Rexona, Start Fresh Stay Fresh, Nowe żele pod prysznic - Obudź się, Jak nigdy dotąd!

Poranny prysznic to świetna dawka odświeżenia, dodania sobie energii i rozbudzenia. Taka pobudka to start na lepszy, łatwiejszy początek dnia. Teraz to może być jeszcze prostsze z nowymi żelami Rexona, która ma w zanadrzu, aż 7 zapachów. Żele są tak różnorodne, że każdy z nas znajdzie sobie coś dla siebie, w tym także panowie. Linie dla kobiet i mężczyzn.
Nie wyobrażam sobie życia bez żeli, jak dobrze wiecie jestem ogromną fanką wszystkich żeli pod prysznic. Ubóstwiam wszystkie, no prawie wszystkie. Dla mnie muszą dobrze się pienić, cudownie pachnieć i przynosić miły relaks podczas kąpieli. I tak jest z tymi nowymi.
Linia damska
Rexona Aloe Fresh
to świetna dawka orzeźwienia. Efekt szybkiego obudzenia się. Lekki i słodki zapach nut aloesu i soczystej mandarynki, wzmocniony mentolem. Przyjemny i dodający powera. Dla mnie zapach uniwersalny.

Rexona Orchid Fresh
Aromaty dzikiej orchidei oraz tropikalnych owoców, które pobudzają. To iście kobiecy zapach, zniewalający. Słodki i kwiatowy, który błyskawicznie przegoni resztki snu:)

W ofercie jeszcze Rexona Oxygen Fresh.

Linia męska
Rexona Men Quantrum 2w1
Cudownie odświeżający żel, który rozbudzi każdego. To nuty cytryny, białego drewna i piżma. Energetyzujący. Do stosowania nawet od włosów.

Rexona Men Cobalt 2w1
Naturalna pobudka z nutami mentolu wzbogaconego elektryzującymi nutami drzewa sandałowego i lawendy. Również do stosowania do włosów.

Do wyboru jeszcze Rexona Men Sport 2w1

W ofercie jest jeszcze linia uniwersalna. Rexona Activ+
Nowe żele Rexona to rzadkie żele, które dobrze się pienią, mają fajną kolorową konsystencję przypisaną danemu żelowi.
Dla nas nowe żele to świetna dawka odświeżenia, orzeźwienia, które dodają chęci i rozbudzają. Żele pobudzają krążenie, rozjaśniają umysł, do głowy wpada tyle pomysłów.
Skóra cudownie pachnie, szczególnie te męskie żele dłużej zostają na ciele mojego męża, na mojej trochę mniej, gdyż stosuję później kremy/balsamy. Jest to też kwestia zapachu, które w męskiej linii są bardziej intensywne, a w damskiej lekkie. Jednak jest to tak świetna forma oczyszczenia i zapewnienia sobie wygody, i nie mamy zamiaru z nich rezygnować. Tym bardziej, że są to ogromne żele o pojemności, każdy aż 400ml. Świetna wygoda i wydajność.
Ciekawostką jest fakt, że nowe żele współgrają z odpowiednimi antyperspirantami Rexona. Można dzięki temu stworzyć intensywny duet zapachowy.

Jeśli lubicie takie poranne odświeżenia, szybka pobudkę to musicie je koniecznie poznać.

Żele można dostać w bardzo korzystnej cenie za 400ml/11,99zł

Komentarze

  1. te żele są bardzo przyjemne, odświeżające, też je mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ale kolekcja, uwielbiam żele więc i te koniecznie muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już okazję o nich przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że żele mają zapachy antyperspirantów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te żele mają tak energetyczne kolory że z chęcią je poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowy wariant bardzo mnie kusi! Myślę, że się na niego skuszę jak zużyję swoje zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi by sie zdecydowanie przydał taki codzienny prysznic z tym zelem. Zazwyczaj Martynka budzi sie ok. 5 rano, wiec musze sie w nie zaopatrzyć: )

    OdpowiedzUsuń
  8. cena super, musze je wypróbować bo bardzo ciekawa opcja

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele Rexony to ostatnio hit :D Kuszą mnie te damskie warianty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię odświeżające żele i inne produkty do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo dawno nie miałam żeli z Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj muszę koniecznie sprawdzić jak pachnął :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam testować żele pod prysznic. te chcę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam z Avonu żele pod prysznic, bo cudownie pachną a to ma dla mnie bardzo duże znaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądają - bardzo wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tych żelach w reklamach ale jeszcze nie testowałam. Zachwycam się bowiem twoim kącikiem do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej nie dla mnie te żele, ale z pewnością pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam dziś mężowi tą niebieską wersję żelu. Wcześniej miał żółtą i był zadowolony. Zobaczymy jak ta się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żele kuszą już samą kolorystyką :D te damskie warianty kuszą szalenie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś byłam zadowolona z tych kosmetykó

    Miłego dnia i zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale energetyzujące kolory tych żeli WOWO :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają świetnie, chętnie po nie sięgnę :) szczególnie mnie kusi aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam okazji korzystać z tych żeli. Prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty