Mini sukienka karnawałowa

Karnawał trwa i nie mogłam sobie odmówić pokazania Wam tej pięknej sukienki z rosegal, którą miałam przyjemność nosić na Sylwestra. To taka sukienka z tych, które będę nosić więcej niż raz. Choć zdaje sobie sprawę, że przez jej wykończenie typu blink blink, będzie właśnie na czas Sylwestra, Andrzejek, Karnawału czy Ostatek. Mimo, iż widzieliście ją już na instagramie, to jednak chciałam ją mieć w lepszej rozdzielczości zdjęć, a nie tylko z typu „selfie”. I oczywiście w całości, bo wygląda olśniewająco. Dodaje uroku i sexapilu.


Sukienka - rosegal.com
Torebka- nn
Buty- kupbuty.com

Komentarze

  1. Mnie bardziej buty zainteresowaly, bo sukienka choc piekna, nie jest dla mnie. Nie lubi mini i fasonow tuby. Zdecydowanie wole rozkloszowane modele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobna sukienkę i uwielbiam ją nosić, wielokrotnie wykorzystywałam ją w różnych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka jest rewelacyjna, dodałam ją nawet do swojego koszyka. piękna sesja

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka choc piękna to jak dla mnie ma za duży dekolt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna ta sukienka.. Dodaję ją do swojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała takie nóżki i figurę sama bym z chęcią nosiła taką kieckę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie w niej wyglądasz :) sukienka nie dla mnie bo za krótka moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna propozycja! Bardzo mi sie podoba ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka bardzo fajna, tylko ciut za krótka ( dla mnie)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja osobiście nie noszę mini jednak Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale nogi! Genialnie pasuje na Ciebie ta sukienka, robisz świetne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie prezentuje się ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja karnawałowa. Sukienka jest nizwykła i wyglądasz w niej olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie Ci w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękne długie nogi, które ta sukienka jeszcze bardziej podkreśla. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wyhaczyłaś cudną sukienkę Kochana !! Jak zwykle cudownie się preentuje na Tobie :) Buziaki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka idealna na karnawał no i masz oczywiscie masz idealna figure do takiej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna jest ta sukienka, rewelacyjnie w niej wyglądasz :) dodałam ją do favoritów, skuszę się na złotą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wygląda - jednak trzeba mieć tak nienaganną figurę jak Ty żeby ją nosić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka jest przepiękna! Super laska z Ciebie! Ależ musisz być zahartowana przez te sesyjki! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka prezentuje się świetnie! Wyglądasz w niej naprawdę rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie trochę za krótka ale Ty wyglądasz w niej pięknie :) zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Ta sukienka jest piękna! Bardzo kobieca i podkreślająca wdzięki :) Podoba mi się bardzo! Fantastycznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienką się zachwycam, ale jeszcze bardziej Twoją sylwetką - ależ Ty jesteś zgrabna! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna jest ta sukienka bardzo kobieca ! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam w planach ją zamówić ale ostatecznie dobrze że tego nie zrobiłam. Choć jest o wiele piękniejsza niż na zdjęciu dla mnie ma za duży dekolt. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna sukieneczka ^^ i ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna ta sukienka ❤ i fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeny, ale ta sukienka jest piękna! Ślicznie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Piękna jest ta sukienka! Zdecydowanie w moim stylu :) Może sobie ją zamówię to będzie na kolejnego Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz Kochana wystrzałowo na Tych zdjęciach !! Sukienka rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  34. WOW !! Pięknie. wyglądasz jak milion dolarów *_*

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne buty, sukienka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się twoje stylizacje z sukienka piękna szpilki świetne😍

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniała sukienka i bardzo sexy, na imprezy takie jak piszesz będzie jak znalazł albo na jakies disco :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty