Shiny Box - Listopad 2013

Listopadowy Shiny Box został zaprojektowany wraz z DeeZee. Stąd czerwone opakowanie z czarnym spodem. Nie obraziłabym się, aby całość została czerwona. Byłaby z tego piękna komódka. Swoją drogą zrobiłam już drugą komódkę i na dniach Wam pokażę. Po ostatnich bardzo kolorowych pudełkach nie mam jak tego połączyć;/ wolałabym, aby został jeden konkretny wzór.
Zawartość tego miesiąca na pewno zaskoczyła większość osób. Bo aż 5 pełnowymiarowych produktów. Ja w swoim znalazłąm jeszcze 3 rózne próbki. Każdy jest zachwycony, a mi podoba się tylko dwa produkty. Nie wiem jak to jest. Ostatnim Shinym byłam zadowolona, a większość tylko „mamrała”, że złe. A teraz jest odwrotnie.
Nie wiem skąd pojawiło się Bingo Spa, jakoś nie kojarzy mi się z ekskluzywnymi kosmetykami i na pewno nie nałożę tego na twarz.
Puder Mariza miałam. Dla mnie ok., ale nie zachwycił mnie w opakowaniu tego Shiny Boxa.
Interesuje mnie tylko balsam i lakier, który kolor został odpowiednio do mnie dobrany.
Zobaczymy jak to będzie po głębszym przyglądnięciu się i testowaniu.
 
Nawet nie pytam, czy zawartość się Wam podoba, bo większość jest zachwycona. W końcu jest 5 pełnowymiarowych kosmetyków.
Listopadowy ShinyBox można jeszcze zamawiać. Macie już swój? 

Komentarze

  1. chociaż jest aż 5 pełnowymiarowych produktów, to w większości są one ze średniej półki cenowej. nie zachwycam się...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czemu się boisz maski Bingo Spa, są gorsze produkty, które pewnie na twarz nakładasz ;) Już jej używałam, nawet nie piecze.

    Akurat mi podobają się dwa zupełnie inne produkty. A cień to mi się trafił najgorszy z możliwych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię bingo spa. :) Trafiła mi się niestety wersja która nie pasuje do profilu mojej cery - z olejem ryżowym. :(

      Usuń
    2. jakoś nie mam zaufania do Bingo Spa

      Usuń
  3. mam jedną maskę bingospa i jestem ciekawa, jak ta się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do tej pory nie kumam o co chodzi z tymi boxami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można zbierać ShinyBox i za 100Shiny wymienić na darmowe pudełko, lub zakupić za 49zł. Jak kto woli

      Usuń
  5. Dostałaś cień w super kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jedną maseczkę bingo i regularnie nakładam ją na twarz ale ekskluzywna nie jest to fakt

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie w tym boxie nie ma nic ekskluzywnego
    cień na bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek lakieru i cienia jest bardzo ładny, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te maski z BingoSpa już od dawna mnie ciekawią. Dużo dobrego słyszałam o tej błotnej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super rzeczy ;)


    jeśli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2013/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie mnie ten zestaw nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie nie kuszą te pudełka - ale ogólnie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w swoim pudełku miałam inny balsam - jakiejś zagranicznej firmy. Najbardziej jestem niezadowolona z pudru mariza. I chyba dam temu wyraz na blogu. Nie warto wydawać na niego kasy. A Bingo może nie ekskluzywne, ale całkiem przyzwoita firma :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sredni jest. CIenie tylko wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty