Ulubieńcy września


W tym miesiącu niby wydawało się, że kolorówka pójdzie w ruch, ale nic bardziej mylnego, cały miesiąc był tylko na fluidzie, tuszu, kredceAvoni błyszczyku. Na placach można było zliczyć kilka większych wyjść z cieniami. W pielęgnacji bez zmian, dużo nowości, ale znanych. Kilka tylko bardziej mnie zauroczyło. Więc do dzieła


1. Delia, hipoalergiczny żel do mycia twarzy i demakijażu, świetny płyn, uwielbiam go, zmywa dosyć dobrze, ma trochę dziwny zapach, ale nie przeszkadza mi to, a co najlepsze jest mega wydajny

2. Bell, trwały błyszczyk do ust, błyszczyk na ustach krótko się utrzymuje, ale często go używałam na szybkiego, ma cudowny zapach gumy mamba.
    
3. Eveline, zmywacz do paznokci, ma fajną pompkę, która ostatnio zrobiła mi fiku-miku zacięła się, ale jakoś wróciło to do normy, naprawdę wygodne używanie, jest bardzo wydajny. To na wielki plus, bo taka butla kosztuje ok.11zł;/, ale i tak kupiłam, bo kilka blogerek kusiło, na szczęście się nie zawiodłam.

4. Avon, Woda icandessence, przepiękny jesienny zapach, nie jest mocno duszący, ale latem go nie używam, bo jest wtedy za ciężki, po mału mi się kończy, więc chyba trzeba rozejrzeć się za następną mini buteleczką, zapach dosyć trwały.

5. Under twenty, fluid matujący, effect perfect cover, pachnie grejpfrutem, nie znoszę tego zapachu, a przy tym fluidzie mi to nie przeszkadza, zapach szybko się ulatnia, więc nie widzę, w niczym problemu. Do tego dosyć fajnie kryje, matuje, i nie schodzi z twarzy szybko

6.  Bioderma, serum nawilżające do twarzy, taki żel, bardzo dobry zresztą, przypadł mi do gustu, świetnie nawilża

7. Miracullum, Paloma Body Spa, masło do ciała macadamia, genialne masło, zapach nie dusi, nie jest mdły, taki w sam raz na jesień, otulający, dobrze nawilża, podoba mi się

8. Bourjois, So laque!, lakier do paznokci, subtelny kolor różu, uwielbiam go,

9. Pierre Rene, odżywka do paznokci, może być jako baza, pod kolorową emalię, lub jako sam przeźroczysty lakier, albo sama odzywka, paznokcie są twarde, zadbane, lubię ją

10. Delia, Las Vegas król na moich paznokciach, daje nieziemski efekt zwykłym lakierom, ulubiony dodatek, zresztą nie raz widziałyście ten lakier w akcji:) dla przypomnienia foto niżej


11. Floslek, pomarańczowa wazelina, mega wydajna, świetnie nawilża i chroni usta, przed spierzchnięciem i wysuszeniem. Przepięknie pachnie pomarańczą, jest to prawdziwy zapach, żadnej sztuczności lub chemii. Można dostać także w pomadce. Polecam genialna! A przypadkowo odkryłam, że przyśpiesza gojenie opryszczki, nie wiem jak to się stało, ale znikła:)


Znacie jakiś kosmetyk? Lubicie?

Komentarze

  1. Poziomkową wazelinę do ust też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię ten fluid Under twenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym uwielbiała ten Bourjois ponieważ jest piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten lakier bourjois:)

    OdpowiedzUsuń
  5. serum z biodermy też jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie ta woda strasznie dusi, coś ma w sobie takiego że nie mogę jej używać, na kimś mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajni ulubieńcy :)))! dla mnie bioderma też jest hiciorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten lakier z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tą wazelinę do ust, ale w wersji czekoladowej i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten błyszczyk z Bell.
    Daje piękny efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny jest ten lakier z bourjois. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten lakier Bourjois jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tą wazelinę, ale czekoladową i bardzo fajna była ;) Mam straszną ochotę na ten masełka Paloma, ale nie mogę ich nigdzie spotkać...;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się rozejrzeć za tą wazeliną z Flos Leku, bo właśnie szukam czegoś dobrego do pielęgnacji ust:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten lakier z Bourjois nazywa się so laque ;) pięknie się prezentuje, natomiast dość drogi, bo okolo 30 zł :/ u mnie ten fluid z under twenty średnio się sprawdza, niestety się utlena i robię się po paru godzinach pomaranczowo-czerwona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak się nazywa, Word często mi zmieni słowa;/

      Usuń
  16. lakier z bourjois jest bardzo ładny, a błyszczyk na ustach prezentuje się rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny ten lakier Delia, chyba muszę mu się przyjrzeć z bliska ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiałam ten fluid ale się skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Odcień lakieru z Bourjois jest piękny :)
    Tez miała ten błyszczyk z bell- faktycznie pachnie jak mamba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten różowy lakier absolutnie mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fluid under20 jest takze moim ulubiencem!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. żel z Delii też jest moim wrześniowym ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lakier z Bourjois jest naprawdę piękny, idealny na każdą okazję :) ahhh:)

    OdpowiedzUsuń
  25. masełko bym chciała mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też lubię ten zmywacz do paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
  27. z tych kosmetyków mam tylko wazelinę, ale o smaku czekolady

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny jest ten różowy lakier :-) A wazelinkę z Flos-Leku uwielbiam! U mnie już widać dno! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. widać że produkty są super;)

    OdpowiedzUsuń
  30. różowy lakier jest wspaniały, takiego mi brakuje w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne lakierki :D lubię zmywacz z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna ta delia!
    p.s. nie podważyłam, bo już opakowanie wyrzuciłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. W lidlu zmywacz w butelce z dozownikiem kosztuje 6 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio kupiłam w Biedronce BeBeauty za ok.6zł z pompką:)

      Usuń
  34. Błyszczyk wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam ten zmywacz ale więcej nie kupie, są teraz z dozownikami w biedronce i w lidlu, poza tym mam teraz fajny z gabką i jego używam najczęściej

    OdpowiedzUsuń
  36. ten błyszczyk z bell wygląda ciekawie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. maseczka to ostatni kosmetyk jaki używam, prawie wcale, ale dzięki za propozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  38. lakier z Bourjois mnie powalił pięknym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja też ostatnio nie szalałam z cieniami:) używałam cielistego na całą powiekę, a na to kreska eyelinerem;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lakier Delia, LAS Vegas jest świetny!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. OO to super bo ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem ale się powstrzymałam ;P
    Przedostatnie paznokcie najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Błyszczyk bardzo ładnie wygląda na ustach.
    I ten lakier Bourjois piękny :)

    Ostatnio nad wazeliną Flos-Leku się zastanawiałam ale w końcu nie kupiłam, teraz żałuję...

    Natomiast masełko Paloma czeka u mnie na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam wazelinke z Floslek:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja z kolei uwielbiam ten zapach płynu z Deli :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajni ulubieńcy, błyszczyk rządzi :D od razu mi się spodobał, jak go pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lakier Bourjois ma przepiekny kolor! Wcale się nie dziwię, że go uwielbiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również bardzo lubię zmywacz do paznokci z Eveline.
    Strasznie podoba mi się ten lakier z Deli:)Muszę go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolejny raz wspomnę, że ten top Las Vegas jest świetny!
    A wazelinkę Flosleku muszę w końcu kupić, tez bym chciała właśnie pomarańczową

    OdpowiedzUsuń
  49. Super błyszczyk, a ten brokat bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajni ulubieńcy :)Ja muszę się skusić na masełko z Paloma Body Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Coś z tymi pompkami w zmywaczu Eveline jest bo mi się też zacięła, nie działało a potem znowu działało ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty