Alterra, Body- Peeling, Łagodny peeling Bio-kaffe

Regenerację skóry najlepiej zacząć od peelingowania skóry, aby oczyścić ją z nadmiaru starego naskórka i doprowadzić do cudownego wyglądu poprzez wygładzenie i nawilżenie. W tym pomaga mi wiele peelingów, a jednym z nich jest obecnie mój ulubiony (choć może to drugi) kawowe cudo z Alterry.


Na pewno zauważycie to opakowanie na Rossmannowej półce. Fani kawy nie tylko tej do picia, ale i w kosmetykach nie przejdą obok niego obojętnie. Uwielbiam takie peelingi i od razu mi się spodobał.
Opakowanie jest bardzo miękkie, co ułatwia wyciskanie kosmetyku do samego końca. Nie lubię siłować się z kosmetykami, więc cenię sobie tak elastyczny i miękki plastik.
Świetna konsystencja, bo kremowa. Po rozprowadzeniu na skórze wygląda jak kawa z mlekiem. I trochę tak jakby nałożyło się bronzer, ale po zmyciu wodą wszystko znika. Posiada drobne drobinki peelinguące. Łatwo się zmywa, lecz brudzi wannę, ale to nie ma problemu dla takich przyjemności. I pachnie cudownie, no cudownie. Mocna kawa z małą domieszką kokosa. No! Obłęd! Więcej oczywiście czuć aromatycznej kawy, niż kokosa. Mimo to zapach jest boski słodki, jadalny i pobudzający.
Łagodny i delikatny dla skóry Bio peeling, który bardzo dobrze oczyszcza skórę, złuszcza ją i delikatnie nawilża. Ten cudowny kawowy pobudzający zapach to istny raj. Uwielbiam się relaksować i czuć ten boski zapach. Na swój sposób rozluźnia mnie i dodaje energii.
Wspaniale dba o skórę wygładza ją i pielęgnuje, bo lekko nawilża. Zawarty w nim olejek kokosowy działa dobroczynnie na skórę. Lubię czuć po kąpieli miękkość i gładkość skóry, a jeśli idzie za tym nawilżenie to super sprawa. I tak jest tutaj. Nie ma się do czego przyczepić. 

Na pewno spodoba się większości kobiet, bo w dodatku to produkt dla Vegan, jest bio. Ale jak dla mnie wygrywa działanie i zapach. 

Kosztuje grosze, bo aktualnie można go dostać W Rossmann w promocyjnej cenie (do 29 października) za 8,79zł/200ml.

Komentarze

  1. Jestem mega ciekawa tego zapachu, chętnie go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach na pewno by mną zawładnął. chętnie poznam bliżej ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy peeling, chyba dołączę go do swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa jak pachnie, bo za kokosem nie przepadam :) Za taką cenę warto wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że napisałaś o tym peelingu. Dopisuję go na swoją wishlistę. Już jakiś czas temu bardzo polubiłam się z peelingami kawowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kosmetyki Alterry, a że mocnych peelingów nie mogę używać to z chęcią skuszę się na ten

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie widziałam go na pułce i chyba po niego wrócę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię PEELINGI DO CIAŁA,ale tego jeszcze nie miałam - nie mniej jednak,jak tylko wykończę swoje zapasy - na pewno skuszę się na jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
  9. Peelingi uwielbiam w każdej postaci. Tego nie znam ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam peelingi a zwłaszcza te o kremowej konsystencji więc to zdecydowanie coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna cena na poznanie go bliżej

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki tej marki!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. JEszcze nie miałam żadnego peelingu z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie probowalam niczego z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham wszystko co kawowe, muszę kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten peeling pewnie by mi się sprawdził. :) Lubię wszystkie kawowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie peelingi ale mam zbyt duży zapas aby go poznać

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę sie rozejrzeć za nim, znam odżywki do włosów i lubię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty