Deborah Milano, Mascara i błyszczyk do subtelnego make up

Czym jest makijaż bez tuszu i błyszczyka/pomadki?! Zazwyczaj jest to najbardziej wybierany duet do stworzenia make up nawet tego naturalnego, bardzo lekkiego i subtelnego stosowanego w ciągu dnia. I tak samo jest tutaj. Deborah proponuje takie kosmetyki, które nie „przerysują” twarzy, a wydobędą z niej to co najpiękniejsze. Kobiety pytane bez czego nie wyobrażają sobie make up zazwyczaj odpowiadają, że bez mascary. I to ona musi być koniecznie.
Mascara 24 Ore, Instant Maxi Volume
Posiada piękne, wykrzywione opakowanie, które zwraca uwagę. W dodatku w kolorze złota. Ładnie wygląda wśród innych tuszy na toaletce.
Ma dużą szczoteczkę, aplikacja w miarę wygodna, choć mam kilka zastrzeżeń. Trzeba wiele razy powtarzać, lekko skleja i muszę wspomagać się inną szczoteczką, która lepiej rozdziela rzęsy. W dodatku trzeba mu dać chwilę oddechu, bo tusz jest bardzo mokry. Szczoteczka z włosia i dlatego mam z nią trochę zabawy. Po wielu próbach i zabawach efekt całkiem ok. Ale jak widać, jest to naturalny efekt, to make up typu no make up.
Tusz nie kruszy się, jednak przy nakładaniu odbija mi się na powiekach.
Zauroczył mnie swoim wyglądem i kształtem. Jednak nie jest to mój hit.

Błyszczyk do ust Super Gloss, w odcieniu pięknego jasnego różu 03 Pink.
Błyszczyk posiada wygodny skośny i miękki aplikator, który z łatwością sunie się po ustach. Aplikacja wymaga użycia lusterka. Niby odcień jest jasny i prawie transparentny (bo prześwituje), wymaga kilku warstw, aby uzyskać ten efekt co Wam pokazuje to jednak muszę zerknąć jak go nakładam. Błyszczyk przyjemnie pachnie. Nie gryzie w gardło i nie wywołuje kaszlu.
 Super Gloss dodaje ustom pięknego wyglądu, podkreśla je, lekki nabłyszcza. 

Ne jestem fanką błyszczków, jednak ten kolor bardzo mnie skusił. Wygląda bardzo świeżo i dziewczęco, co dodaje uroku i fajnie rozświetla. Nie jest zły, bo nie klei się mocno. Na co dzień, do subtelnego make up, bardzo naturalnego look'u wygląda bardzo przyzwoicie.
Ogólnie moim zdaniem duet dla dziewczyn, które zaczynają zabawę z make up. Które chcą w subtelny, dziewczęcy sposób podkreślić na co dzień zalety swojej urody. Taki make up - no make up.

Komentarze

  1. Mam również ten zestaw. Błyszczyk bardzo lubię, a jeśli chodzi o tusz to jeszcze nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny makijaż na co dzień, ja rzadko sięgam po błyszczyki, lubię ciemne i wyraźne kolory na ustach, liczy się dla mnie trwałość, podoba mi się, że tusz ma głęboką czerń

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tą mascarą nie polubiłam się, ale ten błyszczyk jest dla mnie rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszczyk ma ładny kolorek :) pasują Ci takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię błyszczyków, ale efekt jaki ten daje bardzo mi się podoba. Ładnie połyskuje, a jednocześnie nie wygląda tandetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty tej marki. Ostatnio stosowałam cienie do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez to odbijanie niestety tusz u mnie odpada, ale blyszczyk bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten zestaw, tylko inny kolor błyszczyka i polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny odcień błyszczyka. Mam podobne odczucia co do tuszu

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam okazję przetestować te dwa produkty póki co używałam błyszczyku jestem z niego zadowolona chociaż mógłby troszeczkę mniej się kleić

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bardzo efekt po tej mascarze <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo polubilam ten duet. na codzien idealny

    OdpowiedzUsuń
  13. Błyszczyk ma bardzo ładny, neutralny kolor. podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor błyszczyka, uwielbiam takie delikatne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio bardzo mało się maluję i lubię make up no make up więc coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Błyszczyk bardzo lubię jednak tusz ma dla mnie za dużą szczoteczke

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się prezentuja te kosmetyki, nie znam ich jeszcze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty