Dermedic, Antyperspirant, Antipersp C, Roll-on

Uporczywy problem z nadmiernym potem dotyczy wiele osób nawet mężczyzn. Stosuję różnego rodzaju antyperspiranty, a w ostatnim czasie miałam okazję stosować Antipersp C preparat, który ma chronić przed nadmierną potliwością.
Roll-on ma lekko białą konsystencję, widać to na pachach podczas aplikacji, ale nie zostawia śladów na skórze, ani ubraniach. Wchłania się tradycyjnie jak to mają w zwyczaju roll-ony.
Pachnie przyjemnie słodko, kwiatowo. Jest delikatny i nienachalny.

Antipersp C to antyperspirant o średniej ochronie przed potem. Na pewno nie jest on dla osób o nadmiernej potliwości. Zdecydowanie mogę to potwierdzić, bo mam z tym problem, więc to istotna sprawa dla mnie czy działa czy też nie. Dla mnie za mało. Za to na wieczór po kąpieli, lub w ciągu dnia, ale tylko w domu nie mam wielkich zastrzeżeń. Wtedy nie odczuwam dyskomfortu związanego z potliwością. Przynosi uczucie odświeżenia i jako taką ochronę przed potem.
Antyperspirant nie brudzi ubrań, nie podrażnia mojej skóry, ani jej nie wysusza. Nawet podczas większego wysiłku, gdy nie ma wielkiej ochrony, pachy nie śmierdzą, aż tak mocno (choć wymagają odświeżenia), są tylko lekko wilgotne. Cieszy mnie, że ubrania nie są sztywne.
Producent zapewnia nas o spowalnianiu odrostu włosów pod pachami. Szczerze to stosuję ten prawie miesiąc, ale nie zauważyłam, a raczej rzucałoby się to w oczy. Włosy pod pachą rosną jak szalone i nie spowolniło ich. Chyba, że te 26% to znikomy widok to taki właśnie jest. Wiele osób chwali, że jednak działa, ja nie mogę tego stwierdzić, gdyż nie ma żadnej różnicy.

Antypersp C nadaje się po depilacji, nie podrażnia skóry, więc śmiało go stosuję bez obawy przed pieczeniem. Faktycznie jest to produkt do wrażliwej skóry.

Lubię jego ładny zapach, brak podrażnień, brak brudzenia ubrań, choć brakuje mi większej ochrony i obietnicy spowalniania odrostu włosów. Myślę, że sprawdzi się dla osób o normalnej potliwości, którzy nie mają z tym wielkiego problemu. Docenią brak podrażnień i ochronę.

Komentarze

  1. Zaczęłam ostatnio swoją przygodę z tą firmą i od samego początku jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś namiętnie używałam roll-onów lub sztyftów, ale teraz jakoś przyzwyczaiłam się do sprayu. Z dermedic uwielbiam ich nawadniającą maseczkę Hydrain3Hialuro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego produktu, choć jeśli ma słaba ochronę to raczej po niego nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie miałam nic tej marki , chętnie zobaczę czy i u mnie się sprawdzi .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę markę i mam duzo ich produktów jednak tego nie znam i nie miałam okazji go testować :) jednak z chęcią się przekonam jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie za bardzo przepadam za antyperspirantem Roll-on jego forma użytkowania mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego antyperspirantu, ale Dermedic to jedna z moich ulubionych marek, wieć może kiedyś go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czuję się przekonana ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie u mnie by się sprawdziła le tylko o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Antyperspirantu nie znam, ale pielęgnacja twarzy tej marki dobrze mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie gdybym go dostała, bardzo bym się ucieszyła, jednak sama go nie kupię bo jestem w tej kwestii wierna od kilku lat Garnierowi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście nie mam problemu z nadmierną potliwością, ani zimą ani latem :) Natomiast Dermedic jest mi znany tylko ze słyszenia i chyba czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mysle, ze dla mnie bylby idealny:). Chętnie go wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam kontaktu z tą marką, ale wygląda naprawdę ciekawie :)

    www.meriwild.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To u mnie by się chyba raczej nie sprawdził. Ja potrzebuje cos naprawdę silnego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi trudno znaleźć produkt, który po depilacji nie będzie mnie piekł i szczypał, więc chętnie sprawdzę ten

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam wersję zielona i byłam bardzo zadowolona - a zapach jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię tych antyperspirantów w kulce ..

    OdpowiedzUsuń
  19. well never heard of this brand but it sounds great dear i love to try..keep posting
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta firma staję się coraz bardziej popularna, a ja jestem coraz bardziej jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten antyperspirant i jestem z niego zadowolona, chociaż też nie zauważyłam wpływu na odrastanie włosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie taki antyperspirant byłby dobry na zimę. Latem potrzebuję czegoś naprawdę mocnego :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam wielkich problemów z potliwością, więc mógłby być dla mnie wystarczający.

    OdpowiedzUsuń
  24. My dość często się pocimy, ale jakoś nigdy na to nic nie stosowałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę że u mnie by się sprawdzil! Może kiedyś przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się to, że nie brudzi ubrań. Często miałam z tym problem. Chętnie po niego sięgne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam wersje niebieska i jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tej firmie, ale z chęcią się jej przyjrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten antyperspirant i jestem z niego zadowolona, świetnie spełnia swoją funkcję. Dermedic to jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem, jak reaguje na skórę. Ja potrzebuje przede wszystkim nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja używam tak: garnier roll on taki biały z różową nakrętną, która jest na dole. Albo może jak kto woli z ogromną nasadką na różowym dole i działa ale do tego 2-3 razy w tygodniu Ziaja bloker. Niestety inaczej bije spod skrzydła :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie że produkt nie podrażnia i Łagodzi skórę chociaż ja zdecydowanie bardziej wolę Dezodoranty niż antyperspirant w kulce

    OdpowiedzUsuń
  33. lubię tę firmę i produkty, ale tego nie miałam okazji testować. nie przepadam za kulkowymi

    OdpowiedzUsuń
  34. Skoro nie brudzi ubrań to muszę się mu bliżej przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo chętnie wyprobwałabym ten produkt mimo że nie mam problemw z poceniem :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam niestety problem z potliwością pod pachami więc ten antyperspirant nie sprawdziłby się u mnie chyba.

    OdpowiedzUsuń
  37. A własnie ostatnio zastanawiałam się nad kupnem tego antyperspirantu, po recenzji jestem pewna , że go wezmę :)
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe założenie producenta z tym spowalnieniem wzrostu włosków, szkoda że nie do końca się sprawdza, ale w sumie może nie warto aż tak ingerować w nasz organizm :) Może kiedyś się skuszę i wypróbuję, powoli poznaję markę Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty