  12. Narzutka prezentuje się ślicznie, a sweterek też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zobaczyłam zdjęcia to zastanawiałam się czy robiłaś je jesienią czy teraz zimą. Narzuta wygląda na mega fajną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoda zwariowana, ale zdjęcia się są z tego samego dnia, co dodany post.

      Usuń
  14. Perelki to ostatnio hit i zdecydowanie must have! Bardzo mi sie podobaja takie dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poluje teraz na tego typu sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny sweter

    https://skucinskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny ten sweterek z perełkami :) Ostatnio też zamówiłam kilka rzeczy z taką formą ozdoby, ale zanim paczki dojdą to jeszcze długo potrwa... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Narzutka jest ekstra, jaki rozmiar wybralaś?Zawsze mam z tym problem przy zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zawsze motam, tym razem jestem to M. I dobrze zrobiłam, bo jak dla mnie jest jak S, a noszę S

      Usuń
  19. Widzę, że te sweterki robią furorę na IG :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne rzeczy wybrałaś, sweterek super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia! Sweterek najlepszy! Mnie też by było w nim ładnie XD Ależ jestem skromna, no ale ukrywanie prawdy, to też kłamstwo XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten sweterek na pewno każdemu będzie pasował, więc dobrze to stwierdziłaś:)

      Usuń
  23. Jak zawsze wyglądasz kochana cudownie <3 Podoba mi się zawsze to co zamawiasz i Twopje stylizacje; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślałam o tej narzutce - zastanawiałam się nad jakością. Wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny zestaw, w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia jak i stylizacje Kochana!
    Sweterek obłędny ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, wyglądasz pięknie! Świetna stylizacja! :)

    http://nouw.com/flaviagutowska/co-dostalam-od-ani-lewandowskiej-32471464

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyglądasz, a sweterek cudowny!! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.ohmystyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, piękne zdjęcia i rewelacyjny sweterek z perełkami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie ci w niej ^^ teraz duzo jest rzeczy z tymi perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Och Kochana ! CIężko patrzeć na narzutkę gdy Ty masz tak cudowne i boskie nogi !! Zazdroszczę :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweterek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten sweterek ma w sobie wiele uroku i kolor wspaniale podkreśla Twoją urodę :) U mnie też śniegu brak niestety i nawet do lasu z psem nie chce mi się iść. Podobno dopiero ma być w lutym w moich okolicach.

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo zazdroszczę takich zgrabnych nóg!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale piękny zestaw! Sweter i narzutka wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa stylizacja. Widać, że już powolutku idzie wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  37. ten sweterek z perełkami mnie kupił, piękny

    OdpowiedzUsuń
  38. Narzutka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty