Dove, Szampon i odżywka z serii Nutritive Solutions Volume Lift

Proste i cienkie włosy mają to do siebie, że brakuje im objętości. Dlatego staram się wybierać szampony, które pomogą uporać się z tym problemem. Lubię w tej kwestii objętość i skusiłam się na serię kosmetyków Dove Nutritive Solutions Volume Lift z technologią Volumizing Hydra-Lift Complex, która wymusza na włosach objętość i pielęgnuje włosy.
Bujna fryzura i tapir, aż tak nie wchodzą w grę. Zależy mi tylko na ładnym odbiciu włosów od nasady, świeżości i pięknym wyglądzie włosów. I takie właśnie efekty otrzymałam od tego zestawu.

Seria Volume Lift ma piękną kolorystykę i schludne opakowania. Boski świeży i przyjemny zapach, który dodaje lekkości włosom.

Szampon Volume Lift posiada przezroczystą konsystencję, która dobrze się pieni. Nie plącze włosów, nie wywołuje łupieżu, ani nie podrażnia skóry.
Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy, powoduje, że są odbite od nasady, nie puszą się, ani nie elektryzują, ani tym bardziej nie są przeplaszczone. Dobrze wyglądają nawet na drugi dzień, co jest dobrą informacją. Szampon nie tylko sprawia, że włosy są objętości, ale także ładnie lśnią, są miękkie i gładkie, a także nawilżone. Idealne do pielęgnacji włosów cienkich, pozbawionych objętości.

Odżywka Volume Lift jest gęsta i kremowa.
Łatwo rozprowadza się na włosach, pomaga okiełzać włosy, ułatwia rozczesywanie. Sprawia, że włosy są miękkie, gładkie, pełne lekkości, bo nie obciąża ich. W rezultacie otrzymujemy ładne, i zdrowe włosy.

Duet do włosów cienkich pozbawionych objętości włosów nadaje się do codziennego stosowania.

Komentarze

  1. Ja się z nimi nie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam kosmetyków ich marki do włosów, muszę się przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. stawiam na produkty dodające objętości :) może ten duet by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie zapowiada się ta seria myślę że mogłaby być dobra dla moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rozwiązanie proponuje dove aby pokonać problemy z przyklapniętymi włosami. Myśle, że dobry szampon to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele osób chwali ten zestaw. Skuszę się na niego

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie niedawno trafiły (trochę później niż do Ciebie i innych blogerek), więc dopiero zaczęłam "testowanie". Duet zapowiada się fajnie,

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ich ale moje włosy też są cienkie, więc ciekawe czy by się sprawdzila

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna stawiam na serię do włosów farbowanych, ale jeśli chodzi o objętość to również by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo polubiłam oba te kosmetyki, szczególnie odżywkę, która nadaje moim włosom jedwabistości

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten duet jest doskonały a szata graficzna zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na odżywkę mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak te kosmetyki sprawdziłyby się na moich włosach. Ta seria bardzo kusi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji jeszcze używać tych produktów, ale bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię produkty od Dove, nie testowałam jeszcze tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam dużo ej kolekcji i bardzo chciałabym poznać ten niesamowity duet.

    OdpowiedzUsuń
  17. Odżywkę chętnie kupię, bo szampony jakoś mija skóra głowy nie toleruje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty