Spersonalizowane prezenty z crazyshop.pl - Leżak i stolik śniadaniowy

Każdy lubi spersonalizowane produkty, które sugerują, że są tylko dla danej osoby. Coraz częściej wybieramy takie produkty, które jak się w ostatnim czasie okaało sprawdza się najlepiej.  W internecie znajdziemy kilka takich sklepów, które zajmują się precyzyjną pracą, a jednym z nim jest crazyshop.pl
W sklepie znajdziemy bogatą ofertę prezentów. Od prostych kubków, plannerów, ramek przez artykuły papiernicze, drewniane, a nawet akcesoria dziecięce. Cały ten szał wspaniałości podzielony jest na kategorie i każdy się w tym odnajdzie, a w razie czego służy pomocą nam lupka, która wyszukuje po danym słowie. 
A teraz zobaczcie na co się skusiłam.  

Boska taca, a raczej <<stolik śniadaniowy>> 
Bardzo duży, solidny, pojemny. Z pięknym przesłaniem na każdy dzień. Co mnie do niego przekonało? Zdecydowanie brakowało mi takiej rzeczy w domu. Stolik to też forma dużej tacy, więc jego zastosowanie będzie dwurodzajowe. Posiada składane nózki, można je odkreślić, ale chowają się na tyle w tyle, że nie ma takiej potrzeby. Grawer wykonany jest laserowo. Widać precyzję i technikę w drewnie.

 <<drewniany leżak>>
Idealny do ogrodu, na pewno late go jeszcze zobaczycie w moim ukochanym ogrodzie. Na razie musicie mi wybaczyć zdjęcia w domu. Choć za oknem piękna, słoneczna pogoda to jednak leżak na śniegu niezbyt dobrze się kojarzy. To nie byle jaki leżak, a solidne, mocne drewno i materiał. Swoją drogą starannie wykonany. Ma dwie fajne funkcje. Regulację oparcia i ściągania materiału ( w celu prania, lub nawet zmiany).
Jestem bardzo zadowolona z zamówienia, gdyż spełniło ono moje oczekiwanie, ba! nawet je przebiło. To nie są jakieś tam tandetne rzeczy, a solidnie wykonane wyroby. Akurat miałam do czynienia z drewnem i jest ono zdecydowanie mocne i sumiennie wykonane.
Całość zapakowana jest tak dokładnie, że nic nie ma prawa się zniszczyć/uszkodzić.

Co najważniejsze zamówienie przyszło błyskawicznie. To ja bardzo długo się zastanawiałam, co wybrać, na co się zdecydować, a produkty były kilka dni później (pisze kilka, bo był między tym weekend). Czekałam raptem 2-3 dni. Także jest to gwarancja szybkości. To świetna wiadomość, szczególnie gdy zapomnimy kupić prezent i zostawimy to na ostatnią chwilę, sklep staje na wysokości zadania. Szybko wykonuje swoją pracę! Brawo!

crazyshop.pl to pomysł na oryginalne, czasem tez zabawne prezenty. Prezenty bardzo spersonalizowane, które zaskoczą osoby obdarowywane. Taki prezent warto tez od czasu do czasu zrobić samemu sobie. 
Mam dla Was kod rabatowy, na hasło: SWIATWERY
dostaniecie (-10% zniżki), Kod ważny jest od 16 kwietnia 2018!

Jestem ciekawa czy korzystacie z takich sklepów?

Komentarze

  1. Stolik śniadaniowy jest fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stolik śniadaniowy jest piękny! Sama bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne rzeczy :) Leżaczek baaardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym stoliku śniadaniowym! Cudny! Ja w crazyshopie zamawiałam personalizowany notes dla przyjaciółki i przepiśnik dla mamy, oba były naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystam ale cos czuje ze zacznę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej wszystko mi się podoba ;-) też chcę ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te rzeczy lubię takie personalizowanie rzeczy na których mogę zamieścić własną grafikę.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie spersonalizowane rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie no! Ta tacka jest idealna! Naszym marzeniem jest to, by ktoś na takiej pięknej tacy przynosił nam śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy, taca jest śliczna! Mam bardzo podobną tylko ciemną, brązową, ale białą też bym chciała. Leżaczek super, na pewno będzie się wspaniale prezentował w Twoim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki leżak przydałby się w Moim ogrodzie tuż przy basenie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny jest ten stolik śniadaniowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Duet rewelacyjny ! Prezentuję się zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko tutaj mi się bardzo podoba !

    OdpowiedzUsuń
  16. taka taca chodzi za mną już od dłuzszego czasu

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Marzenko :D Podoba mi się zwłaszcza że widzę i moje imię :D
    Już zaglądam do sklepu poszperać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zarówno stolik śniadaniowy, jak i leżak bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczywiście bardzo ładnie prezentują się

    OdpowiedzUsuń
  20. mam podobną tacę i uwielbiam ją, jest piękna a do tego praktyczna, bardzo fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaa jakie cudne rzeczy. Z chęcią bym przygarnęła taki leżaczek;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega jest też leżak, chociaż taca przydałaby mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten stoliczek, bardzo by mi się taki przydał do niedzielnego śniadanka do łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta taca wymiata! to świetny prezent dla blogerki a nawet dla nowozeńców!
    EKSTRA musze to mieć!

    OdpowiedzUsuń
  25. Stolik śniadaniowy to coś o czym marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe rzeczy! naprawdę zachwycają, wyglądają rewelacyjnie :) już sobie wyobrażam, jakby prezentowały się u mnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka deseczka śniadaniowa przydałaby mi się a raczej mojemu mężowi żeby mógł mi przynosić śniadanie do łóżka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeslicznie to wyglada! Lubie takie personalizowane produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta taca bardzo mi się podoba, zawsze chciałam jeść śniadanie w łózku, z taką tacą to już nie byłby problem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak to ja mogę zaczynać dzień co dzień 😍

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie zdecydowanie taki piękny leżak!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem zakochana w obu rzeczach, które pokazujesz. Taca idealnie sprawdzi się też do fotek.

    OdpowiedzUsuń
  33. Stolik śniadaniowy to super sprawa :) A taki personalizowany to już w ogóle cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Stolik pięknie się prezentuje. Przydałby mi się taki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Taca śniadaniowa jest piękna. Z chęcią przejrzę asortyment tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty