BellaOggi One Week long lasting nails


Bellaoggi marka włoska, zupełnie mi nie znana do czasu kiedy to nawiązano ze mną współpracę. Wcześniej nie miałam okazji poznać:) Więc teraz Wam napiszę jak sprawdza się:

Lakier do paznokci One Week long lasting nasil, odcień 41 jest bardzo miłym zaskoczeniem. Począwszy od pięknego, wyrazistego koloru. Taka ciemna wiśnia, bardziej dojrzała czereśnia z mieniącymi się drobinkami, po przez mega trwałość.


 Kolor jest naprawdę trafny, prosiłam o wybranie dla mnie odpowiedniego i Pani z Get In taouch dobrze wybrała. Chyba wiedziała co lubię:) Dziękuję! Bo uwielbiam takie czerwienie w różnych odcieniach tego koloru, bez względu na wszystko, bo często u mnie gości. Nie tylko na paznokciach.


Buteleczka z lakierem jest płaska. Pędzelek jest długi, wręcz ogromny - XL, a jego włosie tak samo szerokie, grube. Bardzo dziwnie mi się nim nakładało lakier. Jakoś jestem przyzwyczajona do krótkich i płaskich. Ale oczywiście udało się pomalować nim paznokcie. Wyobrażacie sobie, że jednym razem i jedną warstwą „obskoczyłam” 3 (krótkie) paznokcie nieźle no nie. Malowanie niby dużym, szerokim pędzlem poszło szybko i sprawnie.


Bardzo szybko schnie, ogromna zaleta emalii. I tak samo bardzo długo utrzymuje się na paznokciach. Nawet do 4 dni. Pierwszy raz nałożyłam lakier w takich dniach, gdzie dużo pracowałam rękami, wtedy na 4 dzień zobaczyłam ścieranie się końcówek. Normalnie wytrzymał do 5 dni. W takie dni kiedy nie mam czasu na zmianę lakieru, a ostatnio tak było, to po prostu cudo. Ale jak mi się nudzi to potrafię co 3 dzień zmieniać odcień :P





Konsystencja kolorowej emalii jest dosyć gęsta, ale nie bez przesady, tak po między rzadkim a gęstym. Ale nie robi problemu na paznokciach. Fajnie się nakłada, nie robi zacieków. Bo nie zasycha szybko dając tym możliwość manewrowania.


Przy zmywaniu mimo drobinek także świetnie schodzi. Drobinki są bardzo małe i zmywacz szybko je rozpuszcza.


Lakiery tej firmy możecie dostać w drogeri Hebe, oraz w sklepie panakotasklep (ale aktualnie nie ma tam tych lakierów;/)


cena: ok.10zł


Jestem zachwycona kolorem i trwałością lakieru. Bardzo fajnie prezentuje się na paznokciach dając blask i przyciągając wzrok innych osób :D

Znacie tą firmę?Podoba się Wam odcień?

Komentarze

  1. Kolor bardzo mi się podoba, choć wolałabym kremowe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny firmy mi nieznanej ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się wykończenie tego lakieru...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie,nie umiem takimi pędzlami malować pazurów,wszystko dookoła zachlapane,a ja i tak nie umalowane mam paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baardzo ładny kolor i piękne paznokcie :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o takiej firmie. Bardzo fajny kształt pędzelka, lubię taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny metalik, kojarzy mi się z autem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie znam tej marki. Lakier prezentuje się nieźle i ma śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor.
    Gdzie można dostać lakiery tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam w drogerii Hebe i sklepie internetowym http://panakotasklep.pl/

      Usuń
  10. piekny odcień...Ponoć to będzie najmodniejszy kolor tego sezonu! :)
    Firmy nie znam, a drogerii Hebe nie mam w swoim mieście:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach i dzięki za odpowiedź:) Ja za jedwabiem średnio przepadam, więc chyba jednak na to serum avon też się nie skuszę bo boje się, że będzie działać na podobnej zasadzie

    OdpowiedzUsuń
  12. o tez jest fajny;) ja ma Bella Oggi gel effect

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor obłędny, lubię jak lakiery tego koloru mają taki połysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. u nas w Hebe chyba ich nie ma, aczkolwiek zrobię dokładniejszy rekonesans:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wiśnia czy jak mówisz czereśnia:) Super że szybko schnie i jest trwały - to dla mnie podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie ze jest trwaly, kolor ladny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. o firmie słyszę po raz pierwszy. kolor ładny, chociaż ja osobiście wolałabym jakiś granat;) na paznokciach wygląda naprawdę ładnie. w lakierach bardzo cenię szybkie schnięcie więc jeśli rzeczywiście tak jest w tym przypadku to nic tylko pogratulować takiej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie spotkałam się nigdy z tą firmą, ale kolor rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakoś nie przepadam za takim wykończeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor nie mój,ale pędzelek ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę ma świetny pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor całkiem ciekawy, jednak wolę odcienie bez mieniących się drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wolę kremowe wykończenia, ale lakier prezentuje się naprawdę ładnie! Choć nie znam firmy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej firmy ale odcień lakieru całkiem interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor bardzo ładny, ale ja czerwieni w swojej kolekcji mam juz stanowczo za duzo, takze nie skusze sie :) Ale moze kiedys, kto wie :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty