Lirene, Linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy C+D Pro, Vitamin Energy

Gdy nasza skóra po zimie stała się szara i bez blasku warto jej podsunąć kosmetyki, które poprawią koloryt skóry, a także dodadzą jej energii. Pierwszym krokiem jest znalezienie sobie odpowiedniej pielęgnacji. Dlatego przychodzę do Was z ciekawą propozycją od Lirene, która zdecydowanie pobudzi i odmłodzi naszą skórę. To seria C+D Pro, Vitamin Energy.

Na dziś przygotowałam taki właśnie wpis, w którym znajdziecie, trzy kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Ci bardziej bystrzy, spostrzegawczy na pewno zauważali, że żel myjący jakiś czas temu i to spory czas temu znalazł się w denku. I to akurat tylko jego stosowałam. Krem i serum oddałam teściowej, która uwielbia produkty do twarzy tej firmy. Jej jakoś bardziej pasują. U mnie z tym różnie bywa. A szczególnie, że lubi zapychać mi skórę. Dlatego ta opinia pojawiła się z czasem (w zasadzie późno), ale nie chciałam jej rozdzielać.

Żel myjąco-energetyzujący.
Żel zaskoczył mnie bardzo gęstą konsystencją, która ledwo wychodzi z opakowania. A w nim ukryte są małe pomarańczowe drobinki. Żel dobrze oczyszcza skórę. Bardziej to taka forma poranna, w celu pobudzenia skóry, dodania jej energii niż samego oczyszczania po mocnym makijażu, gdyż wtedy trzeba się jeszcze czymś wspomóc.
Ten cytrusowy, intensywny zapach, wręcz sama czuję przez oglądanie zdjęć. Naprawdę jest to solidna dawka pobudki z rana.
Dla mnie fajnie pachnie i dobrze oczyszcza skórę, a przy okazji dobrze odświeżą. Ale żadnych zwężonych porów nie zauważyłam. Za to poprawa skóry na zdrowy wygląd jest. Takie tam dobry żel o poranku.
Żel to koszt ok.15,49zł/200ml w sklep.lirene.com/pl

Skoncentrowane StimuSerum.
To fajna żelowa półprzeźroczysta forma serum, w którym zatopione są pomarańczowe drobinki. Podczas aplikacji pękają i wcierają się w skórę. Nadaje się do stosowania solo lub z kremem z serii.
StimuSerum to serum do skóry twarzy, które dodatkowo wspomaga pielęgnację skóry poszarzałej, która straciła blask po zimie. Zdecydowanie poprawia wygląd skóry. Rozświetla ją, odmładza. Od razu staje się nawilżona, miękka i gładka. Z czasem bardziej elastyczna i ujędrniona. Taka dawka energii to prawdziwa bomba witaminowa. Dodatkowe uzupełnienie pielęgnacji to ważna sprawa.

Za 30ml płacimy ok.26,99zł w sklep.lirene.com/pl

Odżywczy krem głęboko nawilżający.
Krem ma lekko żelową konsystencję, o pomarańczowej barwie, a w niej jeszcze bardziej silniej pomarańczowe drobinki (mikrokapsułki). Fajnie i szybko się wchłania w skórę. Nie zostawia tłustej warstwy, ale zostaje film ochronny, który wspomaga skórę suchą.
Pachnie jak cała seria- cytrusowo. Nuty pomarańczowe. Energetyzujący zapach, który pobudza o poranku.

Odżywczy krem nie należy do tych typowo głęboko nawilżających kremów, po których skóra staje się bardzo tłusta, a nawet i zapchana. Ta lekka formuła sprawia, że skóra jest nawilżona, i faktycznie odżywiona i nie zapchana. Zdecydowanie widać poprawę skóry. Staje się rozświetlona, ładnie i zdrowo wyglądająca. W dotyku jest miękka, gładka, elastyczna i sprężysta.
Kompleks witamin C i D prawidłowo wpływa na wzbogacenie pielęgnacji o taki zastrzyk energii.
Krem nadaje się do skóry suchej i wrażliwej, w wieku +30, do stosowania na dzień i na noc.

Krem to koszt 24,99zł/30ml w sklep.lirene.com/pl przy tej formie konsystencji średnio wydajny.
To co łączy całą serię C+D Pro, Vitamin Energy to energetyzujące wiosenne opakowania i mocno pobudzające cytrusowe zapachy. Zdecydowanie to rzuca się na pierwszy plan i skutecznie kusi. Wzbogacając swoją pielęgnację o produkty bogate w Witaminę C i D chronimy skórę, dodajemy jej energii, a także rozświetlamy, nawilżamy i poprawiamy koloryt skóry, wręczamy jej lepszy wygląd.

Komentarze

  1. Czytalam o tych kosmetykach, jednak mnie nie interesuja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty z Lirene, kiedyś miałam ich sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbowałabym coś z tej serii. Od dawna mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa seria chętnie ja wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żel do mycia twarzy faktycznie mógłby być fajną opcją na poranne oczyszczanie twarzy, żeby rozbudzić się po nocy :) Chętnie bym go wypróbowała do właśnie takiej porannej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki wyglądają wiosennie i przyciągają wzrok. Moja kóra bardzo lubi witaminę C, więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serum niedawno skończyłam,bardzo byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta seria jest bardzo zachęcająca, uwielbiam witaminowe kosmetyki i markę Lirene

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty o cytrusowych, orzeźwiających zapachach :) Muszę się im bliżej przyjrzeć stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki z witaminą C:) Ten żel wygląda tak, że na sam widok można się obudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno skusiłby mnie ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta linia kosmetyków mogłaby mi się spodobać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta linia tak świetnie się prezentuje, że od dłuższego czasu mam chęć ją poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja teraz stawiam na kosmetyki z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz częściej pojawia się słoneczko i wtedy moja skóra bardzo potrzebuje tego typu produktów więc za pewno wkrótce zaopatrzę się w tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię bardzo markę lirene, ale tej lini nie kojarzę:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam cytrusowe kosmetyki, więc może kiedyś skuszę się na tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy zestaw, który widziałam już kilka razy na blogach i produkty miały pozytywne opinie, ale jednak kosmetyki nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie bardzo malo tej marki, a nawet wcale, chętnie bym przetestowała tą serie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam tę linię i najbardziej z niej polubiłam ten żel myjąco - energetyzujący :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa linia, na pewno warto się nią teraz i latem zainteresować, szczególnie kuszą mnie te nuty cytrusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubie produkty do pielegnacji z witamina C :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko co z witaminą C biorę w ciemno. Moja skóra bardzo lubi takie kosmetyki i wygląda na bardzo promienną ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem bardzo ciekawa tej linii kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygrałam tą serię w konkursie na wizażu chyba w zeszłym roku i jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cała ta seria to cudo choć najbardziej kocham żel do mycia twarzy który mi się niedawno skończył.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli w składzie jest witamina C to z przyjemnością kupię! Uwielbiam takie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawi mnie ta linia kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo lubię kremy o żelowej konsystencji wiec mogłabym się polubić z tym kremem!

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię kosmetyki tej marki. Sama mam kilka w domu ale tych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tej serii kosmetyków, ale na pewno będę chciała je poznać. Po zimie nasza skóra wymaga regeneracji i odżywienia. Tego typu kosmetyki mogą to nam zagwarantować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty