Regenerujący krem-maska do stóp Tołpa dermo pedi, med


O stopy dbam cały rok, nie lubię mieć szorstkiej skóry, która rozdziera rajstopy lub przy dotykaniu jest niemiła. Więc peelingi i kremy do stóp to moja podstawa, tak samo jak kremy do twarzy. Dziś chce Wam napisać o:

Regenerującym kremie-masce do stóp Tołpa
dermo pedi, med.


Polecany do skóry wrażliwej, suchej i bardzo suchej, szorstkiej i popękanej.

Opakowanie: pół miękka tubka z zatrzaskiwanym otwarciem, dobrze wydobywa i dozuje krem.

Zapach: Przyjemny cytrusowy, rześki zapach, na pewno nie chemiczny.

Konsystencja: więcej niż rzadka, świetnie się nakłada, dobrze i szybko wchłania, zostawia delikatną miękką powłokę na stopach. Ale nie tłustą.


Działanie: Krem-maska nakładam na stopy na dwa sposoby. Najpierw bez skarpet  jako krem wystarcza wtedy lekka warstwa, która dobrze się wchłaniała. Nie robiła tłustej śliskiej powłoki. I to było na co dzień. A raz w tygodniu nakładałam skarpety i warstwa kremu była grubsza, wtedy działało jako maska. Powiem szczerze, że efekt był ten sam. Bo stopy zostały nawilżone, wygładzone, odżywione, bardzo miękkie, bo zmiękczone po prostu dopieszczone. 
Krem zregenerował stopy, które były zadbane, ale jednak czasem potrzebują większej dawki, aby odżywić je i tutaj to strzał w 10-tkę. 
Do tego przyjemny zapach kremu, aż chce się używać. Uważam, że jest to godny krem do polecenia.  Ale najbardziej przeszkadza mi cena, która jest stanowczo za wysoka, swoją drogą ciekawa jestem czy w Biedronce jest jego odpowiednik z BeBeauty? Jak na razie miałam tylko żelowy krem, a to raczej nie wygląda na ten. 
A wy znacie ten krem-maskę?


Cena: ok.17zł w merlin.pl

Komentarze

  1. Nie znam tego kremu ale samo to, że się szybko on wchłania mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam maski i kremy do stóp ! :)
    i wydaje mi się że im to bardzo odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj przydałby mi się tak i to bardzo - muszę nad takim pomyśleć i przed zimą wziąć się za stópki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tołpę kojarzę jedynie z kremami do twarzy, ale do stóp mam swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, ten produkt nie ma odpowiednika :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie spotkałam jego odpowiednika w Biedronce :( Ale te nowe, biedronkowe kremy do stóp strasznie przypadły mi do gustu, a że kosztują tylko 3 zł myślę, że są warte spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie:) Pomyślę, nad jego kupnem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio już o nim czytałam..coraz bardziej kuszące są jego recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale mam z Biedronki, też ma cytrusowy zapach i działa bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja znowu preparatów do stóp używam niezwykle rzadko,przez lenistwo:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na stopy używam odżywczego,gęstego balsamu i działa:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego kremu, sama zazwyczaj smaruję stopy masłem do ciała i to póki co mi wystarcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego kremu. Mój ulubieniec do stóp to krem na popękane piety z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam go ..cena faktycznie wysoka ale jak działa to można sobie na niego raz na jakiś czas pozwolić ;) muszę pomyśleć o takiej masce..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajny ten krem, pewnie bym go polubiła :)
    Bo te kremy BeBeauty z Biedronki mają taką dziwną konsystencję, osobiście też mam ten żel o którym piszesz ( matko, jak on mi wybielił stopy, porobiły się plamy białe), ale krem jest raczej rzadki, na maskę się nie nadaje ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. jest super!!!♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    jak zawsze pozdrawiam i zapraszam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam:) ale produkt wydaje się być ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego kremu- maski :)
    W sumie nie lubię cytrusowych zapachów , ale skoro działa to czemu nie ? Szkoda , że nie ma odpowiednika :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię marki, więc nie znam tego kremu. Może i szkoda czasami, że kieruję się jakimiś własnymi uprzedzeniami, ale jestem po prostu dziwadłem...

    OdpowiedzUsuń
  21. a mi się właśnie kończy krem do stóp, szukam czegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa recenzja ^^
    miałam kiedyś podobny krem, z tym, że z Avonu. był niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, znam i używam, można przeczytać moją recenzję: http://testykosmetyczne.blogspot.com/2012/09/topa-dermo-pedi-med-regenerujacy-krem.html

    OdpowiedzUsuń
  24. BAARDZO CIEKAWA RECEZNJA;) i bardzo fajny blog;) bede tutaj zagladac;)

    zapraszam jesli masz ochote;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty