Pikowana parka i beżowy sweter z ćwiekami

Dzisiaj zapraszam was do obejrzenia stylizacji z parką w kolorze brązu z dresslily czekałam na nią bardzo długo, ale się doczekałam. Co ciekawe znowu z metką Zara. Ostatnio coraz częściej trafiam na tę firmę.  Na co dzień, do casualowych stylizacji jest w sam raz. A wygoda się liczy. Także cieszę się, że ją mam, tym bardziej, że nie mam kurtek w tym kolorze. Lubię tego typu kurtki za pupę, jest ciepło, a w dodatku z kapturem, który nie raz uchroni przed zimnem.
Nowością jest jeszcze sweterek z ćwiekami w kolorze beżu z sammydress oczywiście te ćwieki najbardziej mnie skusiły. Wersja bardziej oversize.
I jeszcze czapka z rosegal uwierzycie, że to moja pierwsza z pomponem:)
Kurtka - dresslily.com
Sweter - sammydress.com
Spodnie - stradivarius (sh)
Czapka - rosegal.com

Komentarze

  1. super zdjęcia, ładna ta kurtka, uwielbiam brąz. wygląda na ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta parka, ładny ma kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek wymiata! Nie lubię jakoś szczególnie ćwieków ale tutaj wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweter i kurtka:) bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka. Podoba mi się. Ja również lubię nieco dłuższe kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, pasują Ci takie kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta kutka jest bardzo fajna, i proszę nawet metka firmowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta parka jest świetna. Moja mama uwielbia takie modele, byłaby nia zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobała mi się czapka. Również już zdarzyło mi się otrzymać rzeczy z tego sklepu z metką Zara.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz w tym sweterku

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna ta kurtka , sweterek ciekawy i kolor czapki super - pięknie Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. taka parka to must have w sezonie jesienno-zimowym :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale! :) Ja z pomponem mam już dwie czapki. :D

    Będzie mi miło jak skomentujesz najnowszy wpis:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek mi się bardzo podoba, kurtka nie mój kolor ale do Ciebie idealnie pasuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej podoba się czapka :) też niedawno zamówiłam pierwszą z pomponem :) uchowałyśmy się - nie ma co! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek jest przepiekny! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna ta parka, piękny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurtka fajna, ale kolor mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ten sweter! Muszę się za nim rozejrzeć i również zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten sam sweterek tylko w kolorze czarnym :)

    sensiblees.pl ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Uciekaj z tych torów, bo Cię ciuchcia rozjedzie haha :p Bardzo ładna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ta kurteczka, mimo to że już dawno odeszłam od takich kolorów na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka jest super, podoba mi się jej krój i kolor ;) Fajnie że trafiłaś z rozmiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweterek i kurteczka już wyprzedane :) super zdjęcia, a czapusia urocza, uwielbiam takie z pomponami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurteczka wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jednak nie kupie kurtki wyprzedana :-(

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia wyszły, podoba mi się ten zestaw :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ta kurtka. Bardzo ładny odcień ma :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurtka ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam pikowane kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super Kochana, że kurtka trafiła CI sie z Zary !!! Super :* Kurteczka na prawdę ślicza, ale sweterek bardziej skradł moje serce :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja z parką zdecydowanie "cieplejsza" niż bez.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  33. Zarówno sweter jak i kurtka boskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna stylizacja. Zarówno kurtka jak i sweterek bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam sesje na torach! Bardzo ładnie Ci w tej kurtce. Fajny sweter! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten sweterek jest śliczny ;-) Ładnie Ci w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty