Celia Art, Pomadki matowe Matt Lipstick i pomadki w kredce Chubby Lipstick

Celia znana jest z kultowych pomadek nawilżających, a w ostatnim czasie w moje ręce wpadły ciekawe pomadki jak i kredki. Tym razem według producenta z wykończeniem matowym pomadki matt i tradycyjne pomadki w kredce Chubby Lipstick.

Dzisiaj dowiecie się właśnie o nich. Do tej pory znane były mi wszystkie pomadki oprócz tych matowych. Dlatego napisze tylko o nich, a o kredkach odsyłam was tutaj one są zupełnie takie same, oprócz wiadomo odcieni.
Pomadka w kredce Chubby Lipstic, nadaje pięknego koloru, blasku i nawilżenia ust. 

12 cukierkowy róż
15 głęboka czerwień
Celia Art, Pomadka matt, Matt Lipstick
Pomadki matowe posiadam w odcieniach:
01 nude – totalny nudziak na co dzień, wspaniały odcień
05 bordo – urzekający odcień burgundu
Pomadki posiadają kremową, jedwabiście miękką konsystencję. Idealnie suną się po ustach. Już pierwsza warstwa nadaje koloru, są świetnie napigmentowane. Ślicznie pachną, jak każde do tej pory.

Matowe pomadki nie są do końca o wykończeniu matowym. Wciąż ich efekt końcowy jest pod lekki błysk o satynowej poświacie. To wykończenie jest coś pomiędzy matem, a błyskiem, z naciskiem bardziej na solidną „kremowość” kosmetyku. Uwielbiam pomadki matowe, a te nie dają takiego efektu, mimo to też lubię ten rodzaj wykończenia. Szczególnie ten nudziak o odcieniu 01 jest idealny na co dzień. 
Te pomadki mają w sobie silną moc nawilżania ust i to decyduje, że tak bardzo je lubię mimo iż od dawna nie jestem nastolatką. Ich dewizą jest prawdziwa pielęgnacja ust. Dosyć, że pięknie wyglądają to jeszcze dbają o nie. 
 
Trwałość tych pomadek jest słaba, bo szybko się je zjada przy jedzeniu, piciu, zostawiają ślady, czyli takie tradycyjne pomadki. Dla samego noszenia i niczego nie robienia ok, ale trzeba o tym pamiętać, żeby się nie zapomnieć i nie rozmazać.
Jak dla nastolatek to dobry wybór, dla profesjonalistek, kobiet szukających czegoś więcej raczej nie. Choć jako pomadka ochronna z kolorem sprawdza się fajnie. Głębokie odżywienie ust to dobra sprawa. Zawierają Wit.E i oleje migdałowy i kokosowy, więc  jest to dobre rozwiązanie.

Te pomadki to koszt ok.15zł/szt. Naprawdę niska cena. Gdy szukacie odcienia w kolorze brązu czy różu tu na pewno to znajdziecie. Na co dzień do naturalnego make up'u jak znalazł.

Kosmetyki Celia możecie znaleźć w sklep.dax.com.pl 
lub tradycyjnych drogeriach i sklepach kosmetycznych.
Jeśli chcecie być na bieżąco to warto odwiedzać facebook.com/kosmetyki.celia

Komentarze

  1. Piękne te pomadki a zwłaszcza czerwień 15 - bardzo intensywny, przykuwający wzrok kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pomadki jak i kredki bardzo nam się podobają :) Szczególnie ten ostatni kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są te pomadki! Wszystkie te odcienie bym chciała, ale najbardziej podobają mi się nude i cukierkowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory kredek podobają mi się najbardziej, urocze zdjęcia, też mam taką choineczkę- świeczkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kolorki śliczne i w każdym odcieniu ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Burgundowa pomadka jest przepiękna i bardzo Tobie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukierkowy róż bardzo mi się podoba szkoda że nie są trochę trwalsze na ustach, ale za tą cenę w sumie chętnie bym je wypróbowała w różnych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten czerwony wygląda mega dobrze. Koniecznie muszę je kupić

    OdpowiedzUsuń
  9. ODCIENIE CZERWIENI GENIALNE ! UWIELBIAM TAKIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem czerwień i nude najlepiej się u Ciebie prezentuje. Ale wszystkie cztery kolory są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam ich, ale numerek 05 mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za takimi produktami, ale mają ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cukierkowy róż to kolor dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytalam wiele pozytywnych opinii na temat pomadek tej marki, ale jak z trwaloscia tak slabo, to nie chcialabym probowac.

    OdpowiedzUsuń
  16. W ciemniejszych kolorach Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odcień nude najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor na czwartym zdjęciu zdecydowanie najbardziej do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  19. Nudziak na codzien zdecydowanie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Te matowe absolutnie przepiękne. Szkoda, że Celia nie ma swoich szaf w popularnych drogeriach sieciowych, mocno ubolewam nad tym :(

    OdpowiedzUsuń
  21. No chyb jednak tych matowe na ustach nie do konca się tak prezentują. Liczyłam na prawdziwy mat, ale ten odcień nude jest prześliczny. Takiego koloru szukam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie zapakowane są te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Do twarzy Ci w czerwieni, od razu twarz inaczej wygląda ;) Ja nie uzywałam nigdy pomadek celii

    OdpowiedzUsuń
  24. 01 nude idealny dla mnie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupiłam tę matową i nie jestem zadowolona. Ktoś zapomniał, że "matowy" to nie "bez drobinek". Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to który Ty masz odcień?, że są tam drobinki? u mnie nie było

      Usuń
    2. 03. Nie, nie ma tam drobinek. Chodziło mi o to, że Celia utożsamiła matowość z brakiem drobinek, tworząc pomadkę o klasycznym, kremowym wykończenia i określając ją mianem matowej.

      Usuń
  26. Dawno temu miałam pomadki od Celia, jedne z moich pierwszych

    OdpowiedzUsuń
  27. Cukierkowy róż bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nudziak i czerwień przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiekne kolory! Do mnie najbardziej pasuje ten nudziak, boski

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna czerwień oraz kolor nude

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam, że od dłuższego czasu szukam pomadki w takim cukierkowym kolorze. Bardzo lubię róż i świetnie się w nim czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne odcienie

    ~~~~~~ Zapraszam do siebie ~~~~~~
    Miłej niedzieli, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się kolor cykierkowego różu

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jestem zauroczona tymi pomadkami! :) Zapachy tych złotych są obłędne. W prawdzie wykończenie nie jest w 100% matowe, ale i tak są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. jak Ty to robisz, że wszystko do Ciebie pasuje? To niesprawiedliwe ! Przepiękne, szczególnie różowy - zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne odcienie, zwłaszcza tego drugiego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie maluteńkie saneczki! <3 Najbardziej podobasz mi się w pierwszej, różowej szmince ale w sumie ładnie Ci w każdym z tych kolorów. Twoja paleta.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne kolory, ale czerwień najlepsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. 15 wygląda cudownie, mój ulubiony kolor. Też mam te pomadki i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  40. Byłam napalona na te kosmetyki i chcialam Mamie powiedzieć , żeby mi coś kupila ale ich brak trwaości i brak matowego wykończenia już mnie zniechęca. Buziaki KOchana :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie pomadki jak i odcienie prezentują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta głęboka czerwień mnie urzekła, muszę ją wypróbować !
    zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  43. I kredki i pomadki wyglądają ślicznie na ustach :) Szkoda, że z trwałością słabo, ale w takiej cenie można im to wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty