Styl Wery: Kobalt w roli głównej

Witajcie Kochani
Miały być posty o sukienkach, a tutaj pojawiają się znowu spodnie. Jakoś tak wychodzi. Ale chyba, źle nie będzie. Dziś prosty styl. Także, na co dzień. Jeszcze słonko nas odwiedza, więc można w ciągu dnia pokusić się o baleriny, czy czółenka. Rano koniecznie cieplejsze ubranie.
Ale wracając do ubioru z dzisiejszego posta to jak zwykle minimalizm.
Kobalt odcień sezonu. Szczerze, to mało chodzę w takich odcieniach, ale ostatnio staram się zapełniać szafę w różne kolory. Zobaczymy czy mi się uda. Zdradzę tylko, że kupiłam cudowne buty w kolorze karmelowym:P Post o zakupach już nie długo:) To dopiero wyczyn, bo buty kupowałam zawsze czarne.
Kurtka - no name
Tunika - F&F
Leginsy - allegro
Bransoletka i naszyjnik - miejski sklepik
Foto: fotomaniak

Komentarze

  1. mam podobną bransoletkę i legginsy :-)
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam leginsy musze takie miec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kobalt w połączeniu z czarnym lub szarym. Widzę profil bloga się trochę zmienił z kosmetycznego na modowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to wszystko razem fajnie wygląda! :) Ślicznie wyglądasz.... bardzo ładne zdjęcia. :)
    Ciekawa jestem tych karmelowych bucików:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie się patrzy :)
    choć jedno bym zmieniła - buty, być może, że nie przepadam za koturnami takiej wysokości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty to wiadomo można wybrać inne, jakiś szpilki, czółenka
      a w tych wygodnie mi się chodzi, więc akurat je założyłam

      Usuń
  6. uwielbiam kobaltowy kolor :)
    legginsy a'la skórka świetne,mam takie,ale chyba sobie kupię nowe jeszcze jedną parę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię ten kolor, kobalt :) mam w tym kolorze kurtkę no i lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wygladasz, mamy niemal ideantyczne legginsy i rowniez pare dni temu kupilam karmelowe butki, patrz jakie my podobne hehe ;) Buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ciekawa jestem jak wyglądają Twoje:) myślę, że się pochwalisz

      Usuń
  9. bardzo lubię kobaltowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do siebie na rozdanie, do wygrania paesebox!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham legginsy, ostatnio tylko w nich chodzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kobalt, ostatnio kupiłam buty kopytka w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobalt jest odcieniem sezonu?? nawet nie wiedziałam. Ładnie Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobalt i musztardowy:P
      plus oczywiście burgund:)

      Usuń
  14. Pięknie :) Turkus, granat, niebieski Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubrania w tym kolorze bardzo dobrze wyglądają u osób z ciemnymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor kobaltowy podoba mi się już długo, śliczne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie jakbym widziała siebie na tych zdjęciach. :D Mam taką samą kurtkę, często noszę tego typu bluzki z "bombkami" na ramionach i obcisłe spodnie z czarnymi, gładkimi półbutami. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudnie laleczko :) też mam takie legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kolor:) przy okazji zapraszam dzisiaj do mnie na niebieski make up;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful outfit! I love the leggings!

    Xoxo!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Ci do twarzy Wero w tym kobaltowym, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się taka stylizacja, bluzeczka przepiękny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie pozujesz!!!!:)A kobaltowy kolor bardzo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też kupuję buty przeważnie w czerni:) nie wiem czemu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny outfit ;) Do twarzy Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Do twarzy ci w tym kolorze. Uwielbiam kobalt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeden z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Naszyjnik i buty wpadły mi w oko. Leginsów nie lubię, nie pasują mi niestety.

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo lubię Cie w takich żywych kolorach :) a czerń jak to czerń, do wszystkiego pasuje, więc wybaczam hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz cudownie! mam podobne legginsy ale są bardziej ,,świecące''

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zawsze - super fotki :)) Pasuje Ci kobaltowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam ten kolor więc strój mi się jak najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo twarzowa stylizacja :) Butki zwróciły moją uwagę. Jakbym wiedziała, że są miękkie to bym sobie takie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem czy miękkie, takie zwykłe, może pół miękkie:P

      Usuń
  35. Promieniejesz! :) świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty