Biotebal Men, Szampon i serum przeciw wypadaniu włosów

Wypadanie włosów to także problem, który dotyczy mężczyzn. Pierwsze objawy łysienia, wypadanie włosów, a także przetłuszczanie się ich i łupież to najczęstsze przyczyny tego typu problemu. Linia kosmetyków Biotebal men wychodzi naprzeciw temu i proponuje dwie nowości szampon oraz serum przeciw wypadaniu włosów.
Zobaczcie jak produkty sprawdziły się u mojego męża.


Problem wypadania włosów może nie dotyczy mojego męża tak mocno jak bardziej pojawiające się łysienie. I to spowodowało, że postanowił spróbować tego typu produktów. Produkty stosowane były przez niego przez 1,5 miesiąca.

Szampon przeciw wypadaniu włosów.
Szampon dostajemy w tubie stojącej na głowie. Jest miękka, ale mąż skarży się na wyciskanie szamponu. (Przyzwyczajony do innej wersji tubki/opakowania). Konsystencja jest gęsta o barwie przeźroczystej. Dobrze się pieni. Pachnie fantastycznie. Nie jest to typowy męski zapach jak przy wielu kosmetykach. Bardziej kojarzy się z ziołami. Wyczuwam tam jakby nuty mięty. Zapach jest bardzo świeży, lekki, wspaniały. Włosy mojego męża pachną bardzo ładnie.
Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy jak i skórę głowy. Mąż odczuwa przyjemną lekkość i świeżość na głowie. Włosy są miękkie, gładkie. Wzmocnione, zregenerowane i odżywione. Są to krótkie włosy, więc nie wiemy jak się sprawdzą w stosunku do objętości, ale przez tę lekkość i świeżość myślę, że nie byłoby z tym problemu. Jednak my nie możemy tego potwierdzić. Na pewno są lśniące i gładkie, a także sprężyste i grubsze. Nie są obciążone. Nie przysporzył łupieżu

Szampon faktycznie poprawił kondycję włosów, zadbał o ładny wygląd.
Co do stanu włosów są lekko wzmocnione, jednak nie na tyle, aby przestały wypadać dalej. Zresztą jest za mały okres, aby to zauważyć. Pierwsze wyraźne efekty mają być widoczne po 3 miesiącach stosowania, a nawet do 6 miesięcy przy codziennym stosowaniu. Ale same pierwsze efekty bardzo się nam podobają i zachęcają do systematycznego stosowania.

Serum przeciw wypadaniu włosów.
Serum dostajemy w formie płynnej. Spryskujemy włosy, wcieramy w problematyczne miejsca. Nie spłukujemy. Konsystencja nie jest lepka, fajnie się wchłania. Przyjemnie też pachnie jak szampon. Co daje efekt uczucia chłodu i orzeźwienia. Serum jest lekkie, nie obciąża włosów.
Serum bardzo dobrze wzmacnia, odżywia i regeneruje włosy. Przywraca im zdrowy wygląd. Włosy są łatwe w rozczesywaniu. Ładnie lśnią, są mocne i gładkie, a nawet lekko gęste. Ciężko jest nakłonić faceta do stosowania serum, ale jak skóra głowy po tym produkcie nie swędzi to łatwiej się jest jemu przekonać do stosowania. Wraz z szamponem jest to doskonały duet do walki przeciw wypadaniu włosów, ale także i zwiększenia uwagi w pielęgnacji ich.

Oba produkty nie należą do drogich kuracji. Ich koszt to ok. 26 (szampon)-30zł (serum)

Komentarze

  1. Firmę widzimy po raz pierwszy :) Nie dla nas, ale może nasz brat byłby zainteresowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż nie ma problemu z włosami ale może kiedyś przyda się nam ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że jest też wersja dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super seria, mój chłopak ma problemy z wypadaniem włosów a właściwie niemal ich nie ma po za meszkiem, przydałby mu się taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wielka ochote przetetsowac marke Biotebal, mysle ze ten szampon spodobalby sie mojemu mezowi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O cos dla mojego taty ;) musze mu powiedziec

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to sama bym ich chętnie używała ;) na szczęście mój mąż nie ma na razie z wypadaniem i łysieniem problemów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę powiedzieć tacie o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mąż również używa tego zestawu. Zauważył lekkie pieczenie po nałożeniu serum, ale efekt ten szybko znika

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć, że ten zestaw się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój narzeczony nie ma takiego problemu, ale np. już tato ma :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mąż powinien używać takich specyfików, ale nie mogę go namówić ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. musze mojemu męzow polecić ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że jest serum z tej serii :) Zaraz sobie zerknę na skład:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zestaw muszę koniecznie polecić mojemu tacie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na szczęście mój mąż nie ma jeszcze z tym problemu, ale dobrze wiedzieć na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam że mają takie produkty dla mężczyzn. Znam tę markę z suplementów, stosowałam witaminy na włosy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty