Winter Wonderland, czyli Shiny Box - Styczeń 2018

Zimowa kraina piękna to motto styczniowej edycji Shiny Boxa, która ma na celu dostarczenie samych przyjemności w zimowe, mroźne dni.

Zobaczcie co znalazło się w moim boxie:
1. -417, Catharsis Rejuvenation Hair Mud Mask, Regenerująca maska błotna do włosów suchych, produkt pełnowymiarowy, cena: ok.100zł/200ml
2. Naobay, Odbudowujący krem pod oczy, produkt pełnowymiarowy, cena: 105zł/20ml
3. Miyo, Outstanding Lip Gloss, produkt pełnowymiarowy, cena: 11,99zł/4ml
4. Delia, Daisy Fun, Kule do kąpieli, 3szt., produkt pełnowymiarowy, cena: 15,60zł/3x100g
5. Maroko Sklep, Pumeks hammam, produkt pełnowymiarowy, cena: 6,52zł/szt.
6. Efektima Pharmacare, Chusteczki Mama Care, produkt pełnowymiarowy, cena: 1,64zł/2szt.
7. So Chic, Lakier do paznokci Gel Effect, produkt pełnowymiarowy, cena: 7,99zł/10ml
8. Upominek: Formeds, Suplement diety F-VITC1000
Najbardziej ucieszyły mnie: krem pod oczy, kule (chętnie poznałabym całą serię Daisy Fun. Mają boksie zapachy i niektóre opakowania jak dzban) oraz pumeks. Byłam pewna, że znajdzie się coś z Bargangen i niestety nie ma, a szkoda.

Komentarze

  1. przetestowałabym kule do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem bardzo usatysfakcjonowana tym pudełkiem - wszystko mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba pudelko i po raz kolejny żałuje, ze nie kupilam go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kule do kąpieli to mój hit ostatnich lat - uwielbiam je! Lakier so chick dla mnie jest okropny - nie lubię - i jedynie on mi się nie podoba z zawartosci tego boxa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kiedyś te kule w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym miesiącu jestem naprawdę zadowolona, zestaw jest super, już zużyłam jedną kulę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna zawartość szczególnie błyszczyk, pumeks i kule.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi pudełko średnio się podoba. Najbardziej zadowolona jestem chyba z kremu pod oczy i tych kul do kąpieli. Produktów z błotem nie lubię, więc dla mnie to odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajne pudełko :) Ciekawa jestem, czy jesteś zadowolona z Lip Gloss :)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno otrzymałam ten zestaw i zachwyciły mnie kule do kąpieli. Nie mogę się doczekać kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawiła mnie maska i krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam już zawartość tego pudełka na kilku blogach i zdecydowanie jest ono godne uwagi ;) Bardzo podobają mi się te wszystkie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny jest ten box! Znajduje sie w nim duzo nowości, których wcześniej nie znałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kosmetyki naobay, cały zestaw kupiłam w tk maxx za grosze :) a ten pumeks zakupiony w maroko wcale nie złuszczał mi pięt.. chyba ze to cos słuzy do czegos innego a ja o tym nie wiem hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem szczerze ze nic mi się z boksa nie podoba, jednak wolę sama sobie cos kupić niż dostawać takie niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś własnie odebrałam to pudełko i jestem zachwycona jego zawartością. Praktycznie wszystko mi się przyda poza lakierem - trafił mi się blady róż, którego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba zawartość tego Bożą w szczególności Naobay, Odbudowujący krem pod oczy i kule do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne to pudełko jedyne to ten błyszczyk mógłby się trafić w innym kolorze tak to jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja muszę się wyłamać, bo tak patrzę i zawartość do mnie jakoś specjalnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super taki box <3 muszę w końcu kiedyś zakupić chodź jeden. Super zawartość

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo takie kule do kąpieli wypróbowałabym!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne pudełeczko. Jestem ciekawa tej maski do włosów.. Daj znać jak przetestujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo mogłybyśmy z miłą chęcią przygarnąć taki box :) Kule do kąpieli kuszą nas niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się wszystko się podoba ale najbardziej to błyszczyk, błoto,pumeks i krem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna jest zawartość tego pudełeczka

    OdpowiedzUsuń
  26. Krem pod oczy i kule do kąpieli to dwa produkty, które ciekawią mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Maskę oddałam, ponieważ nie jest dostosowana do mojego rodzaju włosów. Pozostałą zawartość pudełka oceniam 5/10 - trzy produkty mi się podobają (krem pod oczy, kule do kąpieli, pumeks), trzy uważam za słabe i nie przydadzą mi się (lakier, niebieski błyszczyk i chusteczki dla kobiet w ciąży). Więc, moim zdaniem ten box to średniak :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem fajne pudełko, dawno już ich nie zamawiam, ale widzę, ze Shiny się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Włąsnie czytalam parę postów od tym boxiku i tak jak u Dziewczyn pisałam - bardzo zaciekawił mnie ten pumeks :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawartość pudełeczka bardzo by mi odpowiadała. Bardzo fajne są te kule do kąpieli i ciekawi mnie krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też jestem zadowolona z tych samych produktów :) testy już niedługo;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten box bardzo mi się podoba. Po kule do kąpieli sięgne bardzo chętnie, gdyż uwielbiam robić sobie taką aromatyczną kąpiel. Reszta również z mojej strony bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To pudełko jest naprawdę fajne. Jedynie błyszczyk do mnie nie przemawia i mam mieszane uczucia do chusteczek do higieny intymnej. Poza tym naprawdę jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten pumeks ma bardzo śmieszny kształt. Wygląda jak grzyb albo jakby był zrobiony z gliny. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty