Moje pierwsze pudełeczko: ShinyBox - wrzesień 2012

Witajcie kochani

Chcę się dziś pochwalić swoim pierwszym pudełkiem, a raczej pudełeczkiem ShinyBox, które dostałam w ramach współpracy. Wiem, że co niektóre mają serdecznie dosyć czytania i oglądania. Ale ja muszę, naprawdę muszę to moje pierwsze i radość jest niesamowita. Sama idea pudełka kusiła mnie od dawna, a świadomość jego otrzymania była wielką radością. Wyczekiwanie pudełka każdego miesiąca to coś wspaniałego i tak cieszy. Ale jakbyście zobaczymy moją minę po zobaczeniu malutkiego pudełeczka, i tych miniaturowych pudełeczek oj wielkie rozczarowanie. Nie spodziewałam się, że jest takie maleńkie, na zdjęciach Waszych blogów wyglądają na zupełnie większe. Ale nie będę się tego czepiać. Czekam z niecierpliwością na kolejne :P A jak coś spodoba mi się bardziej zawsze można kupić pełnowymiarowy produkt





 Oto zawartość wrześniowego 2012 pudełka Shiny Box:








1. Dermedic – koncentrat balsamu Hydrain3
- produkt pełnowymiarowy
cena: ok.27zł/200ml























2. Dermedic – Peeling enzymatyczny HydraIn3
 –Produkt pełnowymiarowy
cena: 30zł/50g





















3. Bioderma - Hydrabio Masque
cena: 89zł/75ml





















4. Bioderma - Hydrabio Serum
cena: 84zł/40ml






















5. Zepter -  krem do rąk Swisso Logical x2
cena: 74zł/100ml






















6. Zepter – owocowy tonik nawilżający La Danza
cena: 276zł/200ml


















Prezent zawieszka wykończona kryształkami od marki Zepter












Do produktów Zepter
dołączona była również mała książeczka-ulotka, z seriami kosmetyków i z kartą członkowską 














Spodziewałam się czegoś z kolorówki, Dermedic znam i byłabym bardziej zadowolona z innych produktów, ale cóż to moje pierwsze pudełeczko, więc się cieszę i zabieram za testy, krem do rąk cudnie pachnie:) Całość pudełka oczywiście wysoko progowa:)

A Wam podoba się zawartość wrześniowego ShinyBox?


Jeśli interesuje Was takie pudełko, zapraszam do zbierania Shiny Box jest zupełnie darmowe, w tym darmowa oczywiście wysyłka i zawartość


Komentarze

  1. Shiny kompletnie do mnie nie przemawia. 300zł za tonik Zepter? masakra. ale na pewno plusem są pełnowymiarowe produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena owszem nie jest niska, ale moim zdaniem porównywalna do większości dobrych błyszczyków, czy pomadek w drogeriach. Na prawdę warto się skusić. Mimo niewielkiej pojemności jest to wydajny kosmetyk :)

    Dobrze, że do twarzy jest tylko maseczka i tonik bo ja nie testuję tego typu kosmetyków. Podoba mi się zapach kremu do rąk, ciekawe jak będzie z resztą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pięknie zrobiłaś te zdjęcia - pomysł prosty, a jaki fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym, ale produkty mogą być dość dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego testowania:)
    zepter kojarzy mi się z garnkami:P

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm... całkiem fajna paczuszka za darmo chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pudełko:) dużo kosmetyków do cery

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ważna wielkość pudełka :) Ważna zawartość - a ta w tym miesiącu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jednak ważna, bo nie wiedziałam, że te malutkie próbki są takie malusie, a napełnione do połowy tylko np. tonik:(

      Usuń
  9. ciekawy box, szkoda, ze nie mam dostepu bo bym sieskusila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz dostęp po przez ShinyBox, to przychodzi i tak kurierem
      http://shinybox.pl/?ref=918bfcf

      Usuń
  10. A ja jakoś nie mogę się zdecydować :-) Nawet jeżeli pudełko jest za darmo...

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się akurat cieszę, że jest takie a nie inne, bo nie miałam do czynienia z żadnym z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się najbardziej podoba zawieszka- jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem Shiny Box spisał się w tym miesiącu lepiej niż GB :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie żałuję, że n ie mam tego pudełka...baaaaaardzo podoba mi się zawartość...zazdroszczę tej wspolpracy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to się na mojego shinyboxa nie uzbieram:> zawieszka świetna ale brak kolorówki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zawartość prezentuje się swietnie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. no nie żartuj ceny są wysokie, dla mnie za wysokie 276zł za tonik w życiu bym nie dała, no chyba, że wg Ciebie to tanio..

      Usuń
    2. Jejku, mi chodziło o tekst "wysoko progowe". Mówi się wysoko półkowe :)

      Jasne, że nie kupię kosmetyków Zeptera, bo wolę kupić inne :)

      Usuń
  18. Mnie zainteresowałaby pewnie Bioderma

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa Dermedic – Peeling enzymatyczny HydraIn3 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Shiny w tym miesiącu jest naprawdę niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi też podoba się to pudło. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie jakoś nie zainteresowało do tej pory zbieranie gwiazdek itp.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przywieszka wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. pudełko na zdjęciach rzeczywiście wygląda dość okazale. zaskoczyłaś mnie informacją, że to przekłamanie;) dla mnie to coś w rodzaju pudełka do butów - jest innych rozmiarów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie widziałam rozmiarów pudełka, moje jest 21x17,5 malutkie

      Usuń
  25. W tym miesiącu wyjątkowo mi się podoba jego zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja do tej pory żadnego Shinyboxa nie miałam, choć przyznam że kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. czy Zepter to ta sama firma, która sprzedaje garnki ? ;) zawartość wg mnie nie najgorsza, chociaż luksusowe marki to to nie są (oprócz dziwnego Zeptera)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, właśnie doczytałam, że zajmują się także kosmetykami, a to zaskoczenie

      Usuń
  28. Kosmetyki z Zeptera są masakrycznie drogie za mydło w płynie 100zł no jak dla mnie za dużo. Ale nic nie wiadomo może próbki ci się spodobają

    OdpowiedzUsuń
  29. Dostałaś to pudełeczko w ramach współpracy tak? ;)W końcu ShinyBox zaczął się przejmować opinią na ich temat na blogach? :D Ja po wymianie wiadomości z nimi stwierdzam, że zbieranie tych pseudo gwiazdek jest bezcelowe. Raz naliczają rejestrację, a raz nie. I wymigują się niejasnymi fragmentami regulaminu... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale jak zauważyłaś nie ja pierwsza dostałam w ramach współpracy, bo większość blogerek

      Usuń
    2. No pewnie tak, bo zebranie tych 100 punktów graniczy z cudem. ;))

      Usuń
    3. to teraz współpracują z blogerkami? ciekawe...

      Usuń
    4. nawet nie teraz tylko od dawna, a teraz to nawet nie wiem czy nie byłam ostatnia

      Usuń
  30. wspominaała zawartość pudełeczka..ja nie zbieram gwiazdek bo nie mam jak :) gratki współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ta zawieszka mi się najbardziej spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie średnio urzekło akurat to wrześniowe pudełeczko :)
    Zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty