Sól do kąpieli Mak i kwiat pomarańczy Wellness&Beauty


Rossmann ta drogeria, która ostatnio śni mi się po nocach (tak, tak praca w niej), ale nie o tym dziś.  Ale od nowa Rossmann to jedna z najbardziej dobrych i znanych drogerii nie tylko w Polsce, bo w końcu jak dobrze kojarzę przyszła do nas bodajże z Niemiec (ach wspaniały kraj, może kiedyś...). I za sobą ściągnęła rodzime marki takie jak Alterra, Isana, Babydream, Wellness&Beauty, a teraz czekam na Balea :P kiedy to zagości i u nas:) Ale do rzeczy
Dziś wpis dla kobiet, które mają wannę, a może i dobrze, że niektóre nie mają przy tym produkcie ....

Sól do kąpieli
 Mak i kwiat pomarańczy 
Wellness&Beauty

  
Sól dostajemy w małej saszetce, której ilość starcza na jedną kąpiel, ale ja podzieliłam na dwa razy. Taka ilość spokojnie mi wystarcza. Szczerze to dwa najgorsze razy z tą solą.

Kryształki soli są drobne, nawet szybko rozpuszczają się w wodzie, nawet za szybko. Sól zabarwiła wodę na czerwono-pomarańczowo. Wanny nie rusza, więc jest ok. Niestety nie da się przy tym zrelaksować, bo zapach nam nie pomaga, a wręcz odpycha.


A jest mocny, drażniący, doprowadza do szału. Kwiat pomarańczy wydawałby się, że będzie piękny, kuszący, aż ślinka leci np. jak przy Tutti frutti Farmony, a tutaj to zupełne przeciwieństwo. Totalna chemia. Zapach jest obrzydliwy, mdły, taki mydlący. Nie wiem sama co mi przypomina. Wiecie, że jestem fanką zapachu i wystarczy odrobina ładnego i już jestem szczęśliwa, a tutaj jest zaskoczenie, brak ładnego zapachu, a jest odtrącenie. W opakowaniu saszetki jak i w czasie kąpieli.


W Czasie kąpieli nie mogłam wytrzymać, znieść go, może byłam z nie całe 10minut. Chciałam odpocząć, odprężyć się, ale przy tak mocnym, odurzającym nie da rady. Ciągnie po gardle, kaszlałam co chwila. Okropne połączenie maku i kwiatu pomarańczy nie wiem w tej chwili co jest gorsze.
Zapach nawet nie jest rzęski, świeży jakby to się wydawało.

Sól nic konkretnie nie robi, jest sobie w wodzie taka czerwona (troszkę mieszany to kolor).
Skóra jest miękka, ale to rezultat ciepłej wody. Zapach na chwilę przenika ciało, ale na szczęście szybko znika. Nie zniosłabym tego.

To jest moje pierwsze spotkanie z Wellnesss&Beauty i stało się nie wypałem. Niestety nie sięgnę po niego więcej. Na pewno jest więcej wersji zapachowych. Z tego co czytałam sporo osób jest zadowolonych,  ale nie ja. Cena jednak zachęca ok.3zł/80g dostępne w Rossmann, ale nie dla mnie, naprawdę nie mogę jej znieść:( Zdecydowanie jestem fanką cudownie pachnącej Farmony:)

Komentarze

  1. ja ogólnie nie przepadam za kwiatem pomarańczy od czasu gdy we Francji kupiłam sobie zestaw mydełko, płyn do kąpieli i jakiś tonik zachwalany przez moją koleżankę . Po dojechaniu do domu jak powąchałam ten cudowny kwiat pomarańczy myślałam ,że zwymiotuję od razu ale to nie tylko ten produkt ogólnie np; produkty YR kwiat pomarańczy też mnie hmm dobijają ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Balea jest marką DM, a nie Rossmanna ;) więc chyba nie zagości.

    szkoda, że zapach niefajny... ja ogólnie nie przepadam za solami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Cię drażniło w gardle to znaczy, że soli dałaś za dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. saszetka jest na raz, a ja dlatego ją podzieliłam, może by się przydało ją jeszcze bardziej podzielić, a to pewnie byłoby za dużo już

      Usuń
  4. też ją dostałam, ale nie mam wanny. Chyba pójdę któregoś dnia skorzystać z wanny u mamy ;) Mnie się zapach podoba, więc mimo wszystko chcę przetestować

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sole do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ladnie wygląda :)
    szkoda , że zapach nie przyciaga pozytywnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię sole kąpielowe. Najczęściej robię je sama. To proste a i zabawa świetna. Kilka pomysłów na sole u mnie na blogu. Sól pachnąca w domu zrobiona dużo mniej kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja często po takie produkty nie sięgam, więc ta sól mi raczej nie grozi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. choć dostępnych jest mnóstwo soli wolę zostać wierna wspomnianej soli Farmony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mak nie pachnie ładnie, więc nie dziwię się że cię odrzucało

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie toleruję takich mocnych zapachów, duszących czy drażniących. Lubię delikatne i orzeźwiające, które mają relaksować.

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś skusiłam się na te sole:) mi nie przeszkadza ich ostry zapach, szybko się ulatnia

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dwie sole z tej firmy i bardzo podobało mi się ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam aktualnie sól do kąpieli z FM i jestem z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie próbowałam, ale mam zamiar kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja wanny nie mam, achh :( ale jak mowisz, ze zapach dusi, to ja dziekuje.
    kapiel ma byc relaksem i przyjemnoscia, a nie meczarnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można moczyć nogi w misce:P

      Usuń
    2. A no wlasnie, przypomnialas mi, ze moge pomoczyc stopki :> a wczesniej uzyc tarki do stop :P

      dzieki :D

      ps. ja wlasnie kupilam sol do kapieli, bo kosztowala tylko £1 ;P i mocze w niej stopy ;)

      Usuń
    3. A no wlasnie, przypomnialas mi, ze moge pomoczyc stopki :> a wczesniej uzyc tarki do stop :P

      dzieki :D

      ps. ja wlasnie kupilam sol do kapieli, bo kosztowala tylko £1 ;P i mocze w niej stopy ;)

      Usuń
  17. Miałam ale jakoś nie zapadła mi w pamięć. Ot sól przeciętna. U mnie najlepiej spisują się sole dostępne w biedronce. Są naprawdę dobre i tanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlatego staram się poznać zapach przed zakupem. A te saszetki to taka paskudna sztuczka, bowiem się nie da. A opakowanie i opis kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor mi się podoba ;) zwracam na to uwagę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. nienawidzę takich duszących chemicznym zapachów ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. też mi się nie podoba zapach tej soli

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam inne wersje tej soli, żadna nie zachwyciła, pachną dość intensywnie, ale bardzo chemicznie. Co prawda ja nie mam wanny i stosuję je tylko do kąpieli stóp w misce ale i tak wolę coś przyjemniejszego, np te sole w saszetkach dostępne w SP, są wersje z różą oraz z rumiankiem - bardzo polecam, cena ok 2,90zł.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja nie mam wanny niestety :)
    Ale skoro zapach męczący to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. to miałaś kochana kąpiel z przygodami:) ja nie jestem fanką soli:)
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:* i jak zawsze zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam sole może sobie tak na spróbowanie do kąpieli jakąś sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale dziwne, że zapach jest aż tak duszący... w ogóle te kryształki takie małe, co to za sól? Dobrze wiedzieć, żeby jej nie kupować.

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię sole do kąpieli, ale nie o bardzo intensywnym zapachu więc ta odpada :

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty