Black, red and brown

Ależ tamten tydzień był ciepły, udało mi się wykonać tyle zdjęć dla Was, aby pokazać kolejne stylizacje. Bo niestety codziennie nie mogę sobie pozwolić na uchwycanie swoich outfitów. Dziś zaprezentuje prosty klasyczny zestaw czerni z kratą i elementem czerwieni i troszkę brązu.
Krata w modzie jest zawsze to taki must have każdej kobiety. Przewija się każdej jesieni, wiecznie młoda i na czasie. Właśnie w takim zestawieniu wspaniale się prezentuje. Czerń gdzieś wydobywa modny wzór, co według mnie powoduje zainteresowanie.
Uwielbiam golfy, więc dziś zobaczycie kolejny, ciepły i przyjemny prosty, czarny razem ze spódniczką w kratkę. Na blogu pojawia się trzeci raz. Pierwsza stylizacja z jej udziałem była rowerowa  oraz ze skórką co wniosło wiele kontrowersji. I tak patrząc z perspektywy czasu to dzisiejsze jej ukazanie dla mnie najlepiej się prezentuje.
Trencz dobrze jest Wam już znany. Bardzo go lubię, nic dziwnego jest ponadczasowy, wygodny i co najlepiej pasuje do wszystkiego:) Takie ubiory to ja lubię.  Oraz ubóstwiana przez ostanie czasy torebka, z którą nie rozstaję się na krok. Uwielbiam te spojrzenia na nią. Jest taka, że każdy myśli „chcę ją mieć”!
Do tego botki troszkę wyższy obcas niż te, które do tej pory miałam w takim fasonie. Kolejne do kolekcji, ale nie do leżenia, o nie! Świetnie się w nich chodzi, są wygodne i pasują do wielu setów. A takie buty każdy lubi. Tym bardziej, że cena nie jest wygórowana. W tym sklepie buty znikają w kilka sekund, więc radzę szybko się decydować, jeśli Was interesują.
Foto: Fotomaniak
Płaszcz- sklepik miejski
Torebka- kupbuty.com (niestety już jej nie ma, chyba odpowiednio Was do niej przekonałam :P)
Spódnica- nn (sh)
Sweter- nn (sh)
Rajstopy- nn
Naszyjnik- costumejewellery.pl

Komentarze

  1. nie taka krótka, dłuższa jednak jest od płaszcza

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się torebka
    ostatnio też poluję na taki kolor :)

    _____________________________
    kolejna porcja rzeczy do sprzedaży!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tej już nie ma w sklepie, ale jest bardzo podobna w czerwonym odcieniu:)

      Usuń
  3. Jak się ma takie nogi to i mini nie zaszkodzi :-) Pięknie Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Ty :) w tej mini wyglądasz jak nastolatka ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. imao seksowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne połączenie, świetnie wyglądasz w tej spódniczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, wszystko do siebie pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna stylizacja i połączenie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę takie nogi jak Twoje! :D Buciki fajne ;)
    No i w ogóle sesja super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tylko do kolan nogi, wyżej już jest grubiej:P

      Usuń
    2. rajstopy wyszczuplają ;p

      Usuń
  10. jak Ty dziewczęco w tym zestawie wyglądasz!

    napatrzeć się nie mogę :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super,i te nóżki zgrabne <3
    poza tym stylówka świetna,lekka,ale ciepła jednocześnie i kobieca,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz krótką szyję i nie powinnaś nosić kochana golfów bo jeszcze bardziej ci skraca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szyja krótka czy długa i tak lubię nosić golfy:)

      Usuń
  13. torebka jest urocza- taka słodka i typowo dziewczęca ;)
    pasuje do ciebie ten odcień szminki ;P

    Obserwuję :) miło będzie jeśli zrobisz to samo :D
    Zapraszam do mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodka ta spódniczka:-) Wiesz, pasuje Ci ta lekka grzywka:) w ogóle to masz piękny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, strój bardzo fajny na pogodę, która nas ostatnio otacza - sweterek daje ciepełko, a spódniczka wskazuje, że mimo chłodu dalej można wyglądać bardzo kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka strasznie mi się podoba. Z chęcią nosiłabym taką :) Generalnie lubię takie krótkie spódniczki i mam ich w swojej szafie całą kolekcję ;) Torebka również świetna. A Ty jak zwykle na zdjęciach wyszłaś pięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że już negatywnych komentarzy to nie publikujesz, tylko te które ci się podobają.
    Dziwne podejście Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nataleczko publikuję wszystkie komentarze, ale cały dzień nie siedzę przy komputerze, też mam życie prywatne. Twój pierwszy komentarz ukazał się póznym wieczorem, a ja dopiero po 14.00 włączyłam komputer i opublikowałam komentarze. Tak wiem, nie potrzebnie sie tłumaczę, ale uświadamiam:P
      Dzięki za radę:)

      Usuń
  18. W takiej spódniczce biegałam jako mała dziewczynka :) Fajnie wygląda ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica rewelacyjna zresztą podobnie jak torebka :) Jak zwykle świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mega dziewczęco! bardzo ładna delikatna stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty