Spring Time 2018: Shiny Box with Drogeria Natura

Obudź się na wiosnę Spring Time to najnowsze kwietniowe pudełko Shiny Box, które powstało przy współpracy z sklepem Drogeria Natura. Dzięki niemu mamy wkroczyć w świat piękna i urody. I tak się dzieje. Maseczka, piękna pomadka, hybryda w neonowym kolorze, szampon, a nawet znalazł się pyszny batonik, który o dziwo mi smakuje.
1. Naobay, Szampon Vitality &Shine, Travel size, ok.50zł/100ml
2. 7th Heaven, Maska do twarzy płachtowa, Produkt pełnowymiarowy, cena: ok.11zł/szt.
3. Beaute Marrakech, Naturalna woda różana w spray'u. Travel size, cena: ok. 7,20/50ml
4. Kobo, Fashion Color Shine &Care Lipstick, Produkt pełnowymiarowy, cena: ok. 13,49zł/szt.
5. Silcare, Lakier hybrydowy Color It, Produkt pełnowymiarowy, cena: ok. 11,99zł/4g
6. Bloc, Ochronna pomadka do ust, Lip Sun Protection Spf15, Produkt pełnowymiarowy (1z2), cena: ok.24zł/szt.
7. SmartFood, Baton z żurawiną i malinami, w polewie jogurtowej, Produkt pełnowymiarowy, cena: ok. 5,99zł/szt.
+ mała próbka
Zawartość może nie powiewa luksusem i dużą ilością/pojemnością kosmetyków, może to z myślą o wyjazdach na majówkę:D. Co prawda bywały lepsze, ale nie jest najgorzej. Choć spodziewałam się jak zwykle czegoś innego, bardziej z pazurem:) Mimo to są to kosmetyki codziennego użytku i szybko się je "zdenkuje".
Pudełko zostało wyprzedane. Za to pojawiła się już majowa edycja.I można zamawiać.
shinybox.pl

Komentarze

  1. Widziałam to pudełko na kilku blogach i powiem, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta zawartość by mnie zadowoliła

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zawartość bardzo przypadła do gustu, a pomadka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka ochronna bardzo na czasie, sama szukam jakiejs ciekawej i dzialajacej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość w większości by mnie ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne wiosenne zdjęcia, łany kolor lakieru Ci się trafił, ja też nie mogę narzekać bo mam nude. liczyłam na coś ekstra a box jest po prostu przeciętny

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze mam problem z ustami więc chętnie bym wypróbowała tę pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko jest ok, ale brak tego efektu wow :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie tylko ten batonik fajny, jakoś nie mogę się przekonac d tych boksów

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartośc średnia ale przy tak pięknych zdjęciach robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie do konca trafione pudelko dla mnie chociaz produkt do ust z Kobo bym przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalu nie robi. Ale trafil Ci sie piekny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko bardzo mi się spodobało. Ciekawa jestem tej wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt zawartość bardzo użytkowa, ale kurde taka drogeryjna i ogólnie dostępna. Szkoda bo kiedyś zawartości bardzo niespotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takiej białej pomadki to chyba jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajna zawartość, ciekawy box.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się ta zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem bardzo zadowolona z szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  19. spodobała mi sie pomadka Kobo i szampon vegański

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się zawartość tego boxa :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pudełko samo w sobie nie jest złe, ale trochę brakuje w nim jakiegoś mocnego elementu, który zrobiłby efekt wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie dają do tych pudełek czegoś wyszukanego, raczej pospolite zawartości są od jakiegoś czasu, mam wrażenie że początki sb były dużo ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogólnie pudełko jest poprawne, ale ilość produktów travel size, które w mojej opinii powinny być pełnowymiarowe jest za duża.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie zachwyca mnie ta zawartość, niestety😔

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakier do paznokci ma śliczny kolor. Uwielbiam czerwone paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie tylko ta pomadka sie podoba reszta niestety średnio

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty