Delia, hypoalegriczny żel do mycia twarzy i demakijażu


Po odnalezieniu bardzo dobrego i taniego żelu do mycia twarzy ( mam tutaj na myśli BeBeauty) ciężko było znaleźć lepszy żel. Powiem szczerze, że nie już nie szukałam innego, bo tamten sprawdza się bardzo dobrze. Ale kiedy w ręce wpada kolejni i tak samo dobry żel. To warto o nim wspomnieć. A mowa o:

Delia hypoalegriczny żel 
do mycia twarzy i demakijażu


  
Opakowanie: Plastikowa butelka w kształcie litery A z pompką. Nie zacina się, dobrze dozuje żel, lubię takie rozwiązanie. Na dodatek widać ile zostało kosmetyku.

Konsystencja: Przeźroczysty żel o dosyć gęstej, trochę ciągnącej się, galaretowatej konsystencji. Dobrze się pieni.


Zapach: Tutaj wiem, że nie wszystkim się spodoba, bo pachnie identycznie jak Dermedic płyn micelarny czyli taki trochę szpitalny. Mi to w sumie nie przeszkadza, bo i tak zapach szybko znika z twarzy po umyciu jej.

Działanie: Żel ciut lepiej radzi sobie ze zmywaniem demakijażu niż BeBeauty. Ale nie do końca go zmywa. W tym przypadku mam płyny micelarne, które są nie zastąpione. Ten żel jak i BeBeauty wykorzystuję do mycia twarzy po demakijażu. Czyli takie moje bezpieczne doczyszczenie twarzy. A także lubię rano umyć nim twarz.
Żel nie powoduje podrażnień, ani nie wysusza u mnie skóry, a najważniejsze, że nie zapycha jej.
Dobrze się pieni, świetnie oczyszcza zanieczyszczenia i brud. Z makijażem jak wspomniałam wyżej słabo sobie radzi, ale taki żel powinien znajdować się w każdej kosmetyczce kobiety.

Polecany do skóry wrażliwej, która nie wyobraża sobie umycia twarzy bez wody. I śmiało mogę się do takiej grupy zaliczyć.

Jest tani, dobry, średnio wydajny, choć spora kropla wystarcza mi na umycie twarzy to i tak szybko mi ubywa. Uważam, że warto spróbować, lubię go 4/5

250ml/ok.7zł

Znacie kosmetyki Delii? A może znacie ten żel?


Komentarze

  1. az wstyd się przyznać ale jeszcze nie miałam nic z delii, ale słychać same pozytywy więc może może

    OdpowiedzUsuń
  2. Delia zraziła mnie swoją 2fazówka...
    Może faktycznie ten żel jest lepszy sprobowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam 2 fazówki, więc nie mam porównania

      Usuń
  3. Nie miałam,ale ciekawi mnie ;) i plusik za pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam szczoteczki do mycia twarzy, więc i tak mam zawsze dokładnie doczyszczoną. Mogę sobie pozwolić na używanie najzwyklejszych żeli, np. Be Beauty, o którym mówisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. do tej pory miałam styczność tylko z tuszem do rzęs z Delii
    a to juz kolejna pozytywna opinia dotycząca tego żelu - chyba czas się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. To najlepszy żel, jaki kiedykolwiek używałam. Jest także niezwykle uniwersalny, bo świetnie służył mi w momencie, kiedy moja skóra była pokryta zmianami trądzikowymi, ale i także, kiedy była wysuszona na wiór od retinolu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nie przypadły do gusty produkty Delii do mycia i demakijażu twarzy.
    Miałam żel i skończył jako mydełko do rąk po nakładaniu podkładu :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam BeBeauty, więc teraz będę polowała na ten, ale przyznam szczerze, że nie widziałam go nigdzie:/ gdzie go kupiłaś :>?

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze wiedzieć co kupić jak mi się znudzi BeBeauty ;) Kosmetyków Delii nie znam w ogóle, więc tym bardziej chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie mam zapas żeli, ale już pare razy oglądałam ten żel w Naturze więc pewnie wkrótce trafi do mojej łazienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli żel to przeważnie garnier, z dozownikiem taki niebieski, ale zazwyczaj nie używam żeli nie przepadam, wolę maseczkę

    OdpowiedzUsuń
  12. mam go i jestem w trakcie jego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem z niego bardzo zadowolona bo jest uniwersalny,praktyczny i nie podrażnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem w trakcie używania, ale raczej jestem zadowolona aczkolwiek wolę mleczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dość ciekawy jest ten żel i w sumie nie drogi to może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. juz gdzieś o nim słyszałam...jako, ze nie powinnam używać wody do zmywania twarzy, na chwilę obecną podziękuję tym bardziej, że mam jeszcze do zużycia jeden pełniuśki produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ten żel i okrutnie szybko się skończył, poza tym zapach mi nie podpasował, ale ogólnie całkiem niezły żel

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie sprawdziłby się chyba tylko rano... mam dość problematyczną skórę więc wieczorem muszę ją porządnie doczyścić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze nic zn Delii, bo u mnie nigdzie jej nie widziałam. Żel wydaje się fajny więc go zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Za tą cenę można wypróbować i ma jeszcze fajnie opakowanie z pompką:D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie isę prezentuje, ale ja jeszcze go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa konsystencja, ale jak zapach szpitalny to ja podziekuje :P

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wracam za bardzo uwagi na to jaki mam żel mycia twarzy bo tak jak ty najpierw rozpuszczam makijaż płynem micelarnym , żele jakie by nie były zawsze coś pozostawiają

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne opakowanie bo nic nie trzeba rozkręcać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię BeBeauty, tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie przekonuje mnie żel, który ma służyć do demakijażu. oczyszczanie, mycie, nawet nawilżanie ok, ale nie usuwanie makijażu.. :> do makijażu są osobne specyfiki i zgadzam się z Tobą, że można go użyć, ale już po zmyciu make up'u.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam i ogólnie słabo znam kosmetyki tej firmy. W swoich zasobach mam tylko jeden lakier Delii :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie miałam tego zelu musze się przyznać ale za taką cenę na pewno przetestuję
    pozdarwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Używałam kiedyś dwufazowego z Deli. Był średni. Jakiś czas temu nabyłam lakier do paznokci i był koszmarny i lekko się zniechęciłam do tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam go, ale chyba wszystkie żele do twarzy mają podobne działanie, aktualnie używam Lirene i jest równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda całkiem nieźle, jak natknę się na niego w drogerii to będe musiała go wypróbować :)
    Pozdrawiam, http://sayonaramoose.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja używałam płynu dwufazowego, bardzo dobry aczkolwiek tłuscioszek:0

    OdpowiedzUsuń
  33. widziałam u mnie w drogerii, kiedyś zakupię

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ten żel, tylko teraz zastanawiam się czy ta samą wersje, bo mój bardzo słabo się pieni, co mi osobiście przeszkadza. Ma wygodne opakowanie, ja potrzebuję 2 pompek, żeby umyć buzie. Ogólnie to może być, ale jednak poszukam jeszcze czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  35. nie znam żelu, ale nazwa firmy coś mi mówi..

    OdpowiedzUsuń
  36. Drogi nie jest, a skoro działa fajnie, to moze warto spróbować :)
    Zapraszam na nowa notke - Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty