Tisane, Świetlik, Żel do powiek

Praca przy komputerze, czynniki zewnętrzne, notoryczne czytanie, sztuczne oświetlenie i wiele innych przyczyn nie sprzyja powiekom i okolicom oczu. Nie tylko blogerzy, ale i pracownicy w biurach, a także i kierowcy borykają się z tym problemem. Jest na to rada. Żel po powiek ze świetlikiem, który ukoi podrażnione powieki.
Tisane znane było do tej pory z cudownych skutecznych balsamów do ust, a także balsamów do paznokci i skórek. Sama je doskonale znam i uwielbiam. A teraz można się spotkać także żel do powiek. Jak się sprawdził? Zobaczcie sami.
Żel do powiek dostajemy w takim samym opakowaniu jak balsamy do ust, czyli mały plastikowy słoiczek, w którym znajdziemy 4,7g kosmetyku w postaci pół przeźroczystego żelu o zabarwieniu bursztynowym, który podczas aplikacji na powieki staje się bezbarwny. Żel przy małej ilości wchłania się szybko. Dzięki czemu produkt jest ogromnie wydajny.
Pachnie delikatnie i subtelnie, lekko ziołowo.

Świetlik żel do powiek to świetny sposób aby pozbyć się problemu z zmęczonymi powiekami. Świetnie nawilża, wygładza skórę wokół oczu. Przynosi takie odświeżenie, uczucie lekkości, a dzięki lekkiemu ochłodzeniu tuż po aplikacji czuję przyjemną ulgę.
Powieki nie są w żaden sposób podrażnione.
Warto mieć taki produkt w domu, w pracy, a najlepiej przy sobie, aby korzystać w razie konieczności. A jak widać producent zapewnia o niezliczonych czynnikach, więc każdy znajdzie się w tej grupie z potrzebą ukojenie powiek.
Żel można dostać w aptekach, w cenie ok.6-7zł

Komentarze

  1. Będę musiała go wypróbowac.Kiedyś miałam taki żel, ale z innej firmy i super mi się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie świetnie sprawdza się ten żel gdy mam zmęczone i podrażnione oczy, zawsze warto mieć go pod ręką

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym produkcie ale nie miałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt za niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tego produktu, ale firmę kojarzę z innych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o takim żelu, ale chętnie wypróbuję, bo bardzo długo siedzę przed komputerem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo niska cena:) Warto go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Tisany znam tylko ten genialny balsam do ust, działa cuda :) Tego gagatka wcześniej nie znałam, ale muszę sobie go kupić, bardzo dużo pracuję i uczę się przed komputerem, więc może mi pomoże :) I mamie też polecę, ma wrażliwe powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałby mi sie bo duzo spedzam czasu przy komputerze

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaintrygowałaś mnie Kochana ! Muszę go wypróbować;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten świetlik na swojej liście zakupowej bo bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że Tisane ma w swojej ofercie żel pod oczy ze świetlikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha! też dopiero o nim pisałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go, ale jeszcze nie zaczęłam używać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świetlik. Kilka lat temu miałam okropne problemy z oczami w okresie lato-zima. To był koszmar. Swędzenie, pieczenie, łzawienie, błonka nachodząca lekko na oko były moją codziennością. Okropna męka z którą naprawdę ciężko było wygrać. Znajomy polecił mi świetlik. Po pierwszym użyciu jakby ręką odjął! Używałam go przez długi czas i od tamtej pory mój problem minął.

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam kiedyś świetlika pod oczy i bardzo mi słuzył :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mialam go nigdy, ale czytalam wiele razy ze pomaga. Czasami i ja mam podraznione oczy, wiec mysle ze chetnie go wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spotkałam się już z tym kremem w łazience mamy i chwaliła go więc jest Was dwie, które go lubią

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypomniałaś mi tym postem o świetliku. Dużo czasu spędzam przed monitorem i moje powieki potrzebują czasem takiego ukojenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam kiedyś Świetlika i nie mówię że źle się sprawdził aczkolwiek denerwowało mnie uczucie jakie zostawiał kiedy zastygał takie trochę ściągające ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny produkt. Przydałby mi się taki, ponieważ mam trochę problem z zmęczonymi oczami. Z Tisane nie miałam jeszcze żadnego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że mi o nim przypomniałaś, jutro lecę do apteki, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy go nie miałam. Tisane znam i cenię za balsam do ust. Od wielu lat jest moim numerem 1!

    OdpowiedzUsuń
  24. Tisane bardzo lubię, muszę wypróbować też żel.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje się być w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię balsam tisane więc i ten kremik może się u mnie sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj taki produkt to by nam się przydał niesamowicie! :) Dużo czasu spędzamy przed laptopem/telefonem :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię produkty Tisane, więc i ten żel mnie ciekawi. Fajnie, że wprowadzili coś nowego do swojej oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, nie wiedziałam o tym żelu, miałam tylko balsam do skórek 2x5 i był genialny

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam już nie raz żel ze świetlikiem moje oczy są delikatne i wrażliwe więc dbam o nie i o ich okolice

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo tani! Ja ostatnio przechodzę zły okres w swoim życiu i ciągle jestem zmęczona :) Myślę, że by mi pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Musze go kupić! Na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zainteresował mnie bardzo ten produkt, tym bardziej, że powinnśmy dbać o nasze oczy. Mamy je na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zainteresowałas mnie tym produktem, sama ostatnio chodzę cały czas zmęczona.

    OdpowiedzUsuń
  35. ooo tak! To jest chyba najlepsze, co można sprawić sowim oczkom! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam kiedyś taki żel innej firmy i świetnie sprawdzał się, jeśli chodzi o okolice oczu.

    OdpowiedzUsuń
  37. "Relaks dla oczu" i od razu jestem kupiona ;)
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty