Sense Boost, Nawilżajace masło do ciała i płyn micelarny do demakijażu

Gdy przychodzi wiosna czas na bardziej świeże i orzeźwiające zapachy nie tylko w perfumach, ale i kosmetykach. Sense Boost, Essence of Freshness oferuje „pielęgnację, która pobudza zmysły, zachwyca kolorem, otula „smakowitym” zapachem”. No powiedzcie kto się nie skusi na taki tekst.
Jednak po przetestowaniu podtrzymuję tę wersję szczególnie do Body Butter moisyurizing. Aksamitne masło, które zachwyca swoją konsystencja, ale także i pięknym świeżym i rześkim zapachem cytrusów. Dodaje niesamowitej energii, mocno pobudza.
Nie można też zapomnieć o optymalnym nawilżeniu. Konsystencja jest rzadka i nie jest to masło z tych mocno odżywczych. Jednak jest na tyle skuteczne, że można stosować wiosną i latem, a nawilżenie skóry będzie odpowiednie.
Masło dostajemy w ogromnym opakowaniu 500ml, a jego wydajność jest niesamowicie wielka. Zazwyczaj nie mam problemu z zużyciem takiej ilości, jednak tutaj będę długo korzystać i cieszyć się intensywnym zapachem, który wywołuje ślinotok.
Skóra po użyciu masła jest miękka, gładka i sprężysta.

Drugim produktem marki jest płyn micelarny do demakijażu z linii aloesowej. 
Dedykowany do każdego rodzaju cery, szczególnie suchej i wrażliwej.   
Duże opakowanie mieszczące 500ml czystej wody micelarnej do oczyszczania twarzy. Posiada bardzo intensywny zapach, który jednak w przypadku oczyszczania i stosowania do twarzy drażni mnie.  Tutaj jestem bezwzględna, bo wole bez zapachu. A ten jest troszkę za intensywny.
Płyn micelarny delikatnie oczyszcza skórę, bardziej zwraca uwagę na jej pielęgnację. Nawilża i odżywia. Skóra jest oczyszczona, miękka, gładka, przygotowana do dalszej pielęgnacji.  Gdyby nie mocny zapach byłby idealny, a tak zawsze jest jakieś ale. Ale w stosunku do pielęgnacji twarzy mam swoje wymagania i pewne rzeczy nie mogą przyćmić mi oczu. Oczywiście to tylko moja opinia i jak lubicie mocny zapach podczas oczyszczania to będzie ok. 

Jeśli miałabym coś szczególnie polecić z tej marki to zdecydowanie masło zasługuje na pochwałę. Tym bardziej, że do wyboru jest jeszcze 4 inne zapachy i każdy sugeruje inny typ pielęgnacji. 

Komentarze

  1. chętnie poznałabym oba kosmetyki, szybko idzie mi zużywanie pielęgnacji ciała bo moja skóra szybko wszystko zasysa

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie przepadam za mocno pachnącymi kosmetykami do pielęgnacji twarzy, no i wolę mniejsze opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wielkie masla do ciala, to bardzo mnie zaciekawilo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej marce, opakowania mi się podobają, a jak polecasz masła, to chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię mocnego zapachu kosmetyków do oczyszczania i pielęgnacji twarzy. Odrzuca mnie to od nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie znam tych kosmetyków, ale wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie bym poznała, wydają się ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podejrzewam, że muszą bardzo fajnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tej firmy, ani kosmetyków, pierwszy raz je widzę właśnie u Ciebie, skusiłabym się na płyn i masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio czytałam o nich na kilku blogach :) zapowiadaja sie fajnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Masło na pewno bym polubiła. Uwielbiam kosmetyki o takiej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masło do ciała mam w innym wariancie zapachowym, kosmetyki ciekawe. Niedługo będę o nich pisać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci szczerze, że mnie jakoś specjalnie nie zachwyciły te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jak pachnie to masło :D zapach musi powalac<3

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie można kupić te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką i bardzo żałuję. Masło do ciała wygląda niezwykle kusząco. Bardzo przydałaby mi się duża doza nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam masło kokosowe i tez fajnie pachnie :) ale wolałabym to owocowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty