Shiny Box Marzec 2018, It's Girls Word

Marcowy Shiny Box poświęcony jest kobietom. To zaproszenie do świata kobiet, pełnego miłości, piękna i namiętności , w którym wysoko postawione są cele.
W tym miesiącu grafika totalnie mnie zauroczyła, a jak jest w środku? Zobaczcie sami:
1. GoCranberry, Olejek do demakijażu twarzy i oczu, cena: ok.29zł/150ml – Produkt pełnowymiarowy
2. Feel Free, Antyoksydacyjny krem pod oczy bio, cena: ok.67zł/20ml – Produkt pełnowymiarowy
3. Novex, Maska nawilżająca włosy Mystic Black Baobab, cena: ok.8zł/100g – Travel size
4. Bielenda, Sztyft na odrosty i siwe włosy Instant Cover, ok.16,70zł/4,3g – Produkt pełnowymiarowy
5. Delia, Podkład matujący Mineral Velvet Skin, cena: 10,40zł/35ml – Produkt pełnowymiarowy
 6. Kontigo, Pilnik wielowarstwowy, cena: 10,99zł/szt. – Produkt pełnowymiarowy
7.Efektima, Chusteczka brązująca do ciała, cena:187zł/2szt. - – Produkt pełnowymiarowy
Co mi się spodobało? Zdecydowanie jestem zadowolona że sztyftu, że się pojawił. Często farbuję włosy, a ten gadżet może się sprawdzi. Cieszę się z podkładu, kremu pod oczy, a także bardzo przydatnego pilniczka. Uważam, że jest całkiem ok. Bywały zdecydowanie gorsze.
A Wam jak się widzi pudełko? shinybox.pl

Komentarze

  1. Mam wrażenie, że kiedyś te pudełka były bardziej atrakcyjne... Teraz mało które mnie zachwyca, a z tego zainteresowałby mnie jedynie kosmetyk GoCranberry.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się trafiła pęseta skośna. :) podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam identyczną zawartość. choć zamiast pilniku bym wolała pęsetę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sztyft akurat u Ciebie to fajne rozwiazanie, ale jesli ktos ma jasne wlosy to totalny nie wypal. Takie rzeczy powinny byc dopierane do potrzeb osob kupujących pudelka

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem te pudełka są niestety słabe. Z tego zainteresował mnie tylko kosmetyk Go Cranberry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie mi się podoba to pudełko, chociaż widziałam że były pęsety i to chyba fajniejsza opcja ☺ ale generalnie olejek bardzo mi się podoba i szczególnie ten krem pod oczy 😋

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej urzekł i zaciekawił mnie ten sztyft do odrostów, ciekaw jestem czy by się u mnie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja trafilam na czary sztyft, nie dla mnie kompletnie, zresztą w ogóle włosów nie fabruję. Poza chusteczka reszta nawet w porządku, chociaż te maski do włosów już trochę nudzą. Po raz kolejny ta sama firma. Ale tak jak piszesz bywało gorzej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. krem pod oczy mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to Shiny jest coraz słabsze. Dawniej te pudełka były o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety tym razem zawartość pudełka niezbyt do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem pod oczy wydaje się bardzo ciekawy. Kusi mnie, żeby go wypróbować, ale najpierw chyba zużyję to co aktualnie mam napoczęte :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem pod oczy i olejek podobają mi się najbardziej : ) Co do sztyftu to ciekawa jestem jak będzie działal

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie jedyny ciekawy produkt to krem.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak na Shiny to udane pudełko, najbardziej byłabym zadowolona z olejku GoCranberyy

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakos nie porywa mnie ta zawartosc chociaz jestem ciekawa maski do wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś też mam wrażenie, że dawniej te pudełka były dużo ciekawsze, teraz są po prostu takie przeciętne niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym razem zawartość pudełeczka to produkty, które znam więc raczej bym się nie ucieszyła. Za to pudełekczko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sztyft bielenda straszne mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezbyt podoba mi się Shiny w tym miesiącu :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogólnie jestem zadowolona, choć ten sztyft mi z kolei się nie widzi :D Poza tym, mam czarny, a ja mam brązowe włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajny box. Produkty są dla mnie nowością :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę sobie sprawić ten box;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również mam to pudełko. Nie zrobiło na mnie zbyt dobrego wrażenia. Niestety, ale muszę się pożegnać z Shiny Boxem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Krem pod oczy bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa zawartość tego pudełka ale całe show skradła szata graficzna tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty