Projekt denko Wrzesień


Witajcie Kochani
Nie, nie powiem, że kolejny miesiąc za nami i czas tak szybko leci, aż się boję pomyśleć, że za chwilę będzie kolejne denko. Serio od kiedy bawię się w ten wpis, tak czas zasuwa. Bez przynudzania przedstawiam Wam moje kolejne denko tym razem wrześniowe:) Zapraszam







  
1. Alterra, żel pod prysznic kwiat Neroli i bambus
o nim jak pamiętacie pisałam ostatnio, niestety nie podoba mi się zapach tego żelu, jest okropny, konsystencja nie jest zła, może kiedyś zdecyduję się, ale na inny zapach Może kupię










2. Mariza, rewitalizujący żel jaśmin/zielona herbata, nie bardzo podpasywał mi męski zapach, naprawdę tak go odbieram, konsystencja galaretowata, szału nie ma, nie kupię














3. Floslek, Emulsja kojąca po opalaniu, 
świetna emulsja, faktycznie kojąca, bardzo mi się spodobała, uroczy zapach, naprawdę świetny kosmetyk, kupię










4. Evoluderm, scrub do ciała kokos
okropny, bardzo delikatny, peeling, klei się do ciała, jest jak zaprawa, nie wart zakupu, nie kupię, chyba tak brudnego opakowania jeszcze nie miałam, sorki















5. Joanna, ekspresowa odżywka do włosów kokos, uwielbiam kokos, ale tak chemicznego zapachu dawno nie czułam, totalny bubel, nie do przyjęcia, nic nie robi, a po zużyciu miałam wrażnie, że za mocno mi włosy obciąża, bo były mega przyklapnięte, nie, nie to nie dla mnie, nie kupię















6. Avon, szampon odbudowujący age retreat
fajny szampon jeden z lepszych, ale włosy już za bardzo mi się przyzwyczaiły i trzeba spróbować czegoś innego, nowego, a kupowałam nałogowo, tym razem nie kupię
















7.Bourjois, woda micelarna,
genialny płyn do zmywania demakijażu, najlepszy z jakich miałam, świetnie zmywa wszystko bez problemu czy długiego tarcia, kupię na pewno jeszcze raz.

















8. Adidas, action3control
dobry antyperspirant, śliczny zapach, może kupię

















9.Fa, Sport double, w tym miesiącu na początku skończył mi się Adidas, a na koniec Fa, porównując oba, lepsze było Fa, serio, jakoś lepiej dawało radę, dobrze radzi sobie z potem, ochrona jest wysoka, przy tym ślicznie pachnie i nie zostawia żadnych plam. Na pewno kupię, zresztą byłam na małych zakupach to zaopatrzyłam się w kolejne opakowanie
















10. Loton, Kaszmir do włosów,
niestety nic nie wniósł do nich, stan nawet się nie poprawił, bezużyteczny kosmetyk;/ nie kupię













11. Dermedic, mydło w płynie, przepięknie pachnące mydło, dobrze oczyszcza, zmywa brzydki zapach, naprawdę świetnie sobie radzi, ale cena kosmiczna, i na 3-osobowa rodzinę niestety nie wydajne. Nie kupię, chociaż jest genialne,
















12. Bielenda, delikatnie kremowa emulsja do mycia twarzy, emulsja jest ok., zmywa zanieczyszczenia, ale nie do końca podoba mi się zapach, raczej nie kupię, choć zła nie jest















13. Perfecta,  peeling gruboziarnisty, bardzo dobry peeling, ściera martwy naskórek, doskonale sobie z tym radzi, możliwe, że kupię, ale chciałabym spróbować jeszcze czegoś innego






14. BeBeauty, micelarny żel do mycia twarzy
sławny żel z Biedronki, co tu dużo pisać, jest moim i na pewno Waszym hitem, już kupiłam kolejne opakowanie, i kupię następne.
















15. Perfecta, peeling cukrowy do ciała czekolada + olej kokosowy, świetny peeling, jest lepszy od czarnej porzeczki, dobry zdzierasz:) kupię







16. Safira, hydro żel nawilżający z rzeń-szeniem, świetny żel, taki lekki krem, lubiłam go, mam jeszcze aloesowy i także kończy mi się, możliwe, że kupię












17. Pharmaceris, fluid matujący z laktoflawiną, genialny fluid, taki zbieg okoliczności, że w tamtym miesiącu skończył mi się kryjący, a teraz ten, uwielbiam je, matuje, nie uczula, jest problem tylko z małą ilością odcieni, na pewno kupię go, ale w tej chwili wykańczam swoje inne












18. Eveline, roll-on pod oczy, fenomenalny z metalową kulką, która błyskawicznie łagodzi podpuchnięte, zmęczone oczy, jak długo siedzę przy kompie to ten roll-on jest zbawieniem, na pewno kupię














19. Zepter, La danza, owocowy tonik nawilżający, bardzo mała miniaturka toniku, ładnie pachnie, dobrze oczyszcza skórę, nie czułam ściągnięcia, jest dobry, ale nie jestem w stanie kupić całego pełno wymiarowego opakowania, więc zakup odpada , bo cena to 276zł/200ml















20. Wellness&Beauty, sól do kąpieli mak i kwiat pomarańczy, okropna sól, śmierdzi, dusi, blee..nie kupię, choć cena niska












21. Venus, chusteczki do demakijażu
pożyteczne w podróży, mi przydawały się w aucie, ale na krótką chwilę, bo niestety to nie dla mnie, takie nie doczyszczenie, za bardzo mi się wszystko kleiło, nie kupię





22. Joanna, Sensual plastry do depilacji twarzy z woskiem, plastry za słabo wyrywają włoski, lepsze są te do ciała stosowane do twarzy, jakoś lepiej działają. Na pewno kupię. Bo nie znam lepszych;/




No to tyle:) Jestem zadowolona z wyniku. Chciałabym aby każdy miesiąc tak się kończył.

Najgorszym kosmetykiem tego denka była: ekspresowa odżywka do włosów Joanna i Sól do kąpieli Wellness&Beauty

A najlepszym okazało się trochę więcej: Pharmaceris fluid, dezodorant Fa, Bourjois płyn, Eveline roll-on, peeling cukrowy Perfecta, na te kosmetyki możecie szczególnie zwrócić uwagę

Chyba pomoże Wam to w wyborze, mi także, wiem czego się wystrzegać:)

Komentarze

  1. przerażasz mnie :D
    znowu dużo zużyłaś ;))))) mi coś wolno idzie, a mnóstwo kosmetyków używammmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to denko od pharmaceris podważyłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie paznokciem schodzi, tam jest takie wyżłobienie

      Usuń
  3. Spore denko! Ja np o wiele bardziej wolę adidasa od fa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jakie duże zużycie :O :) ja takiego nie mam ;] Perfecta, peeling gruboziarnisty - używałam w saszetce jest nawet, nawet :) Jaśmin z Marizy hmm.. wąchałam balsam z tym dopiero szału nie ma ;/ pewnie z żelem też nie, ale za to lubię tą "galaretkową" konsystencje (polecam melona) ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, że w twoim denko znalazł się roll-on na którego miałam ochotę, teraz się nie będę wachać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładanie micel z biedronki jest i moim hitem :)
    Porządne denko- moje przy Twoim się kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że regularnie wszystko u ciebie schodzi, a jak przecinasz opakowania.Bo u mnie przecinanie zawsze kończy się masakrą dla opakowania.A u ciebie wszystko tak równo i bez zniekształcenia opakowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecinamy zawsze na pół, otwórz sobie opakowanie, niech powietrza nabierze i wtedy tnij, niektóre opakowania są mega twarde, ale mąż mi pomaga:) Zresztą on wymyślił ten sposób, fajnie to wygląda,
      inne tnę także w pół jeszcze z kosmetykiem w środku jak scrub Evoluderm, nie dało rady go wydobyć przez otwór, to poszło po całości:)

      Usuń
  8. UUUU la, la... Sporo tego :)
    tez uwazam, że plastry do twarzy Joanna są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez lubie plastry Joanna, najlepsze w swoim sektorze, na glowe bijace Veet no i dobre cenowo

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba skuszę się na ten żel z be beauty, bo już od dawna mam na niego chrapkę, ale to albo mi nie po drodze do biedronki albo wpadnie w moje łapki jakaś nowość której nie mogę się oprzeć i jakoś tego żelu jeszcze nie testowałam, ale mam nadzieję, że juz niedługo zawita w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow jestem pod wrazeniem wrzesniowych zuzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne denko! :)
    życzę kolejnych takich :)
    zastanawiam się nad podkładem Pharmaceris-myślę, że do końca października zużyję swoje i potem chciałabym spróbować tego. Faktycznie tak dobrze kryje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kryjący bardzo dobrze kryjące, a ten matujący troszkę mniej, ale jest świetny

      Usuń
  13. Wow, ile zużyć;-) Ja nie trzymam kosmetyków do zdjęć, ale z pewnością miałam ich mniej w tym miesiącu;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. o mamusiu :D ale tego duuużo :D a ja dalej nie mam motywacji, żeby zbierać całych miesiąc kosmetyków :D może i lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja to bardzo lubię i mam nawyk nie do kosza, tylko do koszyczka:)

      Usuń
  15. A u ciebie jak zwykle spore denko ;d Chociaż mi w tym miesiącu też sporo poszło ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie dużo tego ;)
    http://candy-make-up.blogspot.com/2012/09/rozdanie.html
    Zapraszam na rozdanie z książkami o kosmetyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. aleś tego nazbierała :D
    zainteresował mnie ten roll-on pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kilka kosmetyków, które ty zużyłaś ja będę otwierać i zaczynać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zużyć. Na pewno wypróbuję roll-on z Eveline. Co do toniku z Zeptera, to cena ich kosmetyków jest wzięta z kosmosu. Czy są w ogóle osoby, które wydadzą tyle pieniędzy na tonik? Trzeba na prawdę nie mieć co robić z pieniędzmi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam w planach kupić ten peeling gruboziarnisty z Perfecty.
    Od jakiegoś czasu czytam o nim same dobre rzeczy i patrzę bardzo przychylnym wzrokiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo,fajnie u mnie tyle nie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wiem już co chcę z tego co zużyłaś :P
    lubię te peelingi z perfecty
    kupiłam ten micel, wiem,że już długo go chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, chyba się zapatrzę i zacznę naśladować. Ale wielkie to denko!

    OdpowiedzUsuń
  24. ile mozna zuzycccc... :D ciagle mnie to zadziwia :D moje denko to moze 1/3 Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętajcie, że to nie zużycie z miesiąca, tylko z kilku

      Usuń
  25. jej jak zwykle oooogromne zużycia nie wiem czy ktoś zużywa więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zużywa, zużywa, widziałam na innych blogach:)

      Usuń
    2. ale ty i tak jesteś w czołówce ;)

      Usuń
  26. Zostałaś otagowana na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku jak dużo zużyć mi w tym miesiącu poszło słabo i chyba podłączę denko wrześniowe do tego z października ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. łaaał szybko zużywasz te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To się nazywa projekt Denko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spore denko:)
    Też mam ten micel Bourjois, nie mogę się doczekać używania go:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spore denko :) Ja również bardzo lubię peeling peerfecty i mincel z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No no, pokaźne denko !
    też lubię micel z BeBeauty oraz peeling z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. o rety kochana moja jak Ty dużo zużywasz wow ;) też bym chciała w tak expresowym tempie zuzywać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja raczej nie powiedziałabym, że to ekspresowe tempo zużywania, fluid miałam ponad pól roku, roll-on od kwietnia itd..

      Usuń
    2. no tak kochana- wiadome że się fluidu w miesiąc nie zużyje ;)

      Usuń
  34. ale wielkie zuzycia :) micel znam i lubię, deozdorant fa jest świetny :) a żel mariza pachnie męsko to prawda

    OdpowiedzUsuń
  35. to się nazywa denko :D sporo tego

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię plastry z Joanny, ale mam te do ciała. Faktycznie są bardzo dobre do tych słabszych włosków. A denko mega, gratuluję tylu zużyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do twarzy kupiłam raz i to ostatnio, także mam te do ciała już

      Usuń
  37. Pół łazienki zużyłaś chyba :) Naprawdę imponująca ilość :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Spore denko :D Ja chyba się skuszę na tą wodę micelarną z Bourjois i podkład z Pharmecis, bo mam akurat tester z SuperPharm i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ładne, duże denko :) ciekawe są te żele z Safiry, przydałoby mi się coś takiego lekkiego i nawilżającego, muszę się nad nimi zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam kiedyś odżywkę w spray'u z Lotonu, tylko inną wersję i też w ogóle nie działała :/ Dzisiaj przeczytałam za to pozytywną recenzję o odżywce w spray'u z Schaumy i zamierzam ją sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty