Różowy sweter z perełkami

W ostatnim czasie perełki bardzo królują. Jestem tym zachwycona i chętnie pokażę Wam sweterki z tym dodatkiem. Zamówiłam w ostatnim czasie kolejne dwa. Dziś przedstawiam Wam różowy z zaful z ciekawymi rękawami, bardziej w styl hiszpański. Fanie się prezentuje i w zwykłym codziennym secie zaciekawia.
Nowością jest jeszcze czapka. Znowu z pomponem, ale tym razem szara. Chyba najlepsza czapka w tym roku jaka do mnie dotarła.
Kurtka - sammydress.com
Sweter - zaful.com
Spodnie - nn
Buty - kupbuty.com
Czapka - zaful.com
Lubicie perełki?

Komentarze

  1. Podoba mi się połączenie jasnego różu z perłami, jedyne co bym zmieniła to te rękawy na proste i minimalistyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze taki z normalnymi rękawami to pokażę i na pewno bardziej będzie ci się spodoba

      Usuń
  2. Podoba mi się połączenie jasnego różu z perłami, jedyne co bym zmieniła to te rękawy na proste i minimalistyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest piękny:) super wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba wszyscy mają sweterek z perełkami tylko nie ja:P

    OdpowiedzUsuń
  5. rękawy jak przy tym sweterku są teraz bardzo modne, kurtka jest super,

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sweterek ostatnio bardzo podobny kupiłam w Zarze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś za perełkami nie przepadam, ale sweterek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten sweterek, sama czekam na podobny i też z perełkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się podoba ta kurtka! szkoda ze nie ma linku ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusiła mnie kiedyś ta kurteczka :) Piękny sweterek, zamówiłam podobny tylko bez perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie rękawy zbyt wymyślne są przy tym sweterku

    OdpowiedzUsuń
  12. Perełki teraz są bardzo modne! Ale ja jeszcze nie mam zadengo ubrania z perełkami, a szkoda, bo podoba mi się to wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zestaw <3 Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki sweterek, ładna stylizacja. Do twarzy ci w tym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ta czapka. Zresztą sweterek też. Pięknie odbija się przy Twoich włosach. Mnie jednak taki krój niestety by pogrubiał :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny sweterek a perełki to obecnie największy hit :)
    karolinawilczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny sweterek. Tym bardziej że ja lubię róż :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna jest ta bluzka! Rękawy są fantastyczne, ale to perełki dodają jej ogromnego uroku! <3
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. szczerze mówiąc sweter średnio mi się podoba - rękawy mi się nie podobają, za to kolor - cudo. przykuła moją uwagę Twoja kurtka, prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rękawy jak najbardziej mi się podobają, już nie wspomnę o kolorze różowym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj sweterek skradł nasze serca ^^ Te perełki i rękawki! Super stylizacja jak zwykle. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiekny sweterek! Rzeczy z perelkami to zdecydowanie must have każdej z nas :) do tego ciekawe rękawy- całość prezentuje się genialnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzialam juz ten sweterek. Jest naprawde piekny, chociaz ja nie lubie takich rekawow :). Czapka super, ale umie ma przyjsc ocieplenie, wiec mam nadzieje, ze jest mi w tym roku potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki fajny sweterek! licznie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterek bardzo mi się podoba ! Widziałam go już u paru Diewczyn i zawirował mi w głowie hihiih :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam perełki, świetny kolor i fason sweterka

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny sweterek chociaż rękawy nie podobają mi się. Chyba źle czułabym się w takich.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny jest ten sweterek i fajnie, że można wybrać również w innym kolorze :) Widzę, że doczepiłaś kożuszek do kołnierza? Od razu kurteczka lepiej wygląda :) Uwielbiam tę kurtkę, są rewelacyjne :) Czapki polecam, mają genialne (mam 3) Twoja jest piękna :) :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam z innej kurtki to dodałam, przy zakupie niestety nie miałam kożuszka, a na zdjęciu był

      Usuń
  29. Rękawy nie do końca do mnie przemawiają, ale bardzo podoba mi się kolor tego sweterka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Rękawy sweterka nie w moim stylu, ale reszta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kurtka mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega jest ten sweterek! Jeden z fajniejszych z motywem perełek jaki widziałam ,super ☺

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się kurtka i sweterek. Ten subtelny róż bardzo i się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny ten sweterek, pięknie Ci w pastelowym różu (zresztą we wszytskich kolorach świetnie wyglądasz)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny jest ten sweterek. Bardzo podobają mi się takie z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietny sweterek, ciesze sie ze zamowilam sobi podobny

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurtka jest rewelacyjna. W sweterku jednak nie podobają mi się rękawy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio strasznie podobają mi się ubrania z perełkami!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam ten sweterek i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślałam żeby go ostatnio zamówić ale te falbany to chyba jednak nie do końca dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Sweterek fajny ale rękawy trochę nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten sweterek, bardzo ładny jest :) Kurtka tez super, chciałam ją zamówić, ale już była wyprzedają :( Piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  43. Sweter jest niesamowity! Mogłabym taki mieć! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się ten sweter. Jak go pierwszy raz zobaczyłam, to oszalałam na punkcie tych pięknych rękawów 😍

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny look :) ale świetna zima u Ciebie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Och ten sweterek tto mnie dopiero kusi !! STrasznie podobaja mi się te ekstrawagcnkie rękawy. Są obłedne !:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty