Perfecta, Fenomen C, Matujący podkład kryjący + KomplexC

Znalezienie idealnego podkładu graniczy z cudem, chyba już takich nie robią, a może na takiego nie trafiłam. Lubię podkłady matujące, więc one najczęściej u mnie goszczą. Dziś niby o takim podkładzie, choć nie do końca o takim wykończeniu.

Na samym początku plus za pompkę, minus za opakowanie, może zmienią coś w tym kierunku.
Konsystencja podkładu kremowa, pół gęsta. Przyjemnie pachnie, może dla mnie jak na podkład zbyt mocno.
Podkład posiadam w trzech odcieniach, ciężko się zdecydować który odcień by pasował. Mamy tutaj beige, nude i natural. Jak dla mnie nude jest najodpowiedniejszy. Znaczy się był w lecie, gdy skóra była opalona i stosując go nie było widać różnicy. Teraz jestem blada i widać żółte tony, a nawet bardziej pomarańczowe. Są to ciemniejsze odcienie i warto pamiętać, że blade osoby nie znajdą tu dla siebie odpowiedniego odcienia. Tym bardziej, że podkład się utlenia, ciemnieje na twarzy, co pogarsza sytuację. Blada cera wygląda jak w masce. Okropnie się odcina;/ wtedy nie ma mowy o naturalnym wyglądzie.
Podkład przy cerze opalonej, gdy dopasujemy odcień wygląda całkiem naturalnie, delikatnie kryje, wyrównuje koloryt skóry. Wygląda naprawdę zdrowo. Niestety po jakimś czasie skóra zaczyna się świecić. A tego to nawet ja nie lubię, mimo iż mam mieszaną cerę ku suchej.

Podkład ma dawać matowe wykończenie, niestety nie do końca takie jest. Jest zbyt delikatne i ulotne, a raczej nie ma nic wspólnego z matem jakim do tej pory znałam. Bardziej nadaje promienistego, rozświetlającego wyglądu. A skóra jest nawilżona i w moim przypadku skończyło się to wypryskami. Widocznie zatyka też mi pory. Nie takiego efektu oczekiwałam.
Trwałość podkładu to tak nie więcej niż pół dnia. Po jakimś czasie w niektórych miejscach bardziej zanika. Na co dzień można nosić, ale na większe, ważniejsze wyjścia raczej nie.

Żałuję, że taki słaby. Miałam kiedyś inny podkład z tej firmy i bardzo lubiłam, bo służył mojej skórze i byłam pewna, że i ten się sprawdzi. Niestety nie zbyt bardzo.

50ml to koszt ok.25zł

Komentarze

  1. Kiedyś się nad nim zastanawiałam, dobrze że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się nie sprawdziły , nigdy ich nie używałam i widzę teraz że dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wbrew pozorom lubię gdy ktoś pisze o tym co się totalnie nie sprawdza, to również pomaga i wiem że po ten podkład nie sięgnę ;)

    Zamówiłam M (zazwyczaj mam spodnie S), natomiast to jest takie bardzo małe M i ledwie się w nie zmieściłam ;D Gdybym teraz zamawiała wzięłabym L lub nawet XL ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam tego podkładu w ogóle, ale z Twojej recenzji wynika, że to lepiej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że się nie sprawdził - jednak czasem tak musi być...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się nie sprawdzają. Ja nie miałam chyba nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam natural i spodziewałam się czegoś lepszego ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie używałam więc brak mi opinii na jego temat. Szkoda ze u Ciebie się nie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  9. Może fajnie by było połaczyć te kolory ;) I wtedy wyjdzie odpowiedni ;) Niestety ale nie miałam produktów od nich ;) I jak jest słaby to raczej nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak fajnie się prezentuje szkoda że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że nie kupiłam. W moim odczuciu cała seria Fenomen C wypada raczej słabo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem oddana Rimmelowi nie zamienię go na żaden inny jak na razie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już nie lubię używać podkładów. Wolę nie mieć na twarzy nic z tego typu kosmetyków, mimo iż nie mam idealnej cery.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi one nie podpasowały.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym :D duzo mnie czeka do nadrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze do podkładu używa tylko w zimę, w lato moja skóra odpoczywa. Mam swój sprawdzony podkład i jak narazie nie znalazłam dobrego zamiennika. Musimy mnie te podkłady ale po twojej recenzji wiem że po nie nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale szoda ! Bo też miałam podkład z Perfekty ale inny i był super. Szkoda że ten jest takim bublem :(

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie to się cieszę, że podkład nie jest najlepszy bo było by mi szkoda, że kolejny dobry produkt nie dla mnie bo jestem bledziochem

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że te podkłady są tak ciemne, ja zawsze jestem blada i ratuję się kremami bb, to czego najbardziej nie znoszę to właśnie ciemnienie w trakcie noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że się nie sprawdził bo odcienie mają całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam go i już wiem że raczej się nie skuszę na niego

    OdpowiedzUsuń
  22. A już myślałam, że będzie pochlebna opinia na ich temat :) Szukam czegoś odpowiedniego, muszę dalej śledzić nowinki, może gdzieś coś mi się obije o uszy i trafię na swój wymarzony podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo super podkłady! :) Najbardziej kusi nas ten o kolorze NUDE :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Z perfecty zawsze stawiam na kremy, gdyż fajnie się spisują. Szkoda, że recenzowane przez Ciebie kosmetyki nie są tak dobre...

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że te odcienie takie ciemne. Ja też mam jasną cerę, więc zupełnie nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś używałam i też nie byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięki za recenzje, przynajmniej wiem, że to nie jest produkt dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. A czemu minus za opakowanie? :) Co z nim nie tak? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet Avon ma szklane piękne słoiczki, a te już nie wyglądają tak stylowe, trochę jak za dawnych lat, które kojarzą się z gorszymi fluidami;/

      Usuń
  29. Ja nie używam podkładów, nie lubię ich czuć na twarzy, tylko na większe wyjścia. Szkoda, że te szału nie robią, dawno nie kupowałam kosmetyków Perfecty i nie wiedziałam nawet że mają podkłady

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda że podkład nie daje fajnego efektu matowienia tak jak powinien bo tak zasadzie jego główne zadanie :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Podkładu z Perfecty jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam okazji używać podkładów z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę fajną konsystencję. Lubię jak kryjące podkłady są takie wodniste. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że się nie sprawdził :( dla mnie większość podkładów Perfecty jest za ciemna

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chyba nigdy nie miałam podkładu z Perfecty i nie znajdę chyba u nich nic dla siebie w tej kategorii. Za to czytałam bardzo dobre recenzje o kosmetykach do pielęgnacji twarzy z tej właśnie serii z witaminą C. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja go polubiłam :)
    Mam odcień nude, jest trochę za jasny i nie zauważyłam, aby ciemnial

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty