SinSkin, Must. Have HD Perfecting Foundation, Fluid dopasowujący się do kolorytu skóry.

Ciągle poszukuje idealnego podkładu, zawsze mi coś brakuje. Pasuje mi wiele podkładów, ale ideałami nie są. Czyli wychodzi na to, że faktycznie takich nie ma. W ostatnim czasie wgłębiłam się w troszkę droższe podkłady, aby poznać ich działanie. I takim sposobem poznałam markę Sinskin. Marka dostępna jest w drogeriach Rossmann, czyli ogólnie dobrze dostępna.
Fluid dostajemy w eleganckim szklanej buteleczce, która posiada wygodą i funkcjonalną pompkę. Bardzo podoba mi się to opakowanie jest naprawdę gustowne i akurat zwracam uwagę na to przy tego typu kosmetykach do makijażu. Widać, że jest to lepsza półka cenowa. Zresztą nie tylko fluid ma ładne opakowanie, bo przecież dodatkowo zamknięty jest w czarno-czerwonym kartoniku jak reszta kosmetyków tej marki. Podoba mi się to. Na plus przeźroczystość (dobre choć w połowie) buteleczki. Lubię widzieć, ile kosmetyku mi zostało.
Fluid posiadam w odcieniu W10 Light Beige. Jasny, ciepły, ładny beż. Dla mnie to niby jasny odcień, choć przy aplikacji na twarzy, a wcześniej po nałożeniu na ręce lekko ciemnieje (oksyduje). Jednak na twarzy, aż tak mocno tego nie widać. Faktycznie jego działanie dopasowujące się do kolorytu skóry działa. Choć po czasie lubi zanikać. Warto pamiętać, aby dobrze go rozprowadzić.
Konsystencja jest płynna, ale nie tak bardzo rzadka jak np. podkład z Delia. Nie zastyga szybko, co pozwala na wolniejszą aplikację. Fluid dobrze się rozprowadza pędzlem jak i gąbką, a także palcami. Na skórze zostaje mat, który nie wysusza mocno skóry. Mat z kolei nie jest mocny i długotrwały.

Fluid pachnie i to dość intensywnie, jest jakby perfumowany. Zazwyczaj mnie to drażni, choć tutaj po czasie się ulatnia, a może tak się do nie przyzwyczaiłam. Nuty tego zapachy kojarzą mi się męsko. Nie wszystkim się spodobają.
Fluid dopasowujący się do kolorytu cery faktycznie tak robi, nie dostajemy przez to maski. Za to efekt jest ciekawy, bo fluid jest z dodatkiem pudru. Kosmetyk stapia się ze skórą, wyrównuje koloryt skóry, ujednolica ją. Krycie jest średnie ku dużemu. Bardzo dobrze maskuje niedoskonałości, zaczerwienienia, wręcz nawet pomaga szybciej je wysuszyć, ale skóry nie wysusza, ani nie podkreśla suchych skórek.
Fluid po nałożeniu na skórę wygląda bardzo naturalnie. Skóra jest świeża, promienna. Bardzo przyjemna w dotyku miękka i wygładzona.
Po czasie nie ściera się tak bardzo, ale pod koniec dnia ok. 15.00-16.00 lekko zanika, jakby wchłaniał się w skórę, ale to tylko miejscami. Aha i okropnie brudzi ubrania, szczególnie kurtki, które mają styczność z brodą. Lub podczas nakładania ubrań, gdy dotknę się przypadkowo. To mnie trochę irytuje. Wszystkie ciuchy mam wybrudzone.

Podsumowując mam mieszane uczucia. Niby świetnie kryje, ujednolica skórę, jednak lekko ciemnieje, brudzi, pod koniec dnia lekko zanika i brakuje matu. Sama nie wiem. Choć najgorszy nie jest, to na pewno go wykończę, ale nie wiem czy wrócę. Ponieważ przede mną jego bracia fluid rozświetlający, a później matująco-kryjący. Poniżej możecie je zobaczyć i od razu porównanie odcienie. Wszystkie trzy są w tym samym W10 Light Beige.
Edit: Post powstał <<zobacz fluid rozświetlający>>
Fluid nie podrażnił mojej skóry, ani nie zapchał jej, ogromny plus!
Nadaje się do cery normalnej i mieszanej. Średnio wydajny.

Za 30ml trzeba zapłacić ok.70zł

Komentarze

  1. Myslę, że mimo wszystko na promocji obecnej warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład na Twojej twarzy wygląda rewelacyjnie, buzia jak z katalogu, szkoda, że cienieje, ja jestem bardzo blada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiem bo kuszą mnie właśnie te podkłady, oglądałam ostatnio, cena dość wysoka... no i nie podoba mi się że brudzi ubrania ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten odcień, fajnie wygląda na twarzy, ale szkoda, ze taki brudasek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję tego rozświetlającego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam kosmetyków tej firmy. Skoro brudzi ubrania, to nie wiem czy bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wlasnie wole typowo zastygajace podklady nie znosze brudzenia dookola, bo zazwyczaj nie uwazam na makijaz hihihi no i cena ciut wysoka jak na drogeryjny podklad ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciemnienie i nierówne zanikanie mnie zniechęca do zapoznania się z nim

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda na twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega mnie on zaciekawił będę patrzyć jak będzie w promocji na pewno go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ciągle szukam tego idealnego podkładu i nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo troszkę trzeba wydać ,ale jak się dobrze sprawdza to na pewno nie będą pieniądze wyrzucone w błoto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę ten podkład, nie znam tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez to brudzenie odpada, spodziwałam sie czegoś lepszego po tej marce

    OdpowiedzUsuń
  15. nie podoba mi się ze fluid brudzi ubrania

    OdpowiedzUsuń
  16. spora cena, jak na mieszane uczucia :D a poszukuję dobrego podkładku...

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Na buzi wygląda ładnie, ale raczej się nie skuszę, zawsze znajdę coś co bardziej przyciągnie moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką, ale nie wiem czy się skuszę skoro brudzi ubrania...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kilka produktów SinSkin i jestem z nich bardzo zadowolona! :) Ten podkład też zapowiada się naprawdę dobrze!

    www.meriwild.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj zupełnie nie dla mnie ten fluid. Ciemnieje, zanika, nie utrzymuje matu - to mnie zniechęca niestety.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fluid z dodatkiem pudru brzmi bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  22. całkiem fajnie sie te podkłady prezentuja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro brudzi to kompletnie nie dla mnie. Ja zazwyczaj sie maluje i gonie corcie, wiec nie chcialabym aby byla cala umazana podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie lubię podkładów które brudzą ubrania

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś ochotę na kilka ich kosmetyków. Może coś kupię na promocji w Rossmannie, jednak nie ten fluid.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta firma to dla mnie nowość, ale buteleczka jest na prawdę bardzo ładna. Nie znalazłam jeszcze idealnego podkładu dla siebie więc muszę go przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super produkt. Bardzo lubię tą markę

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi!

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam już gdzieś te kosmetyki i szczerze jestem nimi zaciekawiona.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się podoba od nich rozświetla, prawdziwa petarda 💎😍

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ladnie sie prezentuje na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Produkt jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wygląda, skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bardzo polubiłam się z podkładem połączonym z serum od Sinskin :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Skoro brudzi ubrania to raczej po niego nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwszy raz słyszę o tym fluidzie, ale bardzo podoba mi się wygląd buteleczki :) podkład niestety jednak nie dla mnie skoro brudzi. Ten jego 'męski' zapach mnie również nie przekonuje. Lubię jak podkład pachnie, ale delikatnie i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  36. Po Twojej recenzji stwierdzam, że nie polubiłabym się z nim :D No cóż, szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tak chodze obok stoiska Sin Skin i ciągle mysle czy na coś się nie zdecydować, teraz chyba jednak skusze się na ten podklad ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygląda ciekawie ale czytałam kilka bardzo złych recenzji więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zniechęciło mnoe to że brudzi odzież. Bardzo tego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam tej firmy ani jej kosmetyków. Jednak chyba pora to zmienić. Fluid prezentuje się fenomenalnie. Wszystkim zależy, aby tego typu kosmetyki dopasowywały się do koloru naszej skóry. Niestety, większość z nich po nałożeniu wygląda jak maska.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty