Green Feel's, Naturalna woda micelarna

Green Feel's to nowa dla mnie marka, ale szybko polubiliśmy się za działanie i brak podrażnień oraz w tym przypadku przynoszenie ulgi. Są to naturalne kosmetyki, na które dobrze reaguje moja skóra. Dziś chciałabym Wam przedstawić obowiązkowy element pielęgnacji każdej skóry, czyli woda micelarna.


Wodę micelarną Green Feel's dostajemy w małym opakowaniu, który zawiera 150ml czystej, przeźroczystej wody. Zielony jest tylko pojemnik. Woda nie zostawia na skórze żadnej warstwy, nie klei się i nie lepi. A także nie posiada mocnego zapachu, jest praktycznie nie wyczuwalny, co wydaje się, że bez zapachowy. 
Woda micelarna sprawdziła się bardzo dobrze. Popatrzcie na test na dłoni, na którym widać, że tylko kredka ma większe problemy, ale wszyscy dobrze wiemy, że przy mocnej kredce trzeba chwili, więc uważam, że to sukces przy tak delikatnym „micelu”. Usuwa nie tylko makijaż, ale także i inne zanieczyszczenia i toksyny. 
Nie podrażnia skóry, nie wysusza jej. Działa bardzo delikatnie, mimo to widać jak skutecznie.
Skóra po oczyszczeniu jest przyjemna w dotyku, świeża, pełna rozjaśnienia. Co lepsze fajnie zmatowiona, wygładzona i lekko napięta.

Nadaje się do skóry suchej, łagodzi podrażnienia, przynosi ulgę skórze.
Jednym zdaniem jest to bardzo skuteczna woda micelarna, która usuwa makijaż, pielęgnuje skórę i nie wysusza jej.

Produkty tej marki można dostać w natinati.pl
Woda to koszt 34,99zł/150ml

Komentarze

  1. lubię wody micelarne a tej marki kompletnie nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie delikatne płyny :) tego nie znam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda z tymi dyniami na opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką i produktem. Chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna cena. Myślę, że fajnie wypróbować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała tą wodę. Super, że jest taka skuteczna. Do tego ma naprawdę piękne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. W demakijażu najczęściej używam wody micelarnej, ponieważ sprawdza się ona u mnie najlepiej. Tej nie znam, ale z tego co widzę jest skuteczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tego typu produktem <;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie sobie poradzila :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, że ta woda micelarna ma tak wiele zalet i dobrze radzi sobie z usuwaniem makijażu .

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie ją wyprobuję lubie takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio po konsultacji z ekspertką w sklepie kiehls zaczęłam przekonywać się do wód micelarnych, których brakowało w mojej pielęgnacji :)


    Zapraszam na mój blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam nigdy wcześniej o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się być idealna dla mojej cery

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat mi się kosmetyk do demakijażu kończy. Może wypróbuję ten.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej serii jeszcze nie znałam, dzięki za polecenie :) I śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) Lubię micele, więc chętnie bym po nią sigeła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwwsze widze i slyszę, brzmi kusząco i zachęcająco Twoja recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Woda micelarna to u mnie must have, ale tej jeszcze nie poznalam osobiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow fajnie sobie radzi ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt, który fajnie domywa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty