Zakupy i nie tylko


Witajcie Kochani!

A dziś po tych super denkach czas na zakupy, jak widać skromne, ale to dopiero początek września, więc kupiłam tylko to co w tej chwili mi najbardziej potrzeba, a odwiedziłam Rossmana i Biedronkę.

Oto one:


 - Pinio słodka oranżada - płyn do kąpieli/szampon, 4,89 fajnie się sprawdza jak płyn do kąpieli 
- Isana, mydło w płynie orange i mango ok.5zł super pachnie, dobrze oczyszcza, ale o tym już   wiecie:P
- Eveline, zmywacz do paznokci ok.11zł, podobno taki dobry, się okaże :P
- Joanna, plastry do depilacji ciała, ok.10zł, do ciała są za słabe, natomiast do twarzy są     świetne, a do twarzy są znowu dla mnie za słabe:)
- Gilette, męskie maszynki do golenia, jak dla mnie najlepsze, najdokładniejsze! ok.16zł/ 10sztuk
- Ściereczki do czyszczenia z mikrofibry, 4szt/6,99 Biedronka, są świetne

Oraz pochwalę się przesyłkamii z nowych współprac:



Pierwsza to ze sklepem Merlin.pl znajdziecie w nim wszystko począwszy od książek, po zabawki aż po kosmetyki
polecam!, wszystko co przychodzi od tego sklepu internetowego jest genialnie zabezpieczone, sama nie mogłam się dostać do kosmetyków, które otrzymałam
A były nimi kosmetyki Tołpaklik  nie miałam nigdy okazji ich próbować, więc jest większe wyzwanie:)




W paczce znalazło się:


- Krem-maska do stóp z serii Pedli Derm
- Kremowe serum odmładzające do rąk z serii Planet of Nature
- matujący krem korygujący dermo face sebio
- żel do mycia twarzy i oczu dermo face Physio
- regenerujący krem-maska do stóp Dermo Pedi med.

Zapraszam serdecznie do sklepiku

Druga przesyłka także ze współpracy od Donegal  tutaj znajdziecie wszystkie akcesoria kosmetyczne, a ja otrzymałam


- szczotka modelująca włosy
- gąbeczki lateksowe do makijażu
- Separator do palców u stóp

Szkoda, że sama nie mogłam sobie wybrać, bo zupełnie wybrałabym co inne, ach ta  moja wybredność :D, ale za wszystko serdecznie Dziękuję

Miałyście okazję kupować w merlin.pl?

Komentarze

  1. Dostałaś świetne paczuszki w ramach współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tołpa spisała sie na medal :) Naprwdę wspaniała paczuszka. Donegal trochę biedoli ale również zawsze to nowe doświadczenie z produktami których byc możę by się nie kupiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nowych współprac :)) sklep merlin znam i kilka razy kupowałam u nich, ale nie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same dobroci :PP oj ale matującego kremu korygującego dermo face sebi jestem najbardziej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczka z merlin.pl wygląda fajnie! Ja czasami robiłam zakupy na tej stronie, ale nie kosmetyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współprac :) Ciekawa jestem zmywacza Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała takie paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie poczytam o kremie matującym Tołpy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej zainteresowały mnie gąbeczki lateksowe do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę tych współprac, a zakupy świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paczuszki, gratuluję. :) Ja na razie nawiązałam współpracę tylko z Carmexem (dzięki Tobie), ale kto wie, czy może mój blog stanie się kiedyś popularny.:)

    Mały błąd wkradł Ci się w tym opisie plastrów Joanny. :P

    Pozdrawiam, Natallie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "natomiast do twarzy są świetne, a do twarzy są znowu dla mnie za słabe" - jak mogą być świetne i za słabe równocześnie? :)

      Usuń
    2. napisałam tak "- Joanna, plastry do depilacji ciała, ok.10zł, do ciała są za słabe, natomiast do twarzy są świetne, a do twarzy są znowu dla mnie za słabe:)"
      i wszystko dobrze, kupiłam plastry do depilacji ciała, a używam je do twarzy, i są ok, natomiast do twarzy (co jest na opakowaniu)są za słabe, czyli kupując do ciała, używam do twarzy, trochę namieszane, ale chyba wiesz o co mi chodzi:P i wszystko się zgadza

      Usuń
  12. Genialne te paczki...gratulacje ;)A szampon z biedry przecudnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat kończę ten zmywacz do paznokci :)) Według mnie jest świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te plastry z Joanny i rzeczywiście są dosyć słabe... Wyrywają niewiele włosów z nóg. Nie przyszło mi na myśl, żeby użyć ich do twarzy. Ale spróbuję, bo zostały mi ostatnie dwa plastry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, są o ciut lepsze do twarzy niż do ciała

      Usuń
  15. Ostatnio często używam tego mydła w płynie;)
    Lubię jego zapach:)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki z Tołpy wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam produktów Tołpy ale słyszałam że są świetne:)Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezliczona ilość współprac u Ciebie ;)
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm tołpa!!! zazdroszczę :) zawsze chciałam wypróbować ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę kupić w końcu to mydło ;)
    I gratuluję współprac, ciekawią mnie kremy do stóp Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie w ogóle plastry to masakra jakaś :/ gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to serum z Tołpy jest genialne, uzywam juz jakis czas :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa kosmetyków z Tołpy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję współprac:) Kosmetyki Topły mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
  25. też kupuję plastry Joanny ale do depilacji twarzy - wąsik brwi - świetnie się sprawdzają
    gratuluję współpracy - kosmetyki Tołpa wyglądają profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wspólpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. coś z Tołpy chętnie bym przygrnęła, fajne zakupki:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję współpracy jest co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. GRATULUJĘ współprac,chętnie przetestowałabym kosmetyki z TOŁPY:)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam okazji kupować z merlin.pl ale pracuje na poczcie i na samą Łódź, paczek idzie ogromna ilość.. znaczy że produkty muszą być dobre; )
    gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne paczuszki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kusi mnie ten zmywacz z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wspolpracy gratuluje :) a szampon pinio podkradam czasem corce z tym samym zastosowaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  34. kosmetyki tołpa bardzo chciałabym sama przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluję kolejnych współprac!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje :)) A kosmetyki z firmy Tołpa bardzo lubie i czesto kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ah gratuluję :) kosmetyki z tołpy są swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. tak, ale głównie książki. Gratuluję współprac!

    OdpowiedzUsuń
  39. Te ściereczki z mikrofibry muszę wypróbować :)
    z Biedronki posiadam ściereczki/chusteczki do czyszczenia mebli i kuchni - polecam!
    jestem ciekawa Twoich opinii dotyczących produktów do stóp:) sama mam problemy z suchą skórą pięt i szybkim rogowaceniem.. może tołpa temu zaradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że będzie woskowanie z mężem :D Za Twoją radą próbuję mojego ukochanego namówić, żeby mi pomógł w ciągnięciu paska z woskiem :D Ostatnio jest nerwowy, więc taka terapia mu się przyda :D Moje nogi wołają w sumie już o depilację, ale mam takiego niedzielnego lenia... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym lepiej, że nerwowy, masz 100% usunięte włoski:)

      Usuń
  41. Fajne zakupy :) i zapraszam do mnie i do obserwatorów :]

    OdpowiedzUsuń
  42. Oooo Isanka z mango musi świetnie pachnieć:)
    Eveline muszę w końcu kupić, bo fajny dozownik:)
    Ps. Widziałam te ściereczki, uwielbiam takie, ale jeszcze mam inne z mikrofibry:) trzeba zużyć tamte

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zakupy:) Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gdzie kupiłaś ten szampon Pino?

    obserwuje i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię to mydełko z isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Niby zwykłe ściereczki ale jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. paczuszki świetne! i zakupy też ;) aż zazdroszczę tego wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty