Tołpa dermo face physio Żel do mycia twarzy i oczu


Żel do mycia twarzy jest na tyle niezbędny, że dziecko o tym wie. Chyba najbardziej popularnym takim żelem jest BeBeuaty micelarny i mam nadzieję, że to prawda i wszyscy go znają. Bo zawsze był porównywany do Tołpa micelarnego. Nie jest to akurat ten sam żel micelarny co BeBeauty, ale trochę mi go przypomina, w prawdzie między nim, a BeBeauty nie ma wielkich różnic. No powiedzmy, że są dużo znaczące, bo cena i lepsze doczyszczenie.
Tołpa ma fajne kosmetyki i jak w każdej firmie zdarza się jakiś nie wypał. Ale tym razem napiszę o dobrym produkcie.

Tołpa dermo face physio
Żel do mycia twarzy i oczu




Opakowanie: Buteleczka z pompką, dozuje odpowiednią ilość. Dla mnie wystarcza jedno nacieknięcie przy ekstremalnych warunkach max2. Jest wygodnie, higienicznie, tak jak lubię, przy tego typu kosmetykach.

Konsystencja: Wiadomo, że jak żel to żelowa, gęsta, przeźroczysta konsystencja, która bardzo delikatnie się pieni.


Zapach: niekoniecznie spodoba się wszystkim. Jest taki trochę nie do opisania, lekko przypomina mi zapach apteczny, lub leków, nie jest to do końca to, ale coś w tym jest. Mi nie przeszkadza, bo i tak długo się nie utrzymuje na twarzy. Jest tylko przy myciu.

Działanie: Żel świetnie oczyszcza skórę z codziennego brudu i zanieczyszczeń. Zmywa nawet makijaż i doskonale sobie z tym radzi. Zupełnie lepiej niż BeBeauty.
Przy tym nie podrażnia oczu ani twarzy. Nie szczypie, nie piecze. Jest przyjemny dla skóry. Łagodzi podrażnienia na twarzy, nawet gdy skóra piecze przynosi ukojenie. Jednym słowem odświeża i oczyszcza. Jest świetny i zupełnie lepszy niż BeBeauty, wiadomo tamten jest tańszy i coś jest za coś.
Nie wysusza skóry, nie ma uczucia mocnego ściągnięcia.

Niestety tak pięknie do końca nie może być, bo żel jest mało wydajny szybko schodzi przy używaniu BeBeauty mam go 2 miesiące, a ten tylko miesiąc, i do tego ta cena, więc portfel musi ucierpieć, a wy musicie wybrać co lepsze? Ale

 Tołpa mnie zaskoczyła! Podoba mi się w tym żelu prawie wszystko oprócz ceny rzecz jasna, bo możecie go dostać za 26zł, ale w merlin.pl dostępny jest za ok.23zł  
To naprawdę godny polecenia kosmetyk! 4+/5 (minusik cena i wydajność) nie wszystkim to się spodoba, bo to prawie 4 krotność BeBeauty, ale nie ma co porównywać, Tołpa jest skuteczniejsza. I serdecznie polecam

Komentarze

  1. Nie wiem, czy wiesz, ale to właśnie Tołpa produkuje serię kosmetyków Be Beauty dla Biedronki.
    BB uwielbiam - tani i sprawdzony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cena nie zachęca , ale może kiedyś :)
    Co do biedronkowego żelu to go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj no szkoda że taka cena :|
    bo bym się mu bliżej przyjrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj już tyle Tołpy, że zaczynam podejrzewać, że panuje moda. Niestety ja osobiście nie lubię tej marki i jakoś omijam, ale może wcale nie mam racji...

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie świetnie sprawdza się ten żel z BeBeauty, więc po co przepłacać ;) ale Tołpę lubię, zwłaszcza kremy z serii sebio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tych kosmetyków, jedynie marka jako nazwa gdzies tam mi sie obila o uszy;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam nic z Tołpy, ale ten produkt wydaje się być ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nigdy nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej kusi mnie ta firma :))

    OdpowiedzUsuń
  10. a to znaczy,ze można nim tusz zmywać? i nie szczypie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyk bardzo ciekawy :) Szkoda,że cena wysoka Ale można trafić na jakąś promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak troszeczkę sobie odłożę to na pewno w niego zainwestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę coś w końcu kupić z Tołpy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię BB, a ten jest jak dla mnie troszeczkę za drogi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam :) Ale używam tego z BeBeauty i tak mi on pasuje że nie mam ochoty testować żadnych innych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. używałam żelu z biedronki i o wiele bardziej od takich żelowych miceli wolę te płynne

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko pięknie ładnie, gdyby nie ta cena :( Już wcześniej zauważyłam, że produkty Tołpy są dość drogie. Będę więc czekać na promocję :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety jeszcze nie miałam okazji go testować...

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi nie przypasował BB, miałam wrażenie stale brudnej twarzy ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie zawsze wszelkie kosmetyki podrażniają oczy i widzę przez mgłę potem:o

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie kuszą mnie kosmetyki tołpy, ale obiecałam sobie, że przechodzę na naturalną pielęgnację twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę, dzisiaj chciałam kupić w Biedronce żel, nie kupiłam. Muszę na następny raz kupić. :)

    A tymczasem zapraszam do mnie. Proszę o komentarze, bo mam wrażenie, że nikt mojego nowego bloga nie czyta. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Warto czaić się na promocje, nuż się trafi taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dlaczego recenzujesz kosmetyki po tak krótkim czasie stosowania? Dziewczyno, opamiętaj się ;/

    Recenzujesz same kosmetyki wysłane przez firmy.. weź przestań! To staje się bardzo irytujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze nie same, bo tez kupuję
      a po drugie jak Ci to przeszkadza to nie wchodź tutaj i nie czytaj tego!
      nikogo nie zmuszam

      Usuń
    2. a niby dlaczego nie mogę opiniować, jak większe pół już nie mam! zdążyłam wyrobić sobie zdanie

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty