Farmona, Radical, Linia z wyciągiem ze skrzypu polnego do włosów osłabionych i wypadających

Farmona słucha swoich klientów i poprawiła linię Radical serii z wyciągiem skrzypu polnego do włosów osłabionych i wypadających. Linia została wzbogacona o 30% skrzypu polnego oraz nowe składniki aktywne. Ale nie tylko tym się różni, gdyż jeszcze możemy cieszyć oko pięknymi opakowaniami. Preparaty dostępne są w 6 liniach, bardziej skoncentrowane, aby wzmocnić włosy.
Lubiłam poprzednią wersję i tak samo jest tutaj. Moja chęć do nich nie została w żaden sposób odsunięta. Lubię dbać o swoje włosy, często są osłabione i wypadające, a ta linia dobrze i korzystnie na nie wpływała i nadal wpływa.

W skład linii do włosów osłabionych i wypadających wchodzą:
- szampon wzmacniający
- odżywka wzmacniająca
- serum wzmacniająco-regenerujące
- mgiełka wzmacniająco odżywcza

Szampon wzmacniający
Dawno temu miałam <<wcześniejszą wersję>>, która bardzo przypadła moim włosom i co najważniejsze spowodowała, że włosy odżyły, a problem z nadmiernym wypadaniem nieco osłabł. Włosy stały się wzmocnione i silniejsze. Niestety prawda jest taka, że trzeba cały czas coś używać, aby efekt był widoczny. Systematyczność jest tu bardzo ważna i na tyle istotna, aby kuracja mogła zadziałać. 
 
Ten szampon nie tylko różni się ładną etykietę, ale także i pojemnością. Mamy tutaj 400ml rzadkiego żelu, o przeźroczystej konsystencji, jednak żółtym zabarwieniu. Średnio się pieni, plącze włosy. Nie wywołuje łupieżu, nie uczula i nie podrażnia.
Pachnie ziołowo, są to nuty skrzypu polnego.
Szampon dobrze wzmacnia włosy, wspomaga przeciw wypadaniu. Szampon dobrze oczyszcza włosy, wręcz aż wypłukuje farbę do włosów. Plącze je, więc potrzebna jest odżywka, lub serum. To co najbardziej lubię w szamponie to mocne uniesienie włosy, odbicie od nasady. Wydaje się, że mam ich więcej. W dodatku są lekkie, pięknie błyszczą, wyglądają zdrowo.

Szampon nadaje się do codziennego stosowania, lecz ze względu na częste wysuszanie włosów po kosmetykach ziołowych, stosuję je na zmianę z innymi. Inaczej mogłabym mieć spore siano, do którego przyznaję się bez bicia już nie raz doprowadziłam. 

W sklep.farmona.pl za 11,50zł/400ml

Odżywka wzmacniająca
Odżywka w formie płynnej. Łatwo się aplikuje, nie obciąża włosów. Idealna do cienkich włosów.
Dla mnie niczym się nie różni od poprzedniej odżywki z tej serii. Aktualnie mam tę poprzednią w łazience. I nie mam im nic do zarzucenia.

Odżywka świetnie wzmacnia włosy, znika w nie. Ułatwia rozczesywanie, ujarzmienie ich, nawet lepiej się układają. Włosy są odżywione, nawilżone, sprężyste, pełne blasku i zdrowego wyglądu. Optycznie faktycznie zwiększa objętość włosów, ale czy grubość to tego nie jestem tak do końca pewna. W dalszym ciągu są cienkie. W każdym razie dobrze się sprawdza.
W sklep.farmona.pl za  16zł/100ml - ogromnie wydajny produkt

Serum wzmacniająco-regenerujące
To kremowa forma rzadkiego serum, które dobrze i szybko się wchłania we włosy. Po kilku minutach warto spłukać. Nie obciąża włosów, jest bardzo lekkie.
Pachnie jak szampon i ogólnie jak cała seria, naturalnie i ziołowo skrzypem polnym.
Serum chroni włosy przed uszkodzeniami, wzmacnia je, regeneruje. Włosy mniej wypadają, są silniejsze, pięknie lśnią, wyglądają zdrowo. Wspomagają szybszy wzrost włosa, przywraca miękkość. Pojawiło się znowu kilka baby hair. Uwielbiam włosy po tym serum są tak cudownie miękkie, odżywione i błyszczące.

W sklep.farmona.pl 13,50zł/100ml

Mgiełka wzmacniająco odżywcza
Płynna forma kosmetyku. Bez spłukiwania.
Ułatwia rozczesywanie, zapakowanie nad fryzurą, a nawet pomaga je ułożyć.
Mgiełka jest bardzo podobna do odżywki wzmacniającej w formie płynnej (tej wyżej) dla mnie efekty dokładnie takie same. 

W sklep.farmona.pl za 10zł/200ml.
Lubię wszystkie kosmetyki z serii, choć najmniej używam mgiełki. Nie to, żeby była zła, tylko, że po prostu najmniej mnie do niej ciągnie. Ale teściowa lubi takie specyfiki do włosów to się podzieliłam. Tym bardziej, że widzę takie same efekty jak po odżywce. A może to po prostu taki rezultat, gdy używa się wszystkie kosmetyki z serii.
Ulepszona linia zasługuje na pochwałę. Piękne, zwracające uwagę etykiety, opakowania, ziołowy zapach i skuteczne potrojone działanie. Tym bardziej, ze na efekty nie trzeba długo czekać, dzięki argininie włosy szybciej rosną. To wszystko co możemy dać swoim włosom, wzbogacić swoją pielęgnację dlatego warto je stosować.

Seria do włosów osłabionych i wypadających Radical to doskonały wybór jeśli szukacie kosmetyków z naturalnymi aktywnymi składnikami. Wzmocni włosy, zregeneruje, zmniejszy ich wypadanie, są mniej narażone na łamanie. Włosy w dotyku staną się ponownie miękkie, gładkie i cudownie lśniące. Kosmetyki tej marki są bajecznie tanie i prawda jest taka, że na każdą kieszeń. Nie trzeba dużej fortuny, aby poprawić wygląd swoich włosów.
W sklepie sklep.farmona.pl można bezpiecznie kupować.

Komentarze

  1. Mgiełka Radical skrzyp polny gości u mnie od lat, świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś szampon z tej firmy i sprawdzał się całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często spotykam się z tymi kosmetykami w aptece :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tę FIRMĘ oraz tę linię PRODUKTÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama bardzo lubi tę linię, pomogła jej z wypadającymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię tą markę, a tę linię bardzo polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta seria jest dla mnie idealna. Może udałoby się tym kosmetykom wzmocnić i odżywić włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najchętniej siegnelabym wlasnie po mgiełke

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że sprawdziłyby się u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie miałam zadnego kosmetyku z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe kosmetyki, to teraz szczególnie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś mgiełkę, ale szału u mnie nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc kiedys ich uzywalam, ale nie sprawdzaly się do moich wlosow. Ciekawa jestem czy teraz po paru latach cos by sie zmienilo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele dobrego słyszałam o tych kosmetykach do włosów ;). Ciekawa jestem czy na moich by sie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie miałam serii Radical, kiedyś używałam przy wypadaniu włosów i wtedy się sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś używałam, ale jakoś się nie sprawdziły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja muszę uważać na składy kosmetyków do włosów, każdym przyda się jednak wzmocnienie więc ta linia bardzo mnie zainteresowała. mam zaufanie do ziołowych formuł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja dawno nie miałam nic z tej firmy muszę to nadrobić bo ich produkty są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzialam je juz nie raz ale jakos nigdy sie nie skusilam

    OdpowiedzUsuń
  20. juz dawno nie miałam produktów Radical.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam jeszcze tej serii kosmetyków, jednak zaciekawiły mnie ziołowe składy

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś Farmona wysyłała mi BOXY niespodzianki - fajne kosmetyki dzięki temu mogłam wypróbować. Tej serii nie znam

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych produktów jeszcze :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Markę znam i bardzo lubię ,a tej serii jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś ten szampon ale chyba w starej szacie graficznej i niestety u mnie się nie sprawdził..;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ten szampon, ale go nie polubiłam strasznie plątał włosy i nawet z odżywką trudno było je rozczesać

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawniej produkty Radical bardzo dobrze się u mnie sprawdzały. Jestem ciekawa tych nowych wersji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Marka Farmona bardzo kojarzy mi się z moimi młodzieńczymi latami... chętnie wypróbowałabym tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  29. Stosowałam ten szampon i widziałam efekty;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Używam tych kosmetyków i jestem z nich bardzo zadowolona, ponieważ od zawsze miałam problem z wypadającymi włosami 👌🏻❤️

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja z Farmony teraz mam fajną piankę do stóp :) Kupiłam z polecenia i jest na prawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawno temu miałam tę serię i najlepiej bez dwóch zdań sprawdziło się u mnie serum.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam problem z wypadającymi włosami, więc z chęcią sięgnę po tą serię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty