Jeans i sukienka hiszpanka w paski

Wykorzystując czas wolny i przede wszystkim piękną pogodę pokażę Wam cudowną sukienkę w paski w stylu hiszpańskim. A raptem wczoraj pokazywałam ja na instagramie, a już dziś w stylizacji. Nie ukrywam, że taki efekt „hiszpanki”cudownie wygląda. Kusząco, kobieco i nadal bardzo letnio. Pogoda od kilku dni rozpieszcza, więc powrót letnich ubrań u nikogo nie robi wrażenia. Jestem fanką pasków, więc musiała się w mojej szafie pojawić ta sukienka. W dodatku w tym gustownym, kokieteryjnym stylu.


Połączyłam ją z kurteczką jeansową, która jest tak ponadczasowa, że pasuje do wszystkiego i na każdą okazję. Resztą na moich zdjęciach możecie się o tym przekonać.
Nowością w tej stylizacji są jeszcze buty. Creepersy, do których z początku nie byłam przekonana, a jednak podjęłam dobra decyzję decydując się na nie. W połączeniu z tą sukienką całość wygląda na luzie, na sportowo, bardzo wygodnie. Można je dostać w dwóch kolorach i nawet dwukolorowe.
Jest jeszcze większa listonoszka, która mieści sporo rzeczy. Aktualnie na promocji, w bardzo atrakcyjnej cenie.
Stylówka bardzo klasyczna, ale cóż zrobić lubię taki styl.
Kurtka- nn
torebka- manzana.pl
Zegarek – no name

Komentarze

  1. Kurteczka dżinsowa pasuje do wszystkiego, tak jak wspomniałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tak ladnie jak u Ciebie nie bylo, ale sukienka sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja ;) ja jakoś do tych butów nie umiem się przekonać.. Kurteczki jeansowe uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię paski, szkoda tylko, że sezon na letnie ubrania powoli się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie świetna stylizacja :) Bardzo Ci pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sukieneczka! I zdjęcia oczywiście :D ostatnio dodałam wpis odnoście kurtek jeasnowych i widzę ją także u Ciebie ♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/8-wskazowek-do-lepszego-zycia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba dobranie butów do całości! Jeszcze idealnie, że są w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie w niej wyglądasz. Sukienka świetnie podkreśla Twoją figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja!
    Buty najbardziej przypadły mi do gustu:)

    http://nattsypoleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej chudzince jak Ty we wszystkim ładnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie wyglądasz w niej zjawiskowo :) świetny fason no i uwielbiam paseczki ;) 13,36

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jakby na Ciebie szyta. Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. baaaaardzo ladna ta sukienka, ja sie takich fasonow boje ze wzgledu na biust i szerokie ramiona, nie wyglada to u mnie korzystnie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, świetna stylizacja :) kliki.

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz co raz pięknie, fantastyczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie kochana w niej wyglądasz ;) Idealna dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! Paski są świetne sam mam koszule w identycznym wzorze i muszę powiedzieć że jest jedną z lepszych rzeczy mojej szafy :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Paseczki i jeans to zawsze zgrane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja, wszystko idealnie pasuje, a kurteczka idealna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podkreśla Twoje kobiece kształty . Bardzo ładnie : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo udana stylizacja! Buciki fajnie pasują do kamyczków! ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Super połączenie, kurteczka jeansowa wygląda naprawdę super w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukieneczka i wszystko bardzo dobrze ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty