Miraculum Paloma Body Spa masła do ciała Macadamia i tropical fruits

Jakiś czas temu na portalu Uroda i Zdrowie udało mi się załapać na testy maseł Paloma firmy Miraculum. Jak wiecie uwielbiam wszelkiego rodzaju smarowidła do ciała, więc z zadowoleniem i wielką chęcią przystąpiłam do poznania tych kosmetyków.

Zaskoczył mnie telefon od portalu, gdzie mogłam sama sobie wybrać dowolne zapachy masła.
Paczuszka genialne zapakowana, nie mogłam się wręcz dostać do kosmetyków. Bardzo szybko do mnie dotarła, więc i szybko wzięłam się atestowanie dwóch maseł do ciała na zmianę. Wszystko przebiegło bardzo profesjonalnie. Oto one:

Paloma Body Spa Miraculum


- Macadamia masło do ciała 
wygładzająco -nawilżające


- Tropical Fruits masło do ciała 
ujędrniająco -nawilżające


Oba masła różnią się działaniem i zapachem. Kwestie wyglądu opakowania i pojemności są takie same.

Opakowanie: Duży 200ml plastikowy słoiczek, zakręcane wieczko. Bez problemu wydobywamy kosmetyk do ostatniej kropli masła.

Konsystencja: Oba masła mają taką samą lekko gęstą, ale nie zbitą konsystencję.
Macadamia ma kolor jasnego orzecha, a Fropical Fruits bardziej brzoskwiniowy odcień. Nie barwią skóry, ani tym bardziej nie brudzą ubrań.

Zapach: no cóż to wielka zaleta tych maseł
- orzech macadami z początku bałam się, że będzie dla mnie za mdły, do wyboru była jeszcze czekolada, której jeszcze bardziej się bałam. Ale nie jest tak źle. Po nałożeniu na ciało nie jest wcale to masło takie mdlące, chociaż wiadomo słodkie, ale bez przesady. Idealny na teraz na jesień. Jakoś tak fajnie otula nasze ciało, coś wspaniałego.
- tropical fruits jest zupełnym przeciwieństwem zapach tropikalny, także piękny, ale zdecydowanie na lato. Kojarzy mi się z wakacjami, plażą, piaskiem mm...słodki, ale także nie mdły. To masło to takie przedłużenie lata:)
Oba zapachy bardzo mi się podobają i na zmianę urozmaicają moją pielęgnację ciała po kąpieli. Bo dosyć długo utrzymują się na skórze.

Działanie:  Jestem zachwycona masłami, jak wspomniałam wyżej konsystencja jest super, dobrze się nakłada choć wydaje, że nie do roztarcia, szybko się wchłania, nie pozostawiając po sobie tłustej warstwy. A wręcz odwrotnie miłą i przyjemną delikatną powłokę. Do tego pięknie pachną i umilają wieczór.

- Orzech macadami faktycznie wygładza ciało. Skóra jest bardzo delikatna, miękka, super nawilżona. Już nie muszę się martwić szorstką skórą, bo szybko ją regeneruje. Potrafi po prostu oto zadbać.



- Tropical Fruits jakoś specjalnie nie ujędrnia skóry, dla mnie jest bardziej normalnym, bardzo dobrym masłem, które spełnia swoją rolę w nawilżaniu i dodatkowo w pięknym zapachu. Cóż chcieć więcej...



Ogólnie bardzo dobre masła, dobrze nawilżają, cudnie pachną. Polecam 5/5 warto spróbować
Oba w cenie: ok.13zł/200ml
Macadamia tutaj
Tropical fruits tutaj 


dostępne są jeszcze dwa inne warianty zapachowe
- oliwkowe
- czekoladowe

Dziękuję za możliwość testowania

Komentarze

  1. chętnie bym ich spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach utrzymuję się na skórze?
    Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię masła do ciała.
    Jeżeli gdzieś się z nimi "spotkam" to myślę, że kupię.
    I przetestuję :)

    Bardzo podobaja mi się opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym wypróbowała oba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Macadamię używam w postaci czystego oleju. Świetna i do ciała, i do włosów ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne;) tego drugiego bym sprobowala;)

    zapraszam na rozdanie!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. recenzje brzmią kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm pewnie pachną nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię zapach maseł z orzechem makadamii, ale ta wersja tropikalna też brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. tez bym chetnie sprobowala :D zwlaszcza drugi kusi ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam masła do ciała szczególnie gdy jeszcze do tego cudnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. owocowe chętnie bym przyjęła pod swoje skrzydełka:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam też to masełko macadamia i juz nie mogę się doczekać kiedy zacznę go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekają w zapasach ale dobrze wiedziec że są super

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ładnie tak kusić :P Obiecałam sobie,że jak skończę swoje masełko to na pewno na jakieś się z skuszę z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam szczerze, że nawet nie znam tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  17. ta tropikana brzmi kusząco, choć macadamia ma super właściwości odzywcze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mm... wersja owocowa musi być świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam tą firmę z Drogerii Natura , jednak nie skusiłam się bo chwilowo mam przesyt kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  20. Owocowe cudnie pachnie, smarowałam rękę testerem. Niestety muszę zużyć moje zapasy,m a zajmie mi to chyba całą wieczność :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Te zapachy kosmetyków robią się coraz lepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  22. ze względów zapachowych bardziej podszedłby mi owocowy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam je dzisiaj, ale nie wzięłam bo mam za dużo kosmetyków nawilżających ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. A co ciekawego dostałaś od Bell? pochwal mi się chociaż kolorem:))
    Ja niestety nie załapałam się do żadnych testów, a chyba właśnie do tego się zgłosiłam. masełka super, na pewno obydwa zapachy przypadły by mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwalę się napewno, ale nie dziś
      mam taki nawał wszystkie, że nie wyrabiam za dużo się dzieje:P

      Usuń
  25. Chętnie spróbowałabym orzechowego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa, czy masło z makademią pachnie równie ładnie jak szampon z makademią wypuszczony przez Alterrę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tego to nie wiem, ale macadamia pachnie lepiej niż tropical:D

      Usuń
  27. mam macadamie ale nadal czeka na premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. och zapach musi byc obłedny;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam to macadamia i jest całkiem niezłe:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam ochotę na czekoladowe masło Paloma i na pewno kupię w przyszłym tygodniu, bo już od dawna mam zamiar sobie kupić a te dwa pozostałe zapachy też na pewno kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Brzmi ciekawie a pachnie pewnie rewelacyjnie ! :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty