Kolejne zamówienie z rosegal i dresslily: Sukienka, jeansy, tło cegła i torebka

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwa zamówienia z rosegal i dresslily. Oprócz ubrań zamówiłam kilka dodatków do domu, a także wielkie tło na zdjęcia. Ale to zobaczcie poniżej.
Z rosegal przyszły mi spodnie jeansowe 
z dziurami i ciekawymi poszarpanymi nogawkami. Wybrałam rozmiar S i dalej są jakieś takie szerokie. Marszczą mi się w kroczu, choć przy dłuższej bluzce tego nie widać. Ale kolor i dziury bardzo przemawiają do mnie. Taki casualowy look na do sklepu, szkoły czy spacer to fajna sprawa. Wygoda.
Zamówiłam także ogromne tło z motywem białej cegły
Z tych ich opisów, rozmiarów ciężko coś wywnioskować, więc zaryzykowałam i wybrałam W71L91, czyli takie nasze ok. 180cm na 220cm. Cieszę się, że je wybrałam, bo to praktycznie cała ściana. Teraz jeszcze szukam fajnego w kształcie desek, ale też coś szarego lub beżowego. I z tym już jest problem. Zdjęcie specjalnie z naciągnięciem materiału, bo nawet nie byłoby widać, ze to tło, a prawdziwa ściana, więc efekt jest genialny!
I jeszcze box z kwiatów róż.
A teraz zamówienie z dresslily, które przyszło ostatnio, choć też nie w całości.
To piękna sukienka z gorsetem, w cudownym wiosennym kolorze.
Śliczne motylki. Idealne na ścianę i jak się okazuje nie tylko, gdyż są na magnes. Nie doczytałam tego, ale ucieszyło mnie to. Wyglądają przepięknie. Jest ich 12: 2 bardzo duże, 2 średnie i 8 małych. Wspaniałe do dekoracji domu i zdjęć. 
Urocza mała beżowa, pikowana torebka z kokardą, która śmiało może tez robić za kopertówkę.
I jeszcze serca na piku, które jak się okazało po przejściu jest Led.
Na skróty:
rosegal

dresslily

I jak się Wam podobają moje zamówienia? Wpadło Wam coś w oko?

Komentarze

  1. Spodnie jeansowe mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka z gorsetem jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear, I love your blog! <3
    ✩ I follow you, please follow me back! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------------- new post

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są świetne! Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne jeansy! Świetnie wyglądasz w takim casualowym zestawieniu ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest przepiękna. Śliczny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się sukienka. Tło bym chciała w jakiś bardzo jasnych kolorach, bo o ile deski mam, to ostatnio uwielbiam robić zdjęcia kosmetyków z pozycji żaby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna sukienka oraz torebka :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukieneczka jest rewelacyjna, szkoda że nie pokazałaś jej na sobie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. tło jest naprawdę fajne, przyda Ci się, ja potrzebuję również czegoś podobnego ale w przyszłości, świetne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj faktycznie to tło wygląda jak prawdziwa ściana! Świetnie nadaje się do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze te jeansy, w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  14. śłiczna ta sukienka z gorsetem

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie mi się podobają i tło też fajne, ale do powieszenia - jak leży to faluje i nie wyjdzie naturalnie. no i ozdoba serce która nie doszła fajna :) reszta nie w moim guście. Poklikałam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te motylki są super, tło też wygląda fajnie. Co do spodni to uwielbiam takie poszarpane z dziurami, ale chyba kolor by do mnie nie pasował :) Bardzo fajne zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę Wera, wszystko mi się podoba. Świetne motylki, osobiście wybrałabym czarne. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tło jest świetne, przydałoby mi się do filmów na yt! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jest ta sukienka z DressLily. Od razu kojarzy się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tło świetne, sama chętnie bym takie kupiła. ;) sukienka piękna, ale nie w moim stylu, gorset niestety nie dla mnie. ;) ale kolor ma cudny. no i te motylki. <3
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne e jeansy, też lubie taki styl

    OdpowiedzUsuń
  23. Tło świetnie się prezentuje, sama szukam czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super rzeczy ❤ taka dekoracyjna tkanina to świetne rozwiązanie gdy chcemy mieć ładne tło do zdjęć. Sama rozglądam się za takim cudeńkiem już do jakiegoś czasu, ale niestety nie znalazłam takiego, który by w 100% mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  25. Same cudeńka, sciana i motylki najbardziej wpadają mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne zamówienie, szczególnie spodnie i sukienka mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zamówienie bardzo ładne - te motylki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta sukienka to strzał w 10! PIĘKNIE WYGLĄDA! Czekam na wpis gdzie się w niej pokażesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka bardzo mi się podoba. Motylki będa świetne do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne tło! Oprócz tego podoba mi się też ta słodka torebka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi sie ta kiecka :) ale wnętrze jeszcze bardziej.. ta cegła!

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebka bardzo mi się podoba . Fajne zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tego co widzę udały ci się zakupy. Żałuję, że wcześniej nie zmówiłam sobie takiego tła. Do zdjęć jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty