Foto mix 12/2017

Chyba już nie ma takiej osoby, która nie ma instagrama. A jak wciąż nie ma, to może nawet podglądać na komputerze. Mimo to warto go mieć i być na bieżąco z Wami. Ten kontakt jest o wiele lepszy niż na blogu. Niby wciąż wirtualny, mimo to bardziej żywszy. Dzisiaj zapraszam Was na migawki z grudnia. Żegnamy ozdoby świąteczne, choinkę, szkoda, że pożegnaliśmy wraz z tym śnieg. Chciałabym, aby wrócił. Bo nie chcę go później oglądać w marcu i kwietniu. Widocznie tak ma być. 
Dodatki do domu KIK, Pepco,  cottonovelove.pl
Książki:  czwartastrona.pl 
Fotoksiążki  cewe.pl
Etui etuo.pl
Sukienka bordowa koronkowa besima.pl
Czarna sukienka avocadostyle.pl
Czerwona sukienka pakuten.pl
Książki otwarte.eu 

Komentarze

  1. Lubię klimat tych światełek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje ZDJĘCIA - jak zawsze ZACHWYCAJĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się stylistyka twoich zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. Składanki genialne , świetne zdjęcia :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdjęcia są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia super. Podoba mi sie kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, instagram teraz jest bardzo popularny i kontakt tam jest bardziej bezpośredni na co dzień :) Twojego profilu nie miałam ale z przyjemnością dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia masz! Podziwiam Cię za kreatywność, bo mi zawsze jej brakuje podczas robienia zdjęć. Pięknie, estetycznie i klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia robisz dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zdjecia dodajesz :). Musze w koncu tez to aktualizowac bardziej niz blogowe fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia mają bardzo fajny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się Twoje zdjęcia, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja śniegu nie lubię ale za to Twoje zdjęcia zawsze z przyjemnością oglądam. Udany Mix.

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ piekne zdjęcia, maja swój klimat

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale się zawiesiłam na poście ;) Cudowne zdjęcia musiałam każde przejrzeć dogłębnie .'
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia :* A jeśli chodzi i insta to ja nie umiem się po nim poruszać hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie, ludzie wolą teraz oglądać zdjęcia niż czytać teksty ;) Widać, że sporo u Ciebie się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje zdjęcia zachwycają i piszę Ci to już nie pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. TWOJE ZDJĘCIA ZAWSZE SĄ BAJKOWE, PRZEPIĘKNE, A TE ZIMOWE WYJĄTKOWE.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło je powspominać, Ty wiesz że kocham Twoje zdjęcia, mają klimat, są cudowne :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje zdjęcia są przepiękne i aż chce się je oglądać 😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wpis! Bardzo mi sie podobaja te zdjecia. Maja fajny klimat, są spójne i ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam twojego instagrama ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twoje zdjęcia :) wspaniały klimat mają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje zdjęcia jak zwykle mnie zauroczają! Są piękne, klimatyczne, aż miło wejść na taki profil :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz talent do robienia zdjęć! :) Twój instagram to jeden z naszych ulubionych ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam instagram od niedawna, ale moje zdjęcia są amatorski bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post ! - brzmi jak spam ale to nie spam,bo serio tak uważam i co mam zrobić? XD Lubię takie podsumowania. Sama się zamierzam z montażem stylizacji z zeszłego roku. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze piękne zdjęcia kochana można znaleźć u ciebie dużo inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękne zdjęcia !! ja co rusz się rozglądam za nowymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  31. Czuję klimat świąt, fajne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana , nie skłamię mówiąc że masz jednego z najpiękniejszych Instagramow na świecie :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Udany rok i miesiąc za nami wszystkim oby następny mix miał jeszcze więcej zdjęć !
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zestawienie, uwielbiam klimat Twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty