Biolove, Body Mousse, Butter and Peeling

Kosmetyki kąpielowe to moja ulubiona dziedzina w pielęgnacji mojej skóry. Żebym nie wiem ile ich miała, jakie zasoby i tak wszystko zużyję z szybkością światła. Po prostu je uwielbiam, a także lubię umilać sobie czas podczas ciepłej kąpieli. I w ten sposób dbać o swoją skórę myjąc czy peelingując ją. Jeśli jesteście takimi fanami jak ja to musicie koniecznie poznać kosmetyki Biolove. Jednak sądzę, że grono ich fanów jest dużo większe i większość z Was już dawno je miała. Jeśli jednak ktoś się taki jeszcze uchował to koniecznie musicie je poznać i tak szybko je pokocha.

Już same piękne opakowania, a raczej kolorowe etykiety totalnie kuszą. I dobrze, bo to pierwszy krok, aby je ubóstwiać na długo. Tuż za tym idą konsystencje, boksie zapachy i działanie. A nawet wydajność i cena. Ale po kolei.
Totalną nowością jest dla mnie pianka peelingujaca smoczy owoc i to od niej chętnie zacznę.
Boska pianka, jak mus, a raczej zimne lody truskawkowe. Na prawdę przyjemna lekka, różowa konsystencja, którą łatwo się aplikuje. Na skórze nie zostaje żadna tłusta warstwa. Wydaje się, że może nie starczy na długo, jednak i tak jej nadmiar odkładam do słoiczka.
Nawet nie pytajcie jak pachnie? Bo pachnie obłędnie. Smoczy owoc to zapach bardzo podobny, który tez kojarzy mi się z truskawkami, malinami. Jest słodki, owocowy, bardzo przyjemny, aż ślinka leci i chciałoby się spróbować. Zapach jest tak autentyczny, że trudno się oprzeć.
Peelingujaca pianka to świetny produkt, który nie tylko myje, oczyszcza skórę, ale tez i w delikatny sposób złuszcza martwy naskórek. Drobinki peelingujace w postaci cukru są bardzo subtelne, ale na tyle dobrze działające, że przyjemne. Skóra od prazu wygląda lepiej. Jest cudownie miękka, jedwabiście gładka, lekko nawilżona.


W kontigo.com.pl pianka to koszt 24,99zł/150ml

A teraz pora na Body peeling o boskim zapachu Cherry&wanilia.
Małe opakowanie, bo tylko 100ml, peelingu, który posiada nieco ostrzejsze drobinki cukru niż pianka. Dodatkowo zawiera olej z pestek winogron. Zostawia na skórze film, ale nie objawiajcie się nie jest on mocno tłusty. Nie lepi się.
Pachnie mega fenomenalnie. Wyobraźcie sobie wiśnie i lody waniliowe, no po prostu ślinotok. Bardzo słodko, owocowo i przyjemnie. Uwielbiam jak moja skóra tak pachnie, a mój syn się śmieje, ze można by mnie zjeść i przeze mnie ma ochotę na coś słodkiego.

Body peeling to ostrzejsza wersja, która już dokładnie oczyszcza skórę, złuszcza martwy naskórek, aż skóra staje się czerwona. Ale nie tylko, bo przez to bardziej wygładzona, miękka, super elastyczna i doskonale nawilżona przez zawarty film w peelingu, który powoduje, że nie trzeba używać balsamu do ciała. Poprawa wyglądu skóry po tym peelingu jest szybko zauważalna, co powoduje, że aż miło dotykać jej. Bajecznie pachnie co powoduje, że można oszaleć, ale jest słabo wydajny jeśli stosujemy na całe ciało. 

W kontigo.com za 100ml/19,50zł

Na koniec mam kosmetyk pielęgnujący skórę, ale nie podczas kąpieli, a po kąpieli. To lekkie masło do ciała borówkowe.
Tutaj dostajemy w pojemniczku, aż 150ml kosmetyku. O bardzo lekkiej, lekko kremowej beżowej konsystencji, która po nałożeniu na skórę okazuje się bardzo treściwa. Łatwo się nakłada, jednak potrzebuje dłużej chwili na wchłanianie. Trzeba też pamiętać, aby nie przesadzić z ilością, bo wtedy masło zbyt mocno klei się i wydłuża się czas wchłania. Po wchłonięciu skóra nie jest matowa, czuć ochronną warstwę.
Pachnie cudownie słodko i znowu owocowo, tym razem jest to wersja borówki z dodatkiem czegoś.
Lekkie masło borówkowe to duże zaskoczenie, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Świetnie nawilża i odżywia skórę. Staje się cudownie miękka, gładka i elastyczna. Zapach zostaje na mojej skórze i piżamie długo. Co jest przyjemnym dodatkiem. Dosyć wydajne, jak na taki mały słoiczek.

W kontigo.com.pl 24,99zł/150ml
Produkty nie są testowane na zwierzętach, są naturalne.

Uwielbiam Biolove za estetyczne opakowania, wspaniałe słodko-owocowe zapachy przez, które można oszaleć i bardzo dobre działanie, które odpowiedni pielęgnuje moją skórę.

Komentarze

  1. Aaaa opakowania mają przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również tak jak ty jestem wielką fanką kosmetyków do pielepielęg skowr, jednak, bardziej niż peelingi moje serce podbiły wszelkiego rodzaju kremy. Po prostu je uwielbiam!
    Pozdrawiam,
    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania cudowne, a najbardziej kusi mnie pianka peelingująca. Coś niesamowitego i z pewnością umili mi kąpiel! ♥
    https://kolorowazuzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Body Mousse i Body Butter - kocham, kocham i jeszcze raz kocham. Nie miałam natomiast peelingu, ale polubilibyśmy się na sto procent, lub i więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te produkty wizualnie, dodatkowo na pewno cudownie pachną ;) Jednak ja sama nie miałam żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wśród kosmetyków Biolove mam swoich ulubieńców i takie produkty, po które już nie sięgnę. Ich niewątpliwą zaletą są... piękne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. całe te trio wygląda obłędny i z chęcią wypróbowałabym wszystkie kosmetyki :) bajka.

    OdpowiedzUsuń
  8. To wygląda apetycznie ;) uwielbiam takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co sięgam po kolejny kosmetyk Biolove to jestem coraz bardziej zakochana w tej marce! Borówka wygrywa wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zapachy z Biolove, ale ceny są zdecydowanie przesadzone :) temu kupuję na promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę je wypróbować ;-) zapachy muszą być cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba w końcu je sobie kupię, kuszą mnie od dawna te kosmetyki, miałam okazję mieć tylko jeden żel, który dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków.Marka Biolove jest mi ogólnie mało znana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio korciło mnie, żeby kupić mus do ciała od nich, ale powstrzymała mnie myśl o tym, że mam bardzo dużo tego typu produktów w domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Ci zazdroszcze. Nie mialam przyjemności testowac zadnych kosmetykow tej marki. A te kusza swoimi zapachami i wygladem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą piankę smoczy owoc ale czeka aż zrobie zdjęcie o wtedy zacznę używać

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kosmetyki które pięknie pachną i pewnie dla samego zapachu bym się już na nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  18. Och wyglądają obłędnie aż chce się je zjeść, jestem najbardziej zaciekawiona wersji borówkowej.

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie je przetestuję;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ta pianka jest niesamowita i ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam kosmetyki Biolove, miałam mus borówkowy pachnie obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam okazji jeszcze używać musu do ciała . miałam tylko żel pod prysznic, ktory się nie sprawdził. pachniał strasznie chemicznie (to była chyba mandarynka) .

    OdpowiedzUsuń
  23. Aj z pewnością muszą pięknie pachnąć ! Uwielbiam tak ładne opakowania !

    OdpowiedzUsuń
  24. Już o nich czytałam i jestem mega ciekawa - pianka czy mus brzmią ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Opakowania są przeurocze. Ze względu na opakowanie na pewno bym kupiła :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam produkty Biolove, mam borówkę, ale jestem sobie w stanie wyobrazić jak pachną pozostałe :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Kosmetyki Biolove mają cudowne zapachy i miłe dla oka opakowania ;) Super się ich używa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiście Biolove kusi opakowaniami, a zawartości tych opakowań są równie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa tych obłędnych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam okazji jeszcze ich używać, ale konsystencja wydaje się świetna! Bardzo lubię takie kosmetyki, a jeśli do tego jeszcze pięknie pachną no to ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Już sobie wyobrażam, jak te kosmetyki muszą przepięknie pachnieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. same cuda! ❤ nie potrafię wybrać faworyta, bo każdy z produktów mnie zachwycił swoim zapachem, formą jak i przeznaczeniem. ❤ Bardzo lubię tą markę, więc muszę koniecznie kupić te kosmetyki *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. mmmmm ten zapach lodów truskawkowych ! <3 już go czuje w całej łazience!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawi mnie ta pianka pielęgnacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne kosmetyki . Wizualnie świetnie się prezentują. Chętnie je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam kosmetyki tej firmy i już od dawna peelingi i maski kuszą mnie i zachęcają do zakupu. Koniecznie muszę poznać je bliżej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty