Nails Company, Lakiery hybrydowe Divinity by Osi Ugonoh

Uwielbiam hybrydy i w ostatnim czasie nie pokazywałam Wam żadnych mani, a tylko dlatego, że nie miałam zamiaru powielać takich samych postów, a że w ostatnim czasie trafiły do mnie nowe, to warto je zaprezentować. 
A mowa o hybrydach NC Nails Company. Marka totalnie mi nie znana, aż do dziś. Od razu spodobały mi się odcienie. A nie są byle jakie, bo typowo jesienne z najnowszej kolekcji jesień./zima 2018 Divinity by Osi Ugonoh  cudowne!
Posiadam tylko 4 odcienie, ale są tak bajecznie piękne, że jestem w nich nie tyle co na chwile zauroczona, ale i zakochana. 
Nie można obok nich przejść obojętnie. W mojej kolekcji hybryd brakowało takich typowo jesiennych i oto idealna kolekcja dla mnie. W dodatku nie są to drogie lakiery hybrydyowe, bo tylko 29,90zł/szt.
Efekty pokażę Wam niebawem i myślę, że pierwsze zdjęcie pojawi się na instagramie.
Już się nie mogę doczekać:)


Jak się Wam podobają odcienie? Boska kolekcja, prawda?!

Komentarze

  1. Kolory są absolutnie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są te odcienie. Baaaardzo mi się podoba ta kolekcja. Wszystkie kolorki chętnie nosiłabym na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja rewelacyjna. Sama rowniez siegnelam po kilka odcieni

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie odcienie i wszystkie bym u siebie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kolory idealne na jesień. Ta soczysta czerwień jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kompletnie marka dla mi nieznana :) ale trzeba przyznać, kolorki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery tej marki, a kolekcja Divinity mnie oczarowała. Właśnie mam na pazurkach kolor Call me Diva :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Seria lakierów Osi bardzo przypadła mi do gustu! Super jesienne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolory, idealnie dopasowane do obecnie panującej aury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też je mam i jestem mega ciekawa jak będą sie prezentować na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorki idealne na jesień. Sama bym coś z nimi zmalowała

    OdpowiedzUsuń
  12. Cala ta jesienna kolekcja jest śliczna, lubie ich lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej nowej linii, ale bardzo podobają mi się odcienie. Miałam okazję poznać te lakiery i dla mnie są to jedne z lepszych jeżeli chodzi o krycie i trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  14. ALe piękne kolory! co raz więcej tych marek z lakierami hybrydowymi na rynku ale to dobrze im wiecej tym lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ta seria lakierów jest cudowna, ta kolorystyka mnie urzekła <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, boskie są te kolory. Idealne są na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudowne, idealne na jesień odcienie! Te czerwienie szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czerwienie! Wygladaja bosko

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolory ;)
    Nie miałam jeszcze lakierów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory boskie, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kolory, uniwersalne, idealne nie tylko na jesień, tych lakierów jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty