Bell glam wear neon colour 06

Jesień przed nami, a u mnie po kilka razy jeszcze na paznokciach lato, 
wręcz neonowe lato, chce pokazać prześliczny odcień 
Bell glam wear neon colour ,
 super kryjący lakier do paznokci z połyskiem.




Choć lakier bardzo mi się podoba, to nie podoba mi się ta letnia neonowa kolorystyka (jesienią), która niestety nie przyciąga tak uwagi jak jesienne odcienie, cóż trafiłam na nie zbyt dobrą w czasie współpracę. Która nie sprzyja jesiennym klimatom. ech


O samym lakierze mogę powiedzieć, że:
- cudowny „smefrowy” kolor, odcień 06
- pędzelek lekko szeroki, krótki, ale dobrze nakłada lakier
- konsystencja jest prawidłowa, nie za gęsta, ani rzadka
- wystarczy jedna warstwa, ale jakoś nałożyłam dwie z przyzwyczajenia
- bardzo szybko schnie, uwielbiam takie lakiery, bo nie mam czasu na długie, żmudne schnięcie, a z tym nie ma najmniejszego problemu
- trwałość do 3 dni, to też zależy co się robi, jakie czynności się wykonuje
- połysku wielkiego nie ma, bardziej takie lekko kremowe prawda
- z plusów dodam, że podoba mi się urocze opakowanie



I zapewne częściej bym go nosiła, ale ze względu na porę roku musi sobie poczekać na następny rok, następne tropikalne lato. Bo raczej już nikt go w tym roku nie kupi! 

10ml/ ok.10zł

I oczywiście nie mogłam się oprzeć mojemu ulubieńcowi czyli LAS VEGAS DELIA


Cudowny błyszczący dodatek, który przedłuża trwałość danego lakieru o kolejne kilka dni. 


Wygląda prześwietnie prawda!  
...ale nie o tej porze roku;/

Komentarze

  1. Bell lubię,ale mnie interesuje to barwne "coś'koło twojej dłoni:)???co to:)???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! to kwiatek zrobiony z kolorowego papieru przez mojego syna w przedszkolu:P wykorzystałam go sobie do zdjęcia:P
      kwiatek jest niebieski, a jego środek właśnie kolorowy:)

      Usuń
    2. :)ekstra,pogratulować zdolnego synka:)

      Usuń
    3. to także z pomocą Pani przedszkolanki:)ale zdolny jest nie powiem:) rwie się do wszystkiego

      Usuń
  2. Świetnie wygląda z topem,s am też. Kolor idealny na lato, wakacje. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

  3. uwielbiam błękit ;)
    aaa efekt końcowy prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :)
    Też nawiązałam współpracę z tą firmą,ale u mnie wszystko ok. Przesyłka w szybkim tempie więc nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz to ci się udało, ale co też dostałaś letnią kolekcję ? czy jakąś nową na jesień?

      Usuń
    2. Nie no też dostałam letnią kolekcje. Podobny zestaw jak twój bo też błyszczyk i lakier do paznokci, tylko trochę inne odcienie. Ale obyło się bez dodatkowych niemiłych niespodzianek :)

      Usuń
  5. Z glitterem bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lakiery Bell,śliczny kolor, a z glitterem wygląda jeszcze lepiej.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny smerfik :) Ja jesienią czy zimą czasami lubię pomalować pazury na letnie kolory, wtedy na duszy robi mi się tak weselej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że nie tylko ja jestem taka wybredna względem traktowania w ramach blogowej współpracy. Czasami mam wrażenie, że niektóre firmy z góry traktują bloggerki jako nastolatki, które chcą dostać darmowe kosmetyki. Rzucą jakimiś resztkami z zalegającej partii i myślą, że zrobisz im świetną, niemalże darmową reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor, jeszcze lepiej wygląda z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie skonczyl gotowac :P do tego doda jeszcze jagniecine i Bog wie co jeszcze.


    no ja sie podpisalam pare razy :P ze Nieprofesjonalna jest teraz Zabiegana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przypadły mi do gustu te lakiery-mam szary i miętowy...są bardzo rzadkie i ciężki mi się nimi maluje....;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda zarówno solo jak i z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja póki co użyłam go dwa razy ale bardzo go polubiłam, jednak wczoraj dostałam peeling solny od Marizy więc najpierw napiszę recenzję o nim.

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt końcowy wygląda bardzo ładnie, ale ten odcień niebieskiego nie do końca w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tam jesienne klimaty...lakier ma cudny kolor a jesienią nie musi być przecież z klimatem takim jak co roku! ^^ Bura smutna jesień i szalony kolor na paznokciach i lepiej się robi dla oczu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolor. ej, jeszcze jest lato przez 2 dni! XD

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny letni kolor, choć dla mnie chyba troszkę za odważny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor jest ciekawy.
    Mnie jednak już się opatrzył.

    Co do współpracy i "złego traktowania" - może za często po prostu wyciaga się rękę jako pierwsza. Kup sobie coś sama i zrecenzuj. Proste.

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny kolor :) choć za lakierami Bell nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wygląda w połączeniu z tym lakierem z Deli.

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację - kolor ładny, ale nie pasuje mi jakoś do jesieni. I rzeczywiście, trzeba zacząć się cenić w sprawie tych współprac - to bardzo dobrze, że o tym napisałaś!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja najbardziej lubię turkusowy astora, szybkoschnący

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z glamwear mam grana towy i średnio sie spisuję jest rzadki ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie, świetny ale na lato :)
    Lubię lakiery tej firmy :>

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor marzenie, szkoda ze tak pozno ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor śliczny, ale rzeczywiście nie na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor bardzo ładny, a w połączeniu z brokatem wygląda jeszcze lepiej! I faktycznie, na jesień ten odcień nie jest odpowiedni. Ja już podświadomie odpuściłam tak intensywne kolory i poszłam w szaro-bure klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie wyglada:) nawet jeseinią;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny jest ten kolorek! :) A Las Vegas i ja kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor cudowny :) uwielbiam taki niebieski :) efekt końcowy zjawiskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupiłam sobie ten lakier i lubię go :) co do współprac: ja nie mam ich dużo, nie lubię mieć za dużo wpisów z kosmetykami ze współprac :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi podoba się szczególnie z brokatem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor bardzo ładny. Faktycznie mało jesienny, ale przecież kiedyś znowu przyjdzie lato :) U mnie neon też nie na jesień, ale mam kilka zaległych recenzji i muszę nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  35. powiem szczerze, że ja niekoniecznie zwracam uwagę na to czy kolor moich paznokci pasuje do pory roku za oknem, chociaż ten niebieski czy jak to nazwałaś smerfowy jest dość mocno letni i mógłby razić. być może ja nie mam tego problemu, bo raczej używam lakierów o ciemnych i głębokich odcieniach i nawet jak jest to różowy to jest on odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  36. ja zaopatrzylam się w zielony eyeliner z tej serii, NIEŹLE DAJE :D

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mi się kolor podoba :)
    jednak bardziej na letnie dni :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak, zgadzam się z Tobą. Wygląda prześlicznie, ale ja bym się na niego nie zdecydowała o tej porze roku:/
    Z brokatową Delią wygląda bardzo korzystnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. oo piękny kolor!!!!a te srebrne drobinki ooo aż normalnie się podnieciłam na widok tego koloru...cudnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczny kolor ;) ale mi sie nie podoba ten efekt na koncu.

    OdpowiedzUsuń
  41. te srebrne drobinki wyglądają naprawdę cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze go mogłaś kupić sama a nie czekać na darmochę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się w obydwu wersjach:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty